Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Lördag 10 februari - Solvalla V75 mm. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/31440-loerdag-10-februari-solvalla-v75-mm/)

Helgesson 2018-02-09 18:05

Vi tippas senaste nytt

http://www.vitippa.se/images/filer/vtt.pdf

ExtremtRik 2018-02-09 18:16

Såg att "statistik"-nissen Sjöden menade att Jairo inte bara har det bättre läget utan även är "bästa hästen" av favorittrion i V7-1...

Vad får han det ifrån? Vad säger ni? Jag menar att Justice Ås är stjärnan i gänget!
Konstaterar att Peter U ödmjukt placerar Justice Ås som tvåa efter Slide so Easy men före Jairo...
..Att Anders Malmroth spikar Justice Ås, vilket borde betyda att han anser den vara bäst? Kan iofs tänkas spetsa?

Edit: i "Fem tippar V75" talar jag om vad gäller tips/spikar samt i Sjödéns krönika.

Stekel 2018-02-09 20:06

Rätt många spelvärda kusar på kupongen imorrn. Mina 2 cent kommer här:

V75-1: 3 Augustus F. 11%
Spetsar väl ganska säkert? Sen är det väl troligt att det släpps kanske, men det är inte säkert och beror helt på hur det utvecklar sig. Burmans stall går som tåget för tillfället!

V75-2: 8 Platon Face 14%
Trodde den här strulpellen trots bakspår skulle vara klar favorit i ett sånt här lopp. Istället är 14 Ready Ribb jättelampa trots att han står på mellanvolten och precis gått ur klassen för att stå på start. Märkligt.

V75-4: 9 Tentacles 4%
Gediget facit på V75 och bästa kusken. Ska dessutom köras med jänkarvagn för första gången imorrn säger de.

V75-5: 9 Jaques Noir 6%
Ännu en med grymt V75-facit och ett rakt igenom kanon-ekipage! Storfavoriten behöver lite klaff från innerspåret.

V75-6: 4 Sharp Dream 7%
Har 4-1-1 på de 6 starter han gjort för Lövgren och då är tre av loppen doterade 100k eller mer. Har visat sig klara snäva spår och kommer han bara iväg hyggligt så...

V75-7: 8 National Prince 20%
Inget skrällbud direkt, men väl den som borde vara förstahäst och favorit i min bok. Står långt ut, men man ska ladda och jag tror de kommer ta sig till ledningen efter en bit. Kostar nog lite, men den klarar rätt tuffa öppningar. Favoriten 4 Qahar Q.C. har bästa spåret men det hjälper inte ett smack för den traktorn kommer hamna sist från start ändå. För kort distans i kombination med hårt motstånd och förmodligen snabb bana för årstiden gör att jag tror den får väldigt svårt att blanda sig i segerstriden den här gången.

Kocken14 2018-02-09 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 560269)
Några rader om mina tankar inför lördagen.

V75:1 Slide to easy skulle varit ett spikförslag med seriös kusk men med Flemming så blir det bara förstarank då man aldrig vet var man har honom.
Jairo har ju rejäl toppform och är självskriven
Justice Ås Imponerade väl inte förra starten på v75 trots att den fick bestämma i spets men åker med tidigt då det är en klasshäst med lopp i kroppen.
Formkorten Nakoda Goj Island Life och Trinity Lux streckas också samt spetshästen Augustus F trots att den inte verkar trivas så bra över medel.

V75:2 Blir troligen att gå kort här. Platon Face lär ju vinna om felfritt och om den kommer ut men då den är så osäker så tittar jag på 15 MYF som går ner väldigt mkt i klass, formkortet Dizzy River som verkar ha hittat sig själv och Zeus Karsk som står på tur.
Rankar ner Ready Ribb då den nog får göra mer jobb än vanligt.

V75:3 VBOTN Förstahäst men frångår nog första tanken på spik och kör utg alt matematisk gardering stängt på 3-4 hästar.
Nurmos envisas med att Zenit kan öppna bra men de verkar inte vilja trycka av honom.
OTP har kämpat sig upp i vinterform och stallet har ju sjuk form. B.B.S Sugarlight är en fidus men blir nog bara förstareserv, slinker förmodligen med om jag kör utgång med VBOTN.

