![]() |
Spika bör man dock banka in på Bottnas commandeur. %en i underkant där och det kan va så att han är stenklar. Det heter att man ska ta "insats efter galopp med en nypa salt".
Det där har jag aldrig begripit riktigt. Det normala är att hästar efter galopp får mycket tufft i loppet när de ska hämta upp vad de tappat. Den insatsen som Bottnas gjorde senast är extremt ovanlig att skåda. Risken vid en sån urladdning är givetvis att det sätter sig i benen lite, men enligt Strömberg (som jag anser är en ypperligt duktig tränare) så fanns det lite sparat sist. Nu är det hemmaplan och autostart, barfota igen, 14 dagar mellan loppen samt frågetecken på konkurrenterna. Jag tänker mig att Cubano laddas och att queer fish körs framåt vilket gör att redoc kan få en liten tryckare. Blir det inte så bör det va bra vinstchans från dödens. |
Citat:
reducerat. Spelar man matematiskt så tar man med ekipaget eller inte. Spelar man reducerat går det att styra insatsfördelningen på ett helt annat sätt. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
Vid reducerat styr kraven. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Aloha så sitter 7:an. Mvh Uffe |
Citat:
|
- 1 Seedorf O.M.F (V75-1) känns som han brukar, vi vet inte riktigt varför han hoppade senast. Har fått ett bra läge och vi hoppas att han kan försvara ledningen. Kan öppna bra. Skor runt om, eventuellt jänkarvagn.
Denna informationen ges på ATG.se, är den korrekt så går ju Seedorf med skor igen. |
När vann en Stig H tränad häst senast på v75? Jag skulle då inte våga gå rakt ut och spika den.
|
Intressant på en 1% i kallblodsloppet sen om det räcker återstår att se.
12 Pave Loma (Ulf Ohlsson) är faktiskt i kanonform. Även om det kanske inte syns på raden. Satt helt fast senast med vinnarkrafter i Norska Mästerskapen senast. Hon är mycket startsnabb och ska ha trippelmöjligheter här tycker jag, säger John Mogset. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Star advisor joli struken ,HÄPP
|
Seedorf omgångens bästa segerchans nu...?
|
Synd att Star Advisor Joli är struken. Han drog på sig mycket streck. En häst, som är en pålitlig avläggare sista 40 metrarna. Seedorf slår honom från alla positioner - men blir nu tråkigt högt streckad. Morgondagens singelstreck.
|
Alternativt jä--igt billigt helgardering.
|
Lopp med 5 hästar på V7..ha ha ha
Hoppas på en strykning till. |
Citat:
|
Nu lär ju taktiken för Food Money och Cool Keeper ändras rejält, dem lär ju ladda vad som går nu...Framför allt Food Money.
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla vädertjänster talar nu om ihållande regn från tidig morgon till sen kväll i morgon i Dalarna . Dessutom kyligt för årstiden. Ingen optimal final direkt ac Sommartravet men framförallt något man måste beakta när man läser på loppen. Hur banan blir återstår att se. Lervälling eller stenhårt vid mycket regn? Man kan vara ganska säker på att resultatlistan vid dåligt väder och bana kommer se annorlunda ut mot vid fint väder och bra bana. Klagas ofta på lös bana i Rättvik. Vet inte hur det påverkas om det regnar hela dagen i morgon. Blir det som vädertjänsterna säger (dom har ju fel ibland, så hoppet lever) blir det i alla fall inga streckspel för min del i morgon.
|
Haha nu är det inte långt ifrån spik på Francais du gululululul
|
Citat:
/N |
Citat:
|
Nu kan ju inte Erik göra annat än att ladda för ledningen med Francais Du Gull. Måste höra vad han säger. Blir det helstängt imorgon på grund av strykningen så är det årets bästa spik till nuvarande 6%.
|
Citat:
:popcorn: |
Såg nu att J.S.Apollo är kraftigt nerspelad till 1,91 i odds
|
Citat:
|
Citat:
/N |
Hur bra är http://www.speltjanst.se/ reduceringsprogram då det är gratis?
http://www.speltjanst.se/trotting/st...93475622ba9c00 |
Citat:
Har märkt med mig själv att man gör lite korrigeringar av strategin efter ett antal omgångar där den inte gett önskat resultat...och då skulle den såklart ha suttit om man hade orkat hålla ut någon eller några omgångar till. :drunk: :popcorn: |
Har feeling för Global respons och Mellby Collector i v75-6.
|
Temporära systemet lördag: https://pinracer.se/systems/td2tcb4k...uw-5xtp/shared
avd1. Nu när 3 ströks kommer nog uffe och Erik Svensson ladda tufft för spets. nr 6 är rysligt snabb ut vid laddning... avd2. Svårt lopp att bena ut men nr 6 är riktigt bra och blir det spets är han svårslagen, gick en 11 tid nyligen från tät.. avd3. Qahar Q.C är en högkapabel herre med skyhögkapacitet för att klättra ända upp tll guld. Har sätt smällfin ut på slutet och Uffe passar perfekt bakom denne kross. 10% och mycket bra vinstchans om feflfri igen... avd4. I det andra bolaget spikar jag faktiskt Tekno Jerken jag tror han kommer rätt bra på det och är ikapp de på start ganska lätt. Har ju varit nära månprinsen vid samtliga starter de mötts och bör bli svårslagen här. 16% är bara tacka och ta emot. Värst emot och roligast emot är nog Torpa Nicklas som gick intervaller i tisdags och kändes fin, man siktar på spets och skulle det lyckas kör man där så länge det går. 3% avd5. Sugar Daddy tar spets i min bok och Kajan viker sällan ner sig. Hästen har toppform och till 8% spikar jag på mitt andra bolag i detta kör jag bara utgång. Vill passa på att varna för Digital Product som börjar hålla ihop travet bättre och bättre, läget är trevligt och med lite flyt är han med och hugger där framme. avd6. Omgångens bedövare hittar vi här det är Final Oak som nog aldrig varit bättre än nu. Det vankas jänkarbike, helstängt, och barfota balans man går all in. Han är bra för sin klass och till 0% är han ett fynd! avd7. Nobel Amok har stått för en ruskig utveckling på slutet och står billigt till med 20 metrar före nr 13. Kommer snabbt in på de på start och lär efter 1000 meter ha 50 meter i försprång. Låser med Ural och en jättesmäll nr3 som får loppet? Här är några roliga triosar med potential. TRIO Inlämnat: 2017-08-02, 22:36 Rättvik Lopp 6 Lördag 2017-08-05 Start: 16:42 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 7, 8, 9 2:a: 7, 8, 9 3:a: 2, 6, 7, 8, 9 18 x 2,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: ** TRIO Inlämnat: 2017-08-02, 22:37 Rättvik Lopp 8 Lördag 2017-08-05 Start: 17:27 Kostnad: 36,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 7 Tekno Jerken 2:a: 3, 6, 14 3:a: 3, 4, 6, 9, 10, 13, 14 18 x 2,00 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Rättningskod: *** TRIO Inlämnat: 2017-08-02, 22:20 Rättvik Lopp 9 Lördag 2017-08-05 Start: 17:50 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 2 Sugar Daddy 2:a: 1, 4, 10, 11 3:a: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11 24 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: *** TRIO Inlämnat: 2017-08-05, 00:07 Rättvik Lopp 11 Lördag 2017-08-05 Start: 18:44 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Plac. 1:a: 1, 3, 8 2:a: 1, 3, 8 3:a: 1, 3, 7, 8, 9, 13 24 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: *** God tur! |
Cool Keeper har läge nu kör vi Leif ...
|
Går nu inte säga något om V75-1 innan kuskarna uttalar sig i ATG-live. Vilka kommer ladda och inte....
Jag hade Seedorf som klar då han skulle hålla ur Staro. Nu kanske alla laddar, Seedorf får alla Staros streck och blir mindre spelvärd. Skit om man ska behöva göra om systemet och helgardera... |
I avd v75-5 så tror jag på stenhårt tempo och det gynnar Timo nurmos häst nr 9 Mellby demon till 5%,och stallet har form.
|