Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-24, 17:46   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

V75 Bergsåker 30/1


Spännande värre- Det blir ju vinterns höjdpunkt (för mig och bolaget mitt).

Har skummat listorna och de två som sticker ut är väl ED YOU och TEKNO ODIN till att börja med..... Hoppas på bra bana så att det blir justa tävlingar. Det har ju inte varit så på slutet om man så säger
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 17:48   #2
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ed You från bakspår med flera fullt dugliga där framme.

Tekno Odin långt från storformen över korta häcken med massor av hästar att runda.

Windy Ways med Linderoth istället för Örjan och från ett vanskligt åttondespår vilket gör att hon riskerar att bli fast.

Tror vi kan få några tunga favoritfall och bra utdelning på Lördag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 18:58   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nu tar vi betalt på So Gå Idefix.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 19:38   #4
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

2 Linslusen A.U 1640A och U Ohlsson på Bergsåker känns taget...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 20:37   #5
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Extremt tidiga tankar:
1: Nu borde det väl vara dags för Usain Swing?
2: Solklar gardering av Tekno Odin som väl inte är i form. Ser att Kringelandtellus dyker upp igen, den är given liksom Valle Jerven.
3: Rätt kul lopp om än få startande. Ed You grym senast men knappast spik från bakspår. Kanske dags för On Hold nu?
4: Som vanligt svårt i fjärde loppet. Men Storm Cloud ploppade upp, varit bra länge. Catch the Cash är väl bästa hästen om de bara kör i tid. Vet dock inte hur den var senast. Sedan är Whitma given, mkt sparat senast och bästa kusken. Lär väl dock bli skrik på den.
5: Svårt lopp där väl 3 blir favorit. Håller dock med Putte om att 2 är intressant. Östman var rätt het på Umeå idag.
6: Många roliga. 2 var hon lyrisk på inför igår men fick inget med sig. 7 från springspår men vet inte om den kan öppna. 11 ruggig senast men Jansson är ingen favorit.
7: Linslusen blir väl favorit nu när det är rätt distans. Men absolut ingen spik för mig. 6 och 7 måste med liksom 1. Kanske 12 kan skrälla (trots Jansson) nu när den fick sparat senast. 5 är en favorit som dock sällan räcker hela vägen.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 23:54   #6
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Vädret intressant. Varmare under veckan. Ser fram emot lördag. Gillar era positiva inlägg.

Men Guld är uselt. Endast nio hästar anmälda. 4 kommer knappt med i ett P21 lopp. Amatörkörda 6 är en skam för högsta divisionen.
Loppet ser vikt ut för 9 Ed You. Eller låses med 7 och 9. Övriga göre sig icke besvär.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 06:27   #7
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vädret intressant. Varmare under veckan. Ser fram emot lördag. Gillar era positiva inlägg.

Men Guld är uselt. Endast nio hästar anmälda. 4 kommer knappt med i ett P21 lopp. Amatörkörda 6 är en skam för högsta divisionen.
Loppet ser vikt ut för 9 Ed You. Eller låses med 7 och 9. Övriga göre sig icke besvär.
Tycker kanske du är lite väl hård mot Guld även om jag håller med om att det är dåligt med bara ni oanmälda. Men 1 och 2 är ju inte oävna i Guld och jag kommer att överväga streck på dem tillsammans med 7 och 9.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 08:50   #8
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nu tar vi betalt på So Gå Idefix.
Vad får dig att jaga denna häst?
Var ju fullständigt slagen senast redan 300 meter från mål, trots ett perfekt lopp.
Finns det någon orsak till denna svaga insats som du känner till ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 08:59   #9
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Tror att Redens häst i Silver bara leker hem det här. Så bra är hon! Spår 8 är bara oddshöjande
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 10:41   #10
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Extremt tidiga tankar:
1: Nu borde det väl vara dags för Usain Swing?
2: Solklar gardering av Tekno Odin som väl inte är i form. Ser att Kringelandtellus dyker upp igen, den är given liksom Valle Jerven.
3: Rätt kul lopp om än få startande. Ed You grym senast men knappast spik från bakspår. Kanske dags för On Hold nu?
4: Som vanligt svårt i fjärde loppet. Men Storm Cloud ploppade upp, varit bra länge. Catch the Cash är väl bästa hästen om de bara kör i tid. Vet dock inte hur den var senast. Sedan är Whitma given, mkt sparat senast och bästa kusken. Lär väl dock bli skrik på den.
5: Svårt lopp där väl 3 blir favorit. Håller dock med Putte om att 2 är intressant. Östman var rätt het på Umeå idag.
6: Många roliga. 2 var hon lyrisk på inför igår men fick inget med sig. 7 från springspår men vet inte om den kan öppna. 11 ruggig senast men Jansson är ingen favorit.
7: Linslusen blir väl favorit nu när det är rätt distans. Men absolut ingen spik för mig. 6 och 7 måste med liksom 1. Kanske 12 kan skrälla (trots Jansson) nu när den fick sparat senast. 5 är en favorit som dock sällan räcker hela vägen.
Gillar också Storm Cloud. Men glöm inte Global Millionaire i sista. Han är på gång nu.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 11:03   #11
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Tycker kanske du är lite väl hård mot Guld även om jag håller med om att det är dåligt med bara ni oanmälda. Men 1 och 2 är ju inte oävna i Guld och jag kommer att överväga streck på dem tillsammans med 7 och 9.
Traveling Man med skor nejnej
Narold Vox på 2140 var länge sedan, för kort ?? Ingen toppform heller, får svårt.
Nä det är nog bara On Hold emot här. Men man kan gott gå på spik Ed You.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 11:23   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

