![]() |
Citat:
|
Citat:
Kul att se Francais DG ..10 år men kommer alltid tillbaks |
Det är bara att krypa till korset, kapitulera, bryta ihop - Kihlström får verkligen fart på vilken kamel som helst. Sätta dit en StigHenry-tränad häst från dödens....det innebär att "alla" får V75 idag.
Bara att dunka in en V5a istället.... |
Gulligt med alla som trodde att Seedorf skulle spetsa dock. Hur resonerade man då?
|
Citat:
|
Citat:
Hold your horses - räcker med ett par tioprocentare, en femprocentare och att någon utav storfavoriterna förlorar för att det skall bli bra pengar... |
Citat:
Men idag ska Apollo sänkas!! |
Jag har ju gjort 2X kardinalfel på mitt sys.. Spikar Quahar Qc och kallblod med innerspår+tillägg och kort dist..
Men trots banan mm. så höll jag fast vid 1:a tanken..Idiot eller Geni?:D L |
Snyggt kört av Jan Silvén!
|
Ha ha!!
Kul att höra "experterna" på liven dissa denna.. |
Pra häst
|
Den körde de loppet i halsen på. Inte lätt att förutse hur loppen ska bli körda. Jag trodde sexan skulle få spets.
|
Citat:
Men men, så länge du håller dig till travsnacket här inne och inte börjar med personangrepp etc så har jag inga problem med att du är här. Men håll dig till travet och ge fan i allt annat! |
Testade legolas också.
LOPP DINA VAL ERSÄTTNINGAR P76-1 1 SEEDORF O.M.F. P76-2 1, 3, 6, 9 P76-3 1, 3, 6 P76-4 3, 6, 7, 13 P76-5 1 DIGITAL PRODUCT P76-6 1, 2, 3, 4, 6 P76-7 8 NOBEL AMOK |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skönt att det slutat regna. Banan verkar ok nu. Bara timmar kvar till dom drar igång på Meadowlands. Ska bli grymt kul att se vad Melanders/Reijo Lijendahls häst kan i världens största treårslopp i kväll.
|
Testar en V5:a med spikar på Vincent Zaz (revansch från förra gången?) och Bottnas Commandeur (om inte förra loppet sitter i kroppen).
|
Kul!
Och Thomas Dalborg får väl fundera på om han borde söka en AMS-kurs i svetsning istället, då är säkert vägen öppen till statsministerposten.... |
Silvén skall tacka Dalborg som bestämde sig tidigt för att knäcka Eriksson vilket han lyckades med men fick han några pengar med sig?
|
Hugotheboss, Grant, Tobnil89 och Jens Sjödén. Vem hade rätt om JS. Apollo och spår 9? *Knäpper en öl*
|
Citat:
Denne hade då vunnit med 30 meter... |
Får hoppas på att Qahar Qc går felfritt nu...känsla att denna är i Guld nästa sommar om han håller sig på benen ..Under 10% = roligt om den sitter ,men men....
L (9% på "bästa" hästen är ju faktiskt ett skämt) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det var väl kort distans? Om Thomas hade tagit det lite lugnt efter att han kört fram till dödens och tryckt sista 500-600, istället, så hade det säkert sett bättre ut. Nä, det här var en riktig pajasstyrning....bara att tacka och ta emot. |
Citat:
Vadå påläst??? Varför skulle han släppa när han fick ledningen?Och sprungit in 50% mer pengar än Dalborgs.Det är väl Dalborg som borde varit påläst att Eriksson INTE släpper frivilligt. |
Perfekt! kvinnliga "expertern" blev chockad att nån trodde att qahar vinner med 10 längder....Felfri så har jag svårt se denna förlora8well måste upp i dödens snabbt)
L |
Hoppas nu ingen av favoriterna vinner.
|
Ständigt denne Trulls Andersen...
|
Tack Troels. Snygg tempobedömning och vältränat.:hattenav:
|
Vincent Zaz måste vara den mest överskattade hästen i hela världen?
|
Imponerande styrning av T jansson hahaha. Pension nu snällllla
|
Citat:
Helgens lopp för mig iaf. |
Citat:
|
Hade Troels som spik först, sedan utgång och till slut endast en av fyra kusar - varför lyssnar man på dessa sk. experter - de började tjafsa om att denne kan bli het och ligga på och annat skit. Då backade jag, tyvärr - när skall jag lära mig?!
|
Citat:
|
Nu har man sett allt, Troels A vinner från spets på V75!!
Citat:
|
Citat:
|