![]() |
Dominion Beach anmäld barfota runt om, men vet vi verkligen att det blir så?
|
Citat:
|
Dino Baggio vinner idag.
|
Citat:
TT lyckades göra en "rookie" till favorit från spår 12, man bara måste älska spelexpertena! |
Citat:
UNDINE är minst lika bra, för tillfälligt. GINNY WEASLEY är loppets dark hors |
Citat:
|
Citat:
Vill även lyfta fram två skrällar med toppkuskar från bra lägen. Quebec cd och Inga in heaven. Hur bra är den sistnämda på barfotablans? avgjorde med lätthet senast efter fint smyglopp. finns där mer att hämta? Goopen siktar på sargresa igen. Quebec fick öppna för hårt sist och häll bra. Rapporteras dunderfin i träning. |
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
Se: https://twitter.com/schon_marcus/sta...66698178674688 |
Just börjat titta på V75:an .
Springfield omg. största? 69% , andrahandaren 10% resten under 10.. Snacka om "spik i brist på annat":lol: Citat:
|
Citat:
Mvh Uffe |
Citat:
|
Dagens rad
1u,5,12,9,2
7,1,8 4u,6,2 6 1,4,3,10 1u,9,3,7,8 4,3,10,7,2,12 Krav minst 100k i utdelning och 1u häst Kostnad ca:1100kr |
Glöm absolut inte att strecka 2 Inga In Heaven i första!
Ett av dagens bästa outsiderbud! Idag rattar dessutom Björn Goop! Hästen kommer att ta spets och Goop vet vilken rygg han vill ha och dessutom har han erfarenhet att ta snabba beslut beroende på hur fort det går från start att släppa samt har den respekt med sig som krävs att blänga till höger om "fel" ekipage ställer frågan! Hästen kommer i fin författning och vann från open stretch sist! Kan ställa till det igen när dom värsta konkurrenterna får spilla krut i spåren! Se upp! 5% är galet bra! |
2 Above All och 4 Topgear i andra är båda endast streckade på 2%!
Återigen bfro, framspår och toppform! Varför så dåligt påpassade? Obegripligt! |
Var hittar jag Inga in heaven?
|
Låset:
1 Bourbon Rain och 2 Rex Lane kommer vi att se i spets och rygg ledaren. I vilken ordning? Vill jag inte ta gift på men loppet står mellan dessa! En andrahandare och en femtehandare! PERFEKT värde på ett bra lås där packet målar på! Tvilling och Trio - virke!! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
jag förstår inte varför de säger att Donato E. skulle vara så osäker i volt. Länge sedan han startade utan bil, men han har bara hoppat en gång i volt och tre gånger i auto i lopp.
|
Donato E är inte travsäker och det blir inte bättre i volt.
Spår 7 är inte så bra. Jag tror vi ska tolka det så. Mvh Uffe |
1,2,4,5,9,12
9 6 6u 1,8,10,12 1,2 1u 2,3,8,10 3,4,6 |
1,3,4,5,6,12
1,7,11,12 6 6 1,2,4,7,9 1 3,4,7 |
Grant boko 4% med första ggn Open eye huvudlag och första gången med Goop. Han flyger lågt över upploppet om det blir lite tempo där fram vilket det ser ut o kunna bli. Makerhemark är väl överspelad När han öppnar som månprinsen o hamnar i spåren. Alternativet är dödens. Som favorit säger jag schaaaas
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Min enda fråga är, vad är numret till din kran ?
Citat:
|
Citat:
Käre "brorsan" - systemet är inlämnat kl 10.30 och säljs i totomatbutiken i tiondelar och går åt som smör i solsken. Målsättningen med detta system varje vecka är, att få utdelning så ofta som möjligt och någon gång då och då några tusenlappar. Förra året tog systemet in 110'. Under året kostade det 1500:- x 52 veckor = 78000:-. Nettovinst 32000:- + lite spänning varje lördag. Om det såldes i 30 andelar i genomsnitt fick 30 köpare vardera 3200:- och hade lite lördagskul. Jag publicerar systemet här med motiveringar varje vecka som ett kvitto och tack till de sharpsare, som gett mig tips och synpunkter. Inlägg av typ "Donato E stenklar" häromnatten känns inte seriöst. Om man har som mål, att vinna sjusiffrigt, förstörs det vid publicering av hela systemet tidigt. De proffsiga systemen lämnas in sent, då man har så mycket information som möjligt. Just nu tänker jag i mitt privata system låsa sista avdelningen med favoriten 4 och elvaprocentaren 7. 7 Dominion Beach var grym i kvalet utanför 3 Deimos Racing. i det "svåra" fjärde står jag fast vid de fem mest streckade 1,2,3,6 och 12. I första spikar jag 12 Cash Crowe, vilket jag motiverat i tidigare inlägg. Lycka till med din målsättning - vilken den nu är. |
Nr 11 i avd 2 mkt bra häst! 😎
|
Citat:
Mvh Uffe |
Jag spikar Amazing Dyhnamite, Spring Erom och Makethemark. Testar att sänka de två stora favoriterna om det nu går.
|
Citat:
AMAZING DYNAMITE (11) svarade för en bra avslutning senast och bibehåller formen. Det är en väldigt fin och okomplicerad häst som både är stark och kan speeda fort. Näst senast vände jag upp för tidigt varpå han galopperade. Vi lade på en springrem senast som fungerade väl så att han ska galoppera igen är ingenting jag tänker på. Han går lika bra i ledningen, som utvändigt ledaren och i ryggar. Jag tror alltid på segerchans med den här hästen, säger Ken Ecce. |
Johnny och Björn, vilka kungar. :clap:
|
Petri Puro - världens bäste tränare. 30 hästar i träning.
DD's Hitman i Elitloppet. Snart även Edward Ale. |
Fy helvete vilken jävla märr!
|
Vilken häst...oj oj
|
Bra häst, men galopp för ettan i rygg och ett par av de betrodda ville inte tävla, utan satt kvar när tåget gick. Lite avslaget lopp.
|
Citat:
|