![]() |
Känslan efter värmningen var ju att storfavoriten skulle ta hem det här, men jag tog med 10:an och 12:an i alla fall.
|
F-n....har man lagt in en nerförsbacke på Valla nu, från 200 meter kvar?
|
Kenneth släppte på lite för tidigt. Såg jävligt bra ut annars.
|
Bara för Johan att tacka och ta emot. Behövde inte offra något alls.
|
Över 3 ggr pengarna? Tack för kaffet!
|
Jag garderade Bartendern men Sjödén hade helt rätt, jag borde spikat...
|
Snart har Sara plaskat färdigt i bassängen så vi får se V86 på storbild istället.
|
Kör en rak tvilling: 4-8.
|
1 och 4 kommer inte i mål nu
|
Undra om inte 1an är vinnare trots allt.
|
Måste lyfta på hatten för Ulf E. Grymt viktigt att hålla kvar benen på hästen så inte Erik kommer förbi. Totalt avgörande.
|
Citat:
|
Slänger in en rak DD: 8-10 och så får det vara bra.
|
Citat:
Borde han inte varit mer uppmärksam? Rycker i alla snören han har - när Erik nästan är förbi? Lite Alzheimervarning....:evilgrin39: |
Citat:
|
Usain ser den verkligen lika bra ut idag?
|
Hur f-n gick det där till? Hur f-n kom Kihlström ner i ryggen på Lennartsson?
|
Hyfsad mörkning på Nato Dream...
|
´nja inte så bra va.
|
Citat:
|
Ingen riktig överraskning ändå. Inte första gången som en Melanderhäst går ner i klass och bara städar av packet.
Men Usain Henna? Den var riktigt jävla under isen. Stenkass. Helt kall redan 200 meter kvar. Har inget i Harpers att göra. |
Citat:
Hoppas du får lite betalt idag nu med, det får inte jag. |
Galoppen räddade Tillman minst sagt.
|
Vill inte se den i elitloppet.
|
Citat:
|
Vad har hänt med Christofer e, killen är katastrof
|
Christoffer Eriksson.....Som jag befarade. 1.09 första 1000.
Mr Digital? Påminn mig om att jag aldrig, aldrig, aldrig ens ska fundera på att ta med honom på en kupong. |
Synd att Conrad är så förbannat kass. Hade han fått iväg hästen som planerat från start så hade Chrille släppt och han hade vunnit plättlätt från spets. Nu tog det ett halvvarv innan han lyckades komma fram och då var det för sent.
|
Nya tag imor Åby jackpot
|
Citat:
|
Citat:
men bara chans på 6 rätt |
Lägg av, den ska med såklart! Visade förra året att den duger väldigt väldigt bra och visar nu att formen är där även om det kanske ser lite bättre ut än vad det är mot det här avdankade gänget. Startsnabb som få. Bara att bjuda in!
|
Citat:
|
Quantum Outlook?
|
Jag förstår mig inte på Örjan ibland. Är han leds på livet igen och längtar efter Elitloppet och dom stora pengarna?
|
Ruggig Research. Syntes redan in i sista sväng, Haugstad hade tonvis i linorna bara att åka! :claps:
|
Skrev upp Mårten Marje i svarta boken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja, vad ska man säga.
Bra betalt i dag. |