![]() |
Snyggt lillsvanen! Första spiken avklarad :claps:
|
Anders fick sitt lopp, precis som han önskade.
|
Citat:
|
Örjan i nästa nu, annars byter jag över till handbollen.
|
Citat:
Humor att man spelar ner galoppören Super Photogenic till under 2 ggr för övrigt. Den är inte spelbar till under 2 ggr i något enda lopp någonsin då bara galopprisken i sig är minst 50%. |
Smakstart för uffe
|
Det där tog nog Örjan. Inmåttad med ett fitthår, kungen! :claps:
|
Usel oavsett, gött :)
|
Såg ut som Örjan tog det. I så fall sitter kvällens första spik.
|
TRIO x 30 kr!
Plac. 1:a: 11 Blue Martini Ås 2:a: 7 Fashion Diva 3:a: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10 BOOOOOOM!!! |
Citat:
Vore ju kul om ett av två bra spel gick in när idéerna är där och hugger. Halsta Vinnex var ju "helt klar" vid galopp. Sedan såg jag ju hur den slutliga vinnaren gungade den med och blev lite lack på domsluten. Örjan hinner alltid fram! Små marginaler handlar det aldrig om då. Nya tag med spelet!:) |
Citat:
Avd 1: 1, 2, 4, 6 2: 11 Blue Martini Ås 3: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10 4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12 5: 2, 3, 6, 8, 9, 10 6: 1, 5 7: 7 Jetset 8: 2 Only in its Class KÄMPA!!! |
Citat:
|
Yes!!! Härligt Chrille! :claps:
|
Snyggt! Eagle Shot hade nog vunnit oavsett om sjuan hoppat eller inte.
|
Kontio eller Jansson i nästa nu helst.
|
Jobba in Kontio eller Uffe nudå!
|
Citat:
|
Citat:
För övrigt tror jag att det är spets och slut nu på Victor A.U. |
Snyggt Jansson! Hade varit bättre med Kontio men detta funkar. :claps:
|
Får duga, men hellre att Jorma hade hållit.
|
Hoppas man kan få över 10 på alvena ullabella i alla fall..
|
Citat:
Inte spets och slut men rätt hade du på vinnaren, grattis! |
Pappa Unter!!! Puss! :clap:
|
Härligt Peter! Kvällens andra spik inne. Nu måste Carame vinna också.
|
Citat:
Jo vinnarliret satt men även om jag hade hoppats på att han skulle slippa dödens. Men det gick ju ändå. :) |
Hoppade jippot v86 idag och kör DD 6,9 mot 4 hoj
|
Citat:
|
Två TUNGA spel kvar!
Nu rak tvilling 1-5 i sjätte och sedan rak DD på 7-2! KÖÖÖÖÖÖÖR!!!! |
Citat:
DD rätt, tvilling 4-5. |
Farligt nära, men nära skjuter ingen hare. Tredje spiken inne. Nu sparlopp mellan 1 och 7.
|
Solklart Carame!
|
Nu hoppas jag på Flemming men han har ju varit fullkomligt iskall en längre tid.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spets och rygg ledaren är verkligen ett grymt tvillingspel otroligt ofta. Mycket sugen på att fördjupa mig i grejen och fokusera på denna typ av tvillingspel ett tag framöver.
Åby är nog ingen vettig bana för dessa tvillingspel med tanke på OS men på resten av banorna i syd + Solvalla där man har bra koll på kusarna ska man nog kunna göra sig en liten vinst genom tvillingar. |
AAAARGGHHHH. Fashion Diva, Jens Patrik, Alvena Uni. Det är okej om en spik förlorar när det är tajt, men alla tre? Vilken mörkerkväll det blev med den här favoritparaden.
|
Citat:
|
Citat:
(Ingen vinnare har ens orkat upp i 6 ggr pengana...) |