On Hold känns ju klart intressant i Guld. Det ser ut att kunna bli bra pengar på lördag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 11:43   #13
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Love Line har haft en downperiod ett tag men visade senast från kön att han är på rätt väg. Från detta läge och mot detta motstånd måste det vara god chans. Kan man hoppas att han blir lite bortglömd, under 15% ?
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-25, 14:08   #14
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Avd1 Silverdivision 2140 volt

2 hästar höjer sig över övriga.

Nr 8 Windy Ways, ett fint sto som som nu ska ut i mot hingstar o valacker. Denne gjorde så i förra starten, som var det första loppet efter vila, såg fin ut.
Nu har hon fått spår 8 volt, och startsnabb är hon inte. Kommer troligen hamna långt ner.

Nr4 Raz Mackenzie är en annan tung pjäs som man undrar var denne hamnar, risken att bli hängandes finns, och då tror jag denne backas. Hästen var smällfin i comebacken senast, och måste räknas tidigt trots detta.

Ja 9år icke favorit och valack med 800 000 på kontot står inte högt i kurs i Jens Sjödéns statistikbibel.
Wariner kommer troligen spetsa. Hästen har gått bra, kanske saknar lite snabbhet men näst senast stack hann undan fint i ett lättare sällskap, om än att loppet gick i relativt lågt tempo. Kanske kan faktumet att hästen har gjort näst minst starter i fältet, lura statistiken.

Västerbo paymyday har fart, är entaktad, skulle kanske hinna fram och ställa en fråga till Djuse.

Givemeheaven sisu är svårbedömd för mig. Han kan nog öppna rätt bra, och kanske kan 6 års säsongen bli bättre än den tidigare, kördes lugnt i förra starten, rysare.

1. Har ganska fin form, har avslutat fint, rygg ledaren, väl hårt emot? står hårt inne, rysare.
2. God form, får stå åt sidan
3. jämn häst, gör alltid sitt, omsprungen på upploppet?
4. Räknas
5. Svårräknad häst
6. Öppnar fint, spets o släpp i bästa fall, peng som bäst
7. Sitter i spets, testas säkert där, därifrån ska han slås.
8. Riskerar fastna, P Linderoth upp , bra ersättare.
9. Nja
10. Visar fin form, rundar inte här.
11. Går bra hela tiden, hamnar långt bak, om överpace
12. Startsnabb, kan han överraska om han hittar igenom, och om han träffar i starten? lång sökt.

4-7-8-1-5-3-11-12-10-9-2-6

Kanske ska tydliggöra att jag är en hobbyspelare som tycker det är roligt med trav, sätter inte mig själv på en pedestal. Det är inte värre än att jag kan lyssna på andra och ta in.

Kul och leka med scenarion.

Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), mijo14 (+5)

Senast redigerad av biddybye den 2016-01-25 klockan 14:36.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 15:26   #15
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Om start springer 24, hur fort måste Tekno springa då för att hinna förbi?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td