![]() |
3 Hope and Dreams tycker jag borde vara mer streckad i stoloppet men det är bara att tacka och ta emot. Det här är ingen bluff. Satt i fjärdepar utvändigt när de svängde in på upploppet senast - men hann ändå fram. Har förmodligen gynnats av att ha UO senaste starterna, tredje gången gillt? 10%!
7 Izzy streckas också, skulle kunna vara snudd på spikförslag om någon garanterar att Klantio inte missar starten helt från besvärliga spår 7. En märr som varit megalampa i ett par starter, har en vinstprocent på 67 - enbart 5% idag. |
Haft lite för lite tid att läsa på i veckan så det blir inget V75-spel för mig. Men om jag gjort det skulle det blivit så här. Vid stort system även bred gardering i andra, det vimlar av streckvärda 1%-are där. Många lite konstiga och sårbara favoriter. Justice Ås i första och Zenit Brick fina spikbud som andrahandare! Lycka till om någon ryggar.
3,4,5,6,7,9 8 1,2 2,4,6,7,9,11 1,2,3,6,7,9,10,12 1,2,13 8 1728 rader |
Haha ja radieux var ju den som såg klart bäst ut .
För 3 minuter sen var det nånting som störde hästen njaaa osvosv |
Tycker att Qahar Qcär underskattad av de flesta experter. Staketet är ingen slump, han rundade ett gäng över 2140 efter startgalopp i dec. och har följt upp prestationen med 2 enkla segrar över längre distans. Blir det lite körning i inledningen håller han garanterat farten över upploppet!
|
Citat:
Edit (resultat senaster starter i 100k-lopp - äldsta listat först): 0g dg dg 4g dg 2 dg 3 1 |
Den mest underspelade i veckan är nog qqc, efter strykningarna så kommer han kunna glida ner i andraspråk tämligen enkelt och sedan kliva fram o sätta fart...gud vad tråkig jag är, men 3.75 på bet365 måste vara ett överodds...
|
Det känns lite väl favoritbetonat i dag. Så jag nöjer mig med en liten V5 med två spikar: VOTN och Erik Sting. Sen får man hitta kantbollarna i de andra loppen.
|
Citat:
|
Citat:
|
4u,5,6
7,15,14,13,4,9 2 4u,9u,11,7,2,3,5,6 6u,12,10,1,3,2,7,9 6 7,8,10,3 krav minst 1u |
Citat:
|
Intressant info i liven för er som inte är klara med avd 2, tränaren baissar rejält på Aisha Simoni enligt Forss. Bara att ta bort så hårt spelad som den är.
2,40 på att Mind Your Face dänger den på b365 för er som lirar bookie, skynda fynda! :moneybag: |
Citat:
Edit: Några till fina på b365: Explosive De Vie före Dreams Take Time och West Wing @2,40 Zenit Brick före On Track Piraten @1,45 Weekend Fun före Divine och Global Unlimited @2,00 National Prince före Han Herred och Qahar Q.C. @2,30 |
Enligt spelvärdes senaste nytt ska Fairplay Pellini i avd 4 eventuellt tävla med jänkarvagn . Inget som Nurmos meddