![]() |
Snygg styrning ..hoppas på 4X6 nu..hoppas på 3 nu
V75:2 =1,3,15.. Synd på Raz ,med bättre start=stenklar ...nästa gång.. |
Härlig början. Inte alls kört som man hade hoppats på men vinsten blev ju solklar. Skulle inte förvåna mig om Chrille spikade....5% och 200 spänn som ingångsvärde? Grattis Djuse!
|
V75 Bergsåker 30/1
1 : B: 8-3-4 C: 11-7 2 : A: 15 Spik 3 : A: 9-7-1 4 : B: 15-5-13u-11-1 C: 3-6-14-8 5 : B: 5-3-6-1 C: 10-11-7 6 : B: 7-11u-9-3 C: 6-5 7 : B: 2-1u-6-5 C: 10-7-12 |
Citat:
|
Citat:
|
V75-1
Startförbud: 6 B.B.S.MANDARINO (startförbud 160130-160209 (dålig prestation)) Alkotest har tagits på samtliga körsvenner/ryttare i alla lopp utan anmärkning Alkotest har tagits på samtliga tjänstgörande funktionärer utan anmärkning Efter 5 lopp: 5 startförbud / 4 x bot / 4.900 kr total bötessumma. |
Windy ways gjorde ett bra lopp.
Brassade ju förbi alla utom en för dagen bra Wariner som fick en optimal resa dessutom. |
Citat:
|
Det är inte alls lika för alla, hästar är individer och berörs olika när sånt här händer.
Trodde faktiskt Redén skulle stryka sina, han skrev en arg tweet på twitter, så även andra tränare. http://piclair.com/data/vgm6l.jpg |
Citat:
|
Dagens bästa spik eller hur var det?
Fantastisk styrning men det är bara att tacka och boka!;) |
ha ha...som sagt kusken...
|
Citat:
|
Vidar går ut före Öysten och hindrar honom. Klantigt!
|
Underbetyg till spelarkollektivet. 40 ggr pengarna på en häst som har 50% i vinnarprocent? 14 av 24 ifjol...? Med en "riktig" kallblodskusk i sulkyn?
Nä, här får vi nog ta fram skämskudden lite till mans.... |
Tack ögat. Och Andersfc
|
Citat:
Rent olagligt från ATG att inte sätta hästhälsan först! För hästarnas skull så borde loppen körts som vanligt. http://piclair.com/data/cgihd.jpg |
Jaha, bara att börja plottra ner en v5a då! :idiot:
|
On Hold har bra chans idag :-)
|
Öysten gör också en korrekt analys om att hans häst blev hindrad och tappade fart när han skulle ut i fjärde och runda stallkompisen. Hade vunnit utan problem om han inte blev tvungen att börja om och få upp farten igen.
|
Det klara scenariot inträffade. Då får vi bara hålla tummarna för att On Hold är i bra slag idag. Detta ska han inte förlora.
|
Traveling man?
|
Det blev som jag trodde On Hold som tog hem det. Lite synd kanske att inte spika den.
|
On Hold!!!!!!
|
Robert Bergh är en och förblir en nolla!
|
Gött med spiken på On Hold, men känns ju så menlöst, när man rök på Tekno Odin... *suck*
|
Offensiv och bra styrning av Magnus.
|
Han var i tillräckligt bra slag för att manövrera ut Ed You i alla fall..
Oavsett så var det sannolikt redan från långt innan loppet att Traveling Man inte skulle hålla ledningen. Det har tagits upp av många personer innan på forumet. När Linderoth berättade att Redén plockat hakarna så fanns det inget annat att göra än att spika On Hold. Syntes på V5 spelet också.. Tyvärr.. |
Nu lär man väl ryka i lärlingsloppet.. Annars blir det mumma.
Skräll på bara. |
Citat:
|
Withma gjorde det bra, men jag hade föredragit Melker som jag hade U på.
|
Citat:
|
Usch, spyr! Hade Alfa Star S. som nästagångare men missade detta mail då jag var på spelbutiken tidigt i morse... Vilket djävla överodds! Kolla starten näst senast... Surt - nu lär ju Love Lini som jag istället spelat knappast vinna, hehe...
|
V75-4
Bestraffningar: Andersson Oskar J, 300 kr, för felaktig tävlingsdräkt. Kylin-Blom Oskar, 300 kr, för felaktig tävlingsdräkt. Efter 8 lopp: 5 startförbud / 6 x bot / 5.500 kr total bötessumma. |
Typiskt att sjuan ska vara het utanpå min U-häst. Har ju med vinnaren, men får inte in två U-hästar även om Bergh vinner nästa.
|
Wow..
Missar första på 4 , andra på tre streck... sen 3 lopp med 2 hästar sitter..hoppas på 12X 5 or då.. V75 6:spik 9 Limoncelli V75:7: 1,2,5,10 DD: 9 -5;10 FAAAAN... |
Nybrink har fan form ;) fått in 3 bra spikar senaste 2 veckorna
|
V75-5
Bestraffningar: Jansson Torbjörn, 2000 kr, för dålig anslutning efter startbilen. Östman John, 1500 kr, för dålig anslutning efter startbilen. Efter 9 lopp: 5 startförbud / 8 x bot / 9.000 kr total bötessumma. |
Dom här målfotona:sad44:
V75 Inlämnat: 2016-01-30, 16:34 Bergsåker Lördag 2016-01-30 Start: 16:20 Kostnad: 800,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 7, 8, 11 2: 1, 2, 3, 12, 15 3: 7 On Hold 4: 1, 3, 5, 6, 8, 11, 13, 15 5: 6 Benji Dana 6: 3, 6, 9, 11 7: 1, 7 |
Det var ju skönt att Bergh tog den. Vinner 2:an sista så blir det fem rätt i så fall.
|