![]() |
Citat:
|
I V75:2 ..8 Bottnas C till 9% ....Understreckad även från detta läge
|
Inte långt ifrån att guldhjälmen sätter dit Inga in Heaven.
|
Citat:
Ingen tillfällighet idag. |
Citat:
|
Citat:
|
Nu tror jag förvisso inte att Puro är den enda tränaren som är mån om sina hästar. Men han är en duktig tränare iaf.
|
Citat:
I så fall får man verkligen gratulera!:thumbup: |
Citat:
|
Hehe, vi var nöjda med Nuncio och det var vi nöjda me och hoppas att formen infinner sig:)
|
Usel ledd volt J.Unt i min bok
|
Citat:
Petri är enormt hästkunning och lär känna varje individ och tränar den med dess egna förutsättningar. Han har endast 30 hästar i träning. Petri är inte lika mån om hästägarna. Han tar inte deras telefonsamtal hur nyrika och sturska de än är. Därför har en del ägare tagit sina - ofta mycket framgångsrika - hästar från träning hos Petri. Vi har sett en hel del sådana exempel. När fd styrelseordföranden för TV4 försökte anmäla Commander Crowe bakom ryggen på Petri tog det hus i helvete och Nordstrandh fick återlämna sin ägarandel. Det är vad jag menar med att Petri månar mer om sina hästar än om dess rika och sturska ägare. |
Citat:
|
Sköönt, jag var livrädd för Goopen hela loppet!
|
det var ingen mermaidstyrning
|
överraskande att Goopen släpper till Örjan och ger upp loppet här
|
Proffsen sjöar idag. Var många som hade spik på Cash Crowe och Donato.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kul förresten att Jennifer Tillman fick redogöra för "kuskarnas mardröm" att vara avstängd under elitloppshelgen, men råkade glömma att berätta att hon själv är just det.
https://www.travsport.se/sresultat?k...loppId=1067535 |
Favoritparad idag. Lär inte bli några pengar idag om det inte idiotskräller nu.
|
Tryckt stämning i sändningen nu när det sket sej för TV-kändisarnas Perfect King. :claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lirade inte en krona tvilling/trio i det loppet men visst var dom streckade på V75! |
Har torskat en massa strålar, så kan det vara...;)...
|
Skulle vara kul att se den där 12-åringen barfota runt om och i jänkarvagn....I nån start innan han lägger skorna på hyllan...
|
Tog inte med OTP på min egen kupong. Nu kan dom väl vara glada för allt han tjänat åt ägarna i vintras och ge honom sommarlov.
|
OTP årets häst!
|
Citat:
|
PLATS
4 Kalanchoe P.R. Startsnabb, kan få ett bra lopp bakom Springfield och därmed kanske nypa en plats!:cheers: |