![]() |
Citat:
http://piclair.com/data/tw34o.jpg |
Nästan 40% slash på mina spel.
Hoppas det betyder att jag har rätt. Edit: 3-4 rankade av "alla tjänster", 10 ggr fläsket. Det är där jag vill ligga. Bättre chans än oddset, sedan får vi se hur det går. Spel är ett maraton :D |
Furious Francis litar jag inte alls på. Det känns som hästen kan hoppa när som helst, speciellt om den får svar in mot första kurvan..
|
Kan inte Flemming och Obi wan svara Springerom i guld om han vill?
|
Citat:
vinkar nog fram Spring Erom. Ska till Frankrike och tävla efter detta lopp, många som drar eller planerar dra dit.... |
2 Poet Broline spikar jag.... formen är ju i zenit och jag tror det blir spets och slut.
|
Citat:
Tänkte gardera upp för det är ju trots allt omgångens största, men det blir walk over i det här loppet har jag kommit fram till och det är bara en dålig dag som kan fälla egentligen. Han är knappast mycket bättre än flera av motståndarna men vinner även om han är lite sämre när han får fuska bort loppet i spets. Goop tar en halvoffensiv start och vet att han får överta från 2 eller 4 som sitter i spets inledningsvis. Spik! |
Ngn som klan lägga ut travtjänstens rank, system?
|
Citat:
|
2 Part Two (Jorma Kontio) har rest bra. Vi kom hem med henne och hon har ätit och druckit. Gick två lätta intervaller i onsdags och allting verkar vara bra. Har ett bra läge den här gången och gjorde ett kanonlopp senast. Hästen håller väldigt fin form. Går nedåt 1.12 på full distans. Borde räcka, säger Risto Airaksinen.
|
8 Pampalo (Björn Goop) var den vi hade störst förväntningar på inför den här tävlingsdagen och naturligtvis måste jag fortsätta att tro lite på honom trots spåret. Han hoppade bort en tredje-, fjärdelats i Kungapokalen och jämför man med lördagen är det ju inte alls lika hårt. Med ett bättre spår så … Även om jag inte kan förvänta mig någon seger så måste jag i alla fall ha bra förväntningar på honom. Jag gissar att Björn kommer att köra framåt och inte backa med honom. Han är väldigt, väldigt startsnabb, så vi måste testa, säger Ulf Stenströmer.
|
Svarar inte Flemming är nog loppet över för jag har väldigt svårt att se att Magus och On hold kan vara först för att överta eller klarar att vinna från dödens. Känns som att fleris är modellen idag då i sådana fall då det är klass skillnad i de flesta lopp. Såg möjligheten i scenarion som Obi Wan i spets osv men då måste det tävlas, det här är ju rena prepare styrningarna i sådana fall. Trist.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nurmos på Twitter:
"Readly Express i årsdebut. Inte toppad till idag, tippar löpformen till 80%, avelsformen 100%. Siktet är mot hösten. BF fram och öppet" Jag står över. För mycket streckad. |
En av de sämsta strecken man kan sätta idag borde vara Star Advisor Joli. 22 vinster på 54 försök är ett jäkla fint facit men 0/13 från bakspår lika uselt.
L Dees Maggiesbest (3%) och Hero Sjöhammar (5%) är mina bästa drag i omgången. Sällan har jag sett en så bra häst med så fel lutning på karriärfacit (1 vinst och 10 andraplatser). Den spurten biter bara den sätts in i tid! Hero är väl spetsfavorit och svarar han ska han slås. Även från rygg ledaren finns chansen men då är det lite långsökt. Även Part Two och Slide So Easy i sista (bra hästar med form och riktigt bra tränare) är tappade i sista. Och Rough Stuff på 3% i femte? Toppspår, barfota, topptränare och kusk! Kalle Kalas är en märklig jättefavorit också. Visst är väl chansen/risken rätt stor för spets och slut om den fungerar. Men det är det också. Absolut en skitspik i ett såpass snedstreckat lopp! Readly Express låter det ju absolut inte särskilt påställt om från stallet och att han då är jämnspelad med de som visat toppform ett tag är väldigt konstigt. Cruzado också kraftigt överskattad på fjärdeplatsen senast. Det är lätt att överskatta en upphämtning efter galopp och det var inga märkvärdiga djur han kryssade förbi över upploppet direkt. Vet inte mycket om startsnabbheten men känslan säger vingel och den har inte staplat några segrar innan den kom hit heller så jag är väldigt tveksam över storheten. Låser på 2,4 där! |
Kalle Kalas har tre galopper på 14 starter bakom bilen, varav fyra senaste felfritt...är den så väldigt osäker egentligen?!?...sen att den är hårt streckad är en annan femma, men det kanske är befogat...
|
Oskar har trimmat idag. En andraplats och en seger på V4:an efter 2 avd.
|
Kom igen nu Erik!!!
V4 Inlämnat: 2016-06-04, 12:53 Mantorp Lördag 2016-06-04 Start: 14:45 Kostnad: 288,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 7 (8) 2: 2, 4, 7, 8 (10) 3: 8 Comanche Moon (5) 4: 1, 3, 4, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (7) 4x4x1x9 = 144 rader. 144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr. Totalt: 288,00 kr. |
Det här tror jag att Rajah Silvio vinner. Svårt för bakspåren idag.
|
Citat:
|
Nuncio kommer!!! #OGP
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/3cada.jpg |
doob hej vad har du för 75 system tack
|
Idag blir det spik på 2 x Goop. Spring Erom och Furious Francis.
|
Citat:
Tror att Sjunnesson - precis som Haugstad m fl- skulle få svårt att komma in i Danmark utan papper.... |
Hade ojsåfin på 3 hästar men missade. Hade 2BONBON MEARAS spik
|
Citat:
|
Ola i stallet hos Björn om Furious Francis, "Jag tycker att det är en toppchans och han är absolut vår bästa chans." Likaså sa han att Björn sagt, "Crusado De La Noche" ska bara vinna. Så Goop tror på en DD med sig själv.
|
Har haft lite flyt på Mantorp genom åren men idag hittar jag f-n ingenting.
Skulle inte förvåna mig om Björn sätter dit sina megamegamegastjärnor och utdelningen lär stanna under 10 papp - trots jackpot. Funderar på om jag ska gå all-in på Untersteiner, tror (precis som flera andra) att 2 Poet Broline bara är bäst och att det är spets och slut. Ger den verkligen 5-6 ggr pengarna? System 1 Avd 1: 2, 3, 9 2: 3, 5 3: 5, 6 4: 6 Caresse 5: 2, 3, 4, 5, 8, 12 6: 2 Poet Broline 7: 5, 6, 11, 12 3x2x2x1x6x1x4 = 288 rader. System 2 V75 Avd 1: 2, 3, 6, 7, 9, 10 2: 5 Fridericus 3: 5 Spring Erom 4: 6 Caresse 5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 12 6: 2 Poet Broline 7: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 6x1x1x1x8x1x9 = 432 rader. |
David säger sanningen om Kontio. Åldern har travat ifrån honom.
|
Omstart vafan ?
|
Fan vad jag börjar hata den här jävla sporten.
|
Veijo/Sjunnesson gick ju finfint ☺
|
Fick innåtstånd.
Nära räcker inte, men loppet blev exakt som jag trodde. Mesvinst på platsen, men det hjälper inte ett skit :cry: |
Johan Untersteiner totalt formlös. "Jag ska köra som om jag har bästa hästen".
Ja, ska du köra som du har det så lär du fan ha tränat bättre än så här. |
Bra körning av Sjunnesson. 5 %. Tack!
Nu vinner du med Fridericus också:thumbup: |