![]() |
Citat:
|
Skoryck ffg på Cali Maks i Grundmanns regi. Ospelad så testar en 5 kr tvilling mot 3,6,7,9. Tvillingodds mellan 150-250 ggr som det ser ut.
|
Jag kan inte motstå oddset på Pave Faks, så det får bli ett vinnarspel. V75 är ju kört.
|
Hyfsad bortkörning av Rennesvik. Tydligen ska han vara en av Norges bästa?
|
Erlend Rennesvik är den sämsta kusken jag skådat. Fyfan vilken nolla, sitter och bromsar bakom en dålig rygg sista bortre. FYFAN!
|
Vilken bortkörning!!!
|
Citat:
|
Jävla märkligt det där såg ut...som om de hade klippt i loppet !!
Örjan helt själv och vänder sig om..i nästa sekvens är Ove A förbi ?? |
Fattar han inte att han har den bästa hästen eller? Om jag åker på detta kommer jag söka upp honom.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag lyfter i alla fall på hatten för Troels, vars häst var bäst vältränad.:hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
Liten smärtlindring...
TVILLING Inlämnat: 2017-08-05, 17:17 Rättvik Lopp 8 Lördag 2017-08-05 Start: 17:27 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 6, 7 Utgångshästar 3 Pave Faks 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: XGM BHM VGN |
Det får bli ett spel till på Rättvik, en rak DD: 3-8. Få se om det är värt att spela V5 på Meadowlands sedan.
|
Vem spelar top 7 som dom gör reklam för nu? Om jag ser rätt måste man välja system för 2880 kr för att få välja att spela med en häst som vinnare. Helt sjukt spel i så fall. Aldrig testat det då det känns som rena lottot, men att man inte får plocka ut hästar själv på resp placeringar verkar ju helt sjukt.
|
Citat:
|
Vilket race. Djuses häst blir kul att se i derbykvalen .
|
Dartagnan matchas mot derbyt. Idag med skor ro, vilket han tidigare inte haft i de senaste starterna. Otroligt understreckad till 11 %. Man tackarrrr:hattenav:
|
Citat:
|
Tycker ändå att det är bra att Rebecca Dahlen svarar när Örjan kommer - för detta var vad hon sade i intervjun att hon skulle göra - så hatten av!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi får hoppas på ny triumf för Troels i nästa så värdet stiger lite ! :cheers:
:popcorn: |
Citat:
|
Tror inte ett dugg på dissandet av Re Doc. I andra DD blir det sannolikt 8 eller 9.
DD 1-8,9 x 50 kr. Får 6 rätt om 1,2,3,6 eller 8 vinner på två bongar och 1,8,9 eller 13 vinner sista. |
Ajöss med Re Doc!:rant:
|
Citat:
|
Citat:
Så inte nödvändigt att "spika". |
Tomas Pettersson......
|
Citat:
|
Citat:
|