![]() |
det är tekniskt fel.. inte spelstopp..... 16:20 är spelstopp
|
Citat:
|
NY STARTTID V75 16.40 PGA PROBLEM HOS ATG
|
Citat:
|
Framskjuten start åtminstone...
|
Citat:
|
Precis som väntat tomtegänget i TV ute o cyklar angående Tekno Odin, Oystein toknöjd !!
|
V4-4
Startförbud: 10 LIAFUXEN (startförbud 160130-160209 (dålig prestation)) Efter 4 lopp: 4 startförbud / 4 x bot / 4.900 kr total bötessumma. |
FUNGERAR NU....
|
Tillsammans sidan funkar. Frågan är om starttiden skjuts upp där också. Självklart så vore det naturligt att det nya spelstoppen gäller där också?. Självklart finns det ingen info om uppskjutet spelstopp på tillsammans sidan.
|
Ja, efter att jag loggat ut och sen loggat in igen, så kunde jag lägga mitt spel nu också.
|
Jag lirade just en tvilling på Vincennes på atg.se.
|
Nu får det fan vara nog. Undra vad dom ska skylla på idag? Det värsta är att 95% köper deras förklaringar. Vilket annat företag som helst som misskött sig som ATG gör, skulle vara helt ur spelet för länge sen. Har läst kommentarer där folk skriver att det kommer bli bättre osv. Då undrar jag när dom går och köper en bil, mobil eller en ryggbiff kräver ni inte då att det är bra kvalité när ni betalar?
För mig känns det som ATG pissar på oss spelare, hästägare. Skulle ej förvånna mig det minsta om dom avbryter sädningen sedan kl 19.00 på tv. |
Och nu 17.10.
|
Grattis ATG! Ny starttid framflyttad till 17.10
|
Såja, nu har jag fått in systemen i alla fall.
|
Citat:
21% on hold 18% på 11årig "silverhäst" =skrik.... Jag kan ha fel ,men detta är min åsikt. Lycka Till! Mvh , L |
Efterhandare
Nu finns det ju tid för fler Sharpsare att köra förhandare i därför avsedd tråd.
Efterhandare är rätt mycket sandlåda med det passar väl med en spelares mentala ålder. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
Förhandare
Kör en direkt efter strecklistan pga tidsnöd...
V75 Inlämnat: 2016-01-30, 16:33 Bergsåker Lördag 2016-01-30 Start: 16:20 Kostnad: 3,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Västerbo PayMyDay 2: 1, 2 3: 7 On Hold 4: 1, 6, 7 5: 5 Ponce de Leon 6: 7 Digital Archive 7: 2 Linslusen A.U. 1x2x1x3x1x1x1 = 6 rader. 6 x 1 x 0,50 kr = 3,00 kr. Totalt: 3,00 kr. Rättningskod: Skraplött Mvh Uffe |
Sprang till spelbutiken där det stod två förtvivlade ägare och svor över ATG. Jag lyckades dock få in ett system men det blev en lite väl dyr babian i stället för reducerat... Kommer hem och konstaterar att Scarlett Ribb inte kom med. Öh... panikfelskrivning.
ATG: made by wankers for wankers |
Lämnade in 16:19 via tillsammans sidan för att vara säker. Men 16:30 gick dom ut med samma info som på ATG.se om att det va 17:10 som gällde. 5 minuter senare la dom till att det fortfarande va 16:20 som gällde på tillsammans sidan. Dålig info som vanligt....
|
Otto spikar nr.9 i v75-5
|
ATG...
Misstag 1=flyttad starttid till 16:20 (Är det någon atg butik som gör tummen upp? 2=Ej lyhörda när det gäller aktiva/spelare/ombud.. 3=oförmåga att erkänna fel då man i praktiken har monopol och kan hålla storebror staten i handen.. V75 forum så måste ju komma med nåt drag! =8 Tress Ribston V75:4 3% 9 Long Night i första till samma % Lycka Till! L |
Asså fan!!!! De helt sjukt... kör en v4, kommer till kassan. Ska betala... men hittar inte plånkan. Hon frågar dessutom om ID. Är 23 bast. Skäggigt värre. Ingen fara, det är lag. Jag förstår henne och går därifrån. Går ut. Ska ta vagnen, hittar plånkan... Orkar inte gå tillbaka o spela. V4an för 64kr går in och fan va jag bölar hahahahaha.... Det är inte sant?!:cry::idiot:
|
Att inte få en framskjuten tid på tillsammans är SKANDAL i mina ögon , lär vara många bolag som drabbades för att få mer info och vänta med inlämning ...
|
Citat:
Kollat= spikar 6 Benji D.(stå inte på händer när du läser tipsen..)he he L |
Fick höra att dom jobbar på lösa det och det kan bli ännu en ny starttid men SKANDAL kvarstår
|
Citat:
|
Herregud.. Traveling Man utan hakar... Hur ska han få fäste? Borde inte finnas på kartan att han får en bättre start än Francais Du Gull..
|
Citat:
Lider med dig ,förhoppningsvis har du + på karma till nästa gång! L |
Citat:
|
Citat:
L |
Dagens V75:a lopp för lopp........
(Rädd för Murphys så provar ett nytt upplägg...) Varje gång jag lägger ut systemet=går åt skogen.. Jag har i V75:1 3,4,8,9...återkommer lopp för lopp om jag är med.. Lycka Till! Mvh , L |
V75-1
3 - Västerbo PayMyDay 4 - Raz Mackenzie 8 - Windy Ways (US) 11 - Usain Swing V75-2 1 - Sjö Odin* (NO) 2 - Valle Jerven* (NO) 3 - Gärdsjö Viking 4 - Tomtegubben 10 - Kringelandtellus* (NO) 11 - Cali Maks 12 - Myr Faksen* (NO) 15 - Tekno Odin* (NO) V75-3 7 - On Hold (23,4 %) V75-4 1 - Xpecttheunexpected 3 - J.C.Lady Princess* 5 - Storm Cloud 6 - Amino Håleryd 8 - Treess Ribston 9 - Demo 11 - Catch the Cash 13 - Withma 15 - Melker V75-5 1 - Andover Tommy 3 - Scarlet Ribb 5 - Ponce de Leon 6 - Benji Dana V75-6 7 - Digital Archive V75-7 2 - Linslusen A.U. |
Citat:
|
Linderoth din förbannade sopa.
|
Wariner var märkligt lite streckad. Bra så!
|
Finfin inledning!!
Surt att man ändrade från 2 poäng till 3 på Wariner de sista man gjorde...men men |