![]() |
YES! Flemming! :claps:
|
Härligt Flemming! Nu har jag kvar 2,4,6,8,9 och 10 för åtta rätt. Det borde kunna gå.
|
Hur fan tänkte peter? starkaste hästen i hela omgången sitter kvar längst bak i lus tempo? :idiot:
|
Fuckin pajas-Unter!!! KÖR FRAM NÄR DET ÄR PISS-TEMPO!!!
Ja ja....borde ha garderat då det var noll värde på favoriten men han hade ju tre ben i mål bara han kör.... |
Uselt av Untersteiner :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Älska trav :)
|
Citat:
V86 Inlämnat: 2016-01-20, 20:21 Solvalla, Åby Onsdag 2016-01-20 Start: 20:30 Kostnad: 168,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Send in the Clowns (4) 2: 11 Blue Martini Ås (9) 3: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 12 (9) 4: 1, 5, 6, 7 (12) 5: 3, 9 (8) 6: 5, 10 (1) 7: 1, 7 (5) 8: 2, 4, 6 (1) 1x1x7x4x2x2x2x3 = 672 rader. 672 x 1 x 0,25 kr = 168,00 kr. Totalt: 168,00 kr. |
Citat:
|
Grattis alla som räknade in ISKALL Flemming från uselt läge där det som bäst fanns tredje in!
Ni läste loppet rätt! Där fanns det värde!! :p:drunk::rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
(Jag har V3-chans på nån av de dem. Skrällarna 3 och 10) |
Grymt snyggt att spika Blue Martini! Hade inte med den på 5 och kände mig trygg på upploppet, men Örjan lyckades verkligen jobba in den trots att den inte ville. Respekt för en mycket bra kuskprestation (tyvärr oväntad för mig).
Citat:
|
Över 50 papp om Jorma tar det här, det vore fint.
|
Lycka till alla ni som är kvar. Verkar ju vara ett gäng. Jag är ju helt iskall oavsett spelform. Tror mest på Örjan nu så den lär inte vinna.
|
Jättekonstigt att Vicky Corner är så enormt lite spelad med den formen. Måste vara kusken som alla ratar eller?
|
Fast nu vinner väl 1. Var hyfsat säker på galopp där
|
Snyggt Westholm! Det såg surt ut när de körde så sakta där framme.
|
Citat:
|
Snyggt Shooter.
|
Citat:
|
Snyggt Shooter! Go vinnare i sista :clap:
|
Citat:
|
Hur fan tänker Jansson kan man ju fråga sig? Fan vad jag vill spy på honom. Folk gnäller på att Jorma är senil, vad fan är inte Torbjörn då?
|
Tack alla!
|
Kenneth satt kvar. Kanske ett inte helt korrekt beslut
|
Gott rens i sista när det gick utanför de tre mest streckade
|
Grattis Shooter! Kul!
Men när det blir Flemming - Westholm på DD ja då är jag chanslös.... LOTTO! |
Grattis shooter snyggt
|
Citat:
EDIT: Grattis Shooter! |
Tack, tack!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens :idiot: Peter unterstainer
Dagens :hattenav: nybrinks spik Dagens :moneybag: Shooter |
Han bisittarkillen i kvällens live borde vara med på bild i ordboken vid smilfink :ful:
|
Citat:
|
Grattis Shooter...snyggt lirat ! :hattenav:
|
Citat:
Sen hade jag väl inte jublat om jag spikat Nose Gear såklart, men det är ju helt rätt kört att svara. Annars ger han ju upp segern. Man kan inte beskylla kusken för att göra fel där. |