V75:4 Tycker jag ser öppen ut då jag inte vill spika favoriten med nuvarande kusk i final, hästen är väl tillsammans med Global Unlimited bästa hästarna i loppet. Kollar på några skrällar här:
Tentacles Långspurtade som en tok senast och lyser form.
Fairplay Pellini Första Goop och är alltid hårt betrodd annars. Slår till nu när den är bortglömd?
Divine Känns lite seg men vinner alltid som en klasshäst. Lär öka i procent
The Real Star Stallskrik senast och gick väl ok men verkar småseg ut. Möter hårdare nu än senast.

V75:5 Kan Olle Rols svara Lundbergs? Lär väl bli överfallen även om det lyckas så nöjer mig med utgång.
Erik Sting Är andrarankad för mig på kapacitet och två lopp i kroppen.
Twigs Briard Första Goop och har fått en nytändning i danmark. Går alltid in till mål och kuskförstärkningen är enorm. Öppet bakom dessa 3

Verkligen intressant omgång,
Har dock inget givet tvåhästarslås att bjuda på denna vecka..
tror att Lövgren vinner första har ju fin stallform, ska det spelas tvilling så är Trinity Lux given.

I andra är det Mindre your Face som du oxå tror på. Som är min första tanke

Tycker guld kan köras i halsen på OTP. Tror inte Björn låter VOTN sitta still i spets.

I fjärde måste det nog skrälla, ok Tentacles har du ju med so far.

I femte veckans bästa spik 12 Erik Sting.

Kör hårt

olle 2018-02-09 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 560386)
Rätt många spelvärda kusar på kupongen imorrn. Mina 2 cent kommer här:

V75-1: 3 Augustus F. 11%
Spetsar väl ganska säkert? Sen är det väl troligt att det släpps kanske, men det är inte säkert och beror helt på hur det utvecklar sig. Burmans stall går som tåget för tillfället!

V75-2: 8 Platon Face 14%
Trodde den här strulpellen trots bakspår skulle vara klar favorit i ett sånt här lopp. Istället är 14 Ready Ribb jättelampa trots att han står på mellanvolten och precis gått ur klassen för att stå på start. Märkligt.

V75-4: 9 Tentacles 4%
Gediget facit på V75 och bästa kusken. Ska dessutom köras med jänkarvagn för första gången imorrn säger de.

V75-5: 9 Jaques Noir 6%
Ännu en med grymt V75-facit och ett rakt igenom kanon-ekipage! Storfavoriten behöver lite klaff från innerspåret.

V75-6: 4 Sharp Dream 7%
Har 4-1-1 på de 6 starter han gjort för Lövgren och då är tre av loppen doterade 100k eller mer. Har visat sig klara snäva spår och kommer han bara iväg hyggligt så...

V75-7: 8 National Prince 20%
Inget skrällbud direkt, men väl den som borde vara förstahäst och favorit i min bok. Står långt ut, men man ska ladda och jag tror de kommer ta sig till ledningen efter en bit. Kostar nog lite, men den klarar rätt tuffa öppningar. Favoriten 4 Qahar Q.C. har bästa spåret men det hjälper inte ett smack för den traktorn kommer hamna sist från start ändå. För kort distans i kombination med hårt motstånd och förmodligen snabb bana för årstiden gör att jag tror den får väldigt svårt att blanda sig i segerstriden den här gången.

Minnestads E ska inte gå med jänkarvagn ffg . Tränaren har ändrat sig säger han i en betaltjänstintervju. Tentacles aldrig tävlat i bike tidigare säger även en statistikrapport från travfakta.

Stankarn 2018-02-10 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 560388)
Minnestads E ska inte gå med jänkarvagn ffg . Tränaren har ändrat sig säger han i en betaltjänstintervju. Tentacles aldrig tävlat i bike tidigare säger även en statistikrapport från travfakta.

Det innebär alltså att Jesper Hedqvists nya super-mega-rumble-in-the-jungle-favorit ska värderas baserat på vanlig vagn?

Kan nog räcka ändå....

Spiritus 2018-02-10 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 560388)

Inte? Då kan man ju i princip gå rakt ut på Weekend Fun.

oggeb 2018-02-10 01:54

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 560400)
Inte? Då kan man ju i princip gå rakt ut på Weekend Fun.

