![]() |
Det värsta är inte att hästen är helt j-a överlägsen från dödens utan att hon i studion sopar in Grand Slam...dumstrut på!
|
Nu gick jag in och tittade på värdet. 282 kr!!!:)
|
Citat:
|
Både silverfinalen och klass 1 finalen till jägersrotränade hästar. Otroligt imponerad av vilket material som tränas där. Och då ska vi komma ihåg att de bästa jägersrohästarna vintervilar just nu.
|
Citat:
|
Citat:
|
Spik på Indoor Voices i nästa (V5+V75) och så helgardering i sista.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
ang avdrag, jackpot pengar som flyttas mm ?? |
Citat:
Lockar kankse en och annan svensson också till att spela när det är jackpott. |
Nurmos & Goop
|
Citat:
|
Avslutar med lite vinnare på Västerbo Exact.
|
Lasse Kinch: "Nu tar jag ny sats och räknar med att i avd.6 nr 2 Hankypanky Frances vinner Hon var bra i debuten för Nurmos och borde vara ändå bättre nu."
|
Citat:
|
För en gångs skull så vann inte favoriten när jag helgarderar ett lopp i alla fall, men det gjorde ingen större skillnad idag.
|
Citat:
Tack för kaffet! |
Kul med lite norrlandsframgångar i V75 finaler. Två som vann idag. Hoppas dom fortsätter även till våren även om hästarna där uppe nog är gynnade av vintriga banor.
|
Jag tycker tvärtom mot stänkarn.
Synd vic delux spurta så bra. Hade fleris x 20 med QC. Om den inte tappat fart 600 kvar hade den vunnit. Alltid trist när sämre hästar får vinna. När ska dom köra på rad i egna spår så alla får dödens. Då vinner alltid bästa hästen ;) 1000m rakt fram en kurva sen 1000 meter till. Osv osv bästa och starkaste vinner alltid. Om qahar av lär sig öppna lite bättre. Då kommer den bli bra på riktigt. Om den spetsade och vic delux låg i dödens i 1500 meter. Hade varit gode jävla omvänt :) Grattis stänkarn;) |
Citat:
|
Citat:
Vill du på riktigt ha ett stasiforum? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon sa tråkigt att inte bästa hästen får vinna . Dom som inte inser att vic de Lux var överlägsen i sista borde byta spelform . Ligger sist hela loppet , backa sig ut 900 kvar , på i 3/4 spår resten o bara vinner !! Sämre lopp kan man ju aldrig få !!!Alla kan ju backa sist o köra i spåren 900 kvar !!
|
Citat:
|