Det kan man garanterat göra ändå - om man på förhand vet att hästen kommer prestera som senast.

Spännande ändå att Rickard N Skoglund är favorit i loppet och att han tillsammans med Stjernström står för över 50% av insatserna. Sällan man ser sådant skräp till kuskar vara så mycket spelade. Det är tydligt att spelarna inte tagit hänsyn till ekipage utan gått rakt ut på hästarnas kapacitet.

Dock hade det varit lite paradoxalt att benämna någon annan häst än Weekend Fun som motiverad favorit. Jag är ytterst kluven!

Spiritus 2018-02-10 02:26

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 560404)
Det kan man garanterat göra ändå - om man på förhand vet att hästen kommer prestera som senast.

Spännande ändå att Rickard N Skoglund är favorit i loppet och att han tillsammans med Stjernström står för över 50% av insatserna. Sällan man ser sådant skräp till kuskar vara så mycket spelade. Det är tydligt att spelarna inte tagit hänsyn till ekipage utan gått rakt ut på hästarnas kapacitet.

Dock hade det varit lite paradoxalt att benämna någon annan häst än Weekend Fun som motiverad favorit. Jag är ytterst kluven!

För det första är ju Skoglund inte någon dålig kusk, tvärtom. För det andra är det ju skillnad på uppgiften som man begär att "lallarkusken" ska lösa. Att gasa till spets med en favorit kräver inte lika stora sulkykonster som att vinna en jämn final från spår 12.

Apropå det så är jag inne på att banka Erik Sting. Han står i en alldeles för låg klass, och om Olle Rols får förväntade trafikbekymmer kan Uffe styra loppet från dödens igen.

Weekend Fun var en annan som hoppade ur listan, men bike-ryktet på Minnestads Ecuador lockade till gardering. Som sagt, om det blir vanlig vagn på femman är det nog läge att hamra in spiken på Norrlands-ekipaget. Alternativet, för min del, vore att gå på Tobacco i sista, men så stora balls har man kanske inte ändå.

oggeb 2018-02-10 04:15

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 560407)
För det första är ju Skoglund inte någon dålig kusk, tvärtom. För det andra är det ju skillnad på uppgiften som man begär att "lallarkusken" ska lösa. Att gasa till spets med en favorit kräver inte lika stora sulkykonster som att vinna en jämn final från spår 12.

Nej, alla har ju rätt till en åsikt och min är att Skoglund inte platsar i toppen bland kuskarna i Sverige. Dessutom är hans erfarenheter i en sulky på V75 minst sagt begränsade. Kanske tar han sin fjärde seger på 4 år?

Men ibland spelar det ingen roll att man är en medioker kusk när hästen man sitter bakom är överlägsen.

Spiken64 2018-02-10 05:29

Gör som alltid sticker ut hakan.Har bestämt mig för att spika Juvels Boy avd 2 är nog rätt ensam om det ingen tipster vill nämna den.Fort jag såg listan i söndags så bestämde jag för att spika Juvels Boy

Juvels Boy lirad hos bet-bolagen

Lyser verkligen form och kommit tillbaks ordentligt efter sin knäskada.

https://www.travet.se/travhastar/juvels-boy-724707/

Spiken64 2018-02-10 07:23

Tror inte heller Björn Goop kör bort Twigs Briard borde vara favorit.

Twigs Briard kuskförstärkt till max tackar för 6gånger fast odds.

Shooter 2018-02-10 11:11

Fjärde loppet är riktigt intressant, men jag gillar Weekend Fun som jag spikade på V75 från bakspår och jag singlar igen. Tar han spets så borde loppet vara över. Annars så är chansen vettig ändå.

mackpeter 2018-02-10 11:16

Jackpot med 21 miljoner extra i sjurättspotten. Det är vi själva, som sparat ihop pengarna och då önskar jag, att de återbetalas till oss på sharps. Jag unnar inga inhoppade sömmerskesnikare att ta hem våra pengar. Bolagssystemet:

1) 5,7,9 r4-3 (ledningen tar 3, som är sprinterbetonad och viker sig liksom senast. 5 är formstark. 7 laddas framåt och är fältets bästa häst. Den som vågar gå kort i första spikar 7. 9 är hårt betrodd och jag vågar inte lämna utanför - men jag tror inte den vinner)

2) 4,7,8,14 r13-15 (det känns som helgarderat med dessa. Min förstahäst är 7. Björn tror mycket på sin egen 14. Finnpajsaren 4 har SISU. Om Ludde får 8 felfritt har han chans)

3) 2 r1-8 (favoriten 2 sitter tidigt i ledningen och dirigerar loppet. Han såg inte bra ut i målgång senast men med världens bästa kusk lotsas han idag in som vinnare)

4) 4,7 r6-5 (4 bygger staket men garderas med 7, som har en långt mer erfaren kusk. Den som vill gardera streckar även 5,6,11 och kanske 9)

5) 1,6,7,12 r9-10 (bästa kapacitet har 12, som med Ulf sannolikt vinner. 3 tar ledningen och hur ska då 1 ta sig ut utan att bli diskad. 1 borde lämnas utanför kupongen, men skulle han vinna blir jag avsatt som bolagets VD. 6 har tänt till i sin nya regi och Björn är enorm kuskförstärkning. 7 har kapacitet att skrälla till 3 %)

6) 1,2,3,6,7,13 r4-12 (svårlöst sprinterlopp för ston. Gardera)

7) 1,3,4,7,8 r11-2 (3 leder länge. Strykningarna av 5 och 6 gynnar kraftigt 7 och 8. Många med chans)

Kostar 1440:-. Just nu en minusgrad på Valla. Under tävlingarna blir det runt nollan och något mulet. Lycka till!

Shooter 2018-02-10 11:21

Peter varnar för att Justice Ås kan bli hängades, men kommer han före Jairo så borde Justice kunna ta över ledningen. Kanske Takter vill något annat. Trinity Lux vet jag inte hur snabb den är från start.

sigh 2018-02-10 11:22

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 560418)

2) 4,7,8,14 r13-15 (det känns som helgarderat med dessa. Min förstahäst är 7. Björn tror mycket på sin egen 14. Finnpajsaren 4 har SISU. Om Ludde får 8 felfritt har han chans)

Aisha verkar vara ganska barfotaberoende om man kollar raden. Har ju inte precis rosat marknaden med skor.

Jarmop 2018-02-10 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 560420)
Peter varnar för att Justice Ås kan bli hängades, men kommer han före Jairo så borde Justice kunna ta över ledningen. Kanske Takter vill något annat. Trinity Lux vet jag inte hur snabb den är från start.

Peter måste vara blind. Jairo är verkligen ingen startraket, och jag tror Peter kommer till spets efter 500, man kör knappast Augustus i spets igen utan koncentrerar sig på andrapriset.
Jag är heller inte helt säker på att Augustus tar sig förbi BG i starten heller. Nu har jag inte kollat Björnkollen ännu, men jag är rätt säker på att Björn söker en bra rygg och det är inte inte Augustus som är det.

Shooter 2018-02-10 11:41

Indoor Voices är jag också sugen på. Det är 10 hästar att runda och med ett par galopper så blir de färre. Normalt sett så klarar inte 20-metershästarna att ta in sitt tillägg i sådana här lopp, men ju färre hästar som blir kvar på start, desto mer ökar chansen. Bara ston emot och Indoor har ju en helt annan hårdhet. Kanske spik för mig idag.

rasa59 2018-02-10 11:51

jag har tre klara vinnare som vill dela med er .

1- 7 Justice Ås
2- 4 Weekend Fun
3- 13 Indoor Voices

:moneybag:

mackpeter 2018-02-10 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 560422)
Peter måste vara blind. Jairo är verkligen ingen startraket, och jag tror Peter kommer till spets efter 500, man kör knappast Augustus i spets igen utan koncentrerar sig på andrapriset.
Jag är heller inte helt säker på att Augustus tar sig förbi BG i starten heller. Nu har jag inte kollat Björnkollen ännu, men jag är rätt säker på att Björn söker en bra rygg och det är inte inte Augustus som är det.

Peter är inte blind. Han kör mot ledningen, som 3 välvilligt släpper. 7 Justice Ås är ett vettigt spikförslag.

Även i andra har Peter bra chans med 7 Dizzy River. Måste tidigt med på kupongen.

KalleKlut 2018-02-10 12:07

Mina idéer om pengar..

Avd1. 3,4,5,6,7,8,9
Svårt att ranka detta lopp då jag tror på körning från flera håll och är tveksam till att spets håller undan. Island Life från Normans formstall tror jag hamnar 3e/4e ytter och blir farlig.

Avd2. 7,15
Dizzy River i spets? Kanske bara håller undan men jag är inne på att Mind Your Face blir framdragen från ensam volt och då blir han livsfarlig. Jag hade gärna petat i Ready Ribb och Abano H också men måste hålla nere kostnaden..

Avd3. 2 VästerboOTN
Toppchans på att spåra runt om!

Avd4. 3,4,5,6,7,9,10,11
Här vankas det gas från start på åtminstone två ekipage. Då är jag inte den som håller Skoglunds hand.. Varnar lite för Pedersens Staro Leonardo som kommer sitta bra till och har laddats inför detta lopp.

Avd5. 6 Twigs Briard
Jag måste ta ställning i detta lopp och då jag tror att Goop når ledningen så hamnar rösten på Twigs B. Dock livrädd för Erik Sting men spåret ställer till det.

Avd6. 1,2,6
Jag tror ju att Maintainability sitter i ledningen efter 500 och blir hästen att slå. Något tveksam till Barbara LH men skulle det bli spets så måste 1,2 med på dokumenterad smygform;) Tilläggshästarna bör inte hinna fram i tid.

Avd7. 1,2,3,4,7,8,9,10,11,12
Känns jävligt bra efter 6 lopp att sitta med alla i sista.. Otroligt svårt att ranka då jag absolut inte köper Qahar QC i en bronsfinal. Sambuca Night nedstruken till toppspår och 7%!

3,4,5,6,7,8,9
7,15
2
3,4,5,6,7,8,10,11
6
1,2,6
1,2,3,4,7,8,9,10,11,12

1680 pixers, nu håller vi tummarna! Lycka till gott folk!

olle 2018-02-10 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 560423)
Indoor Voices är jag också sugen på. Det är 10 hästar att runda och med ett par galopper så blir de färre. Normalt sett så klarar inte 20-metershästarna att ta in sitt tillägg i sådana här lopp, men ju färre hästar som blir kvar på start, desto mer ökar chansen. Bara ston emot och Indoor har ju en helt annan hårdhet. Kanske spik för mig idag.

Den som är mest gynnad av alla strykningar måste väl vara National Prince i avslutningen. Spår 6 istället för 8 bak bilen en ruggig skillnad. Nu är det väl spetsläge utan att det ska behöva kosta så mycket.

Jarmop 2018-02-10 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 560431)
Den som är mest gynnad av alla strykningar måste väl vara National Prince i avslutningen. Spår 6 istället för 8 bak bilen en ruggig skillnad. Nu är det väl spetsläge utan att det ska behöva kosta så mycket.

Den tar inte en längd på Sambuca i starten, och Christoffer släpper väl knappast spets om han kommer dit. Sämsta möjliga för prinsen att ha spår utvändigt om den. Prinsen kommer inte med på min kupong idag :)

jeeboy 2018-02-10 12:29

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 560275)
Köper helt ditt resonemang. Loppet står helt mellan de som kan lägga iväg på upploppet. M.a.o Harmon och Velvet.

Samma sak i sista Qahar och Princen mfl. kommer köra loppet i halsen på min hat häst (alltid överskattad) Han Herred som har gått ut ur klassen.

I första där klassen är viktigast (ingen vill upp i GULD). Tävlar Jairo att bli tvåa (perfekt bygga trio på). Medans tyvärr de två favoriterna redan är i Guld nästa meeting.

:hattenav:

Verkar som att Jairo är sugen på GULD

- 5 Jairo (V75-1, bilden) är fantastiskt bra och jag har länge sagt att han går upp i Gulddivisionen och där är han nu. Hästen känns fin och möter tuffa hästar och han är en av dom som kan vinna och Jairo är min bästa chans i dag.

Shooter 2018-02-10 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 560431)

Sista loppet tycker jag är helöppet och är inne på att ta alla.

Lellvolta 2018-02-10 12:39

Glöm Sambuca den har inte en sportmössa att ta en längd på Persos!! Kolla arkivet om ni tvekar!!

robfri 2018-02-10 13:01

Citat:

Ursprungligen postat av Lellvolta (Inlägg 560435)
Glöm Sambuca den har inte en sportmössa att ta en längd på Persos!! Kolla arkivet om ni tvekar!!

Allt handlar inte om hästarna min vän. Du spelar på ekipage (kusk oxå). Sambuca sitter i spets i första sväng.

Gotland 2018-02-10 13:12

Någon som vet vad det blir för utrustning på Twigs Briard?

Inne på att spika Erik Sting men blir det bike och spets och BG upp så på TB så tvekar jag...

Spiritus 2018-02-10 13:14

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 560438)
Någon som vet vad det blir för utrustning på Twigs Briard?

Inne på att spika Erik Sting men blir det bike och spets och BG upp så på TB så tvekar jag...

Bike på Twigs Briard har det sagts. Erik Sting krossar ändå!

Trinity 2018-02-10 13:19

Har själv spikat Sambuca Night!
Hade även spik innan Tobacco ströks och från ett femte spår känns det som en bra chans, Då Christoffer inte vilar på hannen och sänder iväg dem mot spets!
Sedan blir ekipaget svårslaget och 7 % är taget! :)

Spiritus 2018-02-10 13:35

Petter Lundberg lär tydligen svara med Global Science. Om man nu är inne på att Twigs Briard enkelt släpps till spets.

sigh 2018-02-10 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 560442)
Hade även spik innan Tobacco ströks och från ett femte spår känns det som en bra chans, Då Christoffer inte vilar på hannen och sänder iväg dem mot spets!

Var själv inne på den som utg men nu när PA spikar så vettefan hur man ska hantera den..

olle 2018-02-10 13:38

Tror det ska vara uppsnack med bl a Nurmos på Solvalla nu kl 13.45 enligt travprogrammet så god idé att sätta på solvallas bansändning på atg live premium då om det funkar .

Rakka 2018-02-10 13:39

Indoor Voices och Erik Sting är mina troliga spikar idag.

Sedan kör jag 2 av 5 på Jairo, Aisha Simoni, VBTN, Weekend Fun, Sambuca Knight

Roliga rensare idag: Trinity Lux, Toronto Love, Sir Ratzeputz, Vic de Luxe.

Lycka till alla! Vad som helst kan hända!

Stankarn 2018-02-10 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av Trinity (Inlägg 560442)

”-När Erik Adielsson sänder sitter vingel-Chrille och undrar vad som händer!” - gammalt travdjungelordspråk.

Qaharen lite märklig favorit. Inte favoritdistans direkt. Kan inte runda det här gänget från sistaplats utvändigt över en långsida och måste väl då fram i dödens? Trycker sönder ledaren men står inte emot de som kommer i tredje spår.

Fördel Mika Forss och 12 Vic the luxe, bra vid vinsterna, höll sånär att knäppa Sambuca från dödens och nu gynnad av två strykningar.

Tvilling 12 mot 9,11,10,7,8?

Stankarn 2018-02-10 13:47

Fler som varit inne på det men 8 Platon Face till 11% måste väl vara dagens spikdrag? Kanske dubblar med 13 Juvels Boy, stark rackare som fick bra urblåsare senast - alternativt en rak tvilling.

Stimmet 2018-02-10 13:50

A: 7 B: 4,5,9
14,15
1,2,8
4,6,7,9
A:12 B: 1,3,6
13
10

olle 2018-02-10 13:52

Dom tog bort ljudet i atg live premium och censurerade uppsnacket med Timo Nurmos och Lövgren från banan.

sigh 2018-02-10 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 560452)
Dom tog bort ljudet i atg live premium och censurerade uppsnacket med Timo Nurmos och Lövgren från banan.

Atg kan det där med kundvård :)

Stankarn 2018-02-10 13:54

Ska bli intressant att se om 10 D.D’s Perseverance står på benen idag. Också en stark rackare som gynnas av att det blir lite tempo i loppet - och det blir det väl, med Kamikaze-Lundberg? Inga underdjur direkt, favoriterna från vingellägen (spår 1 och 12), det här kan bli riktigt bra. 3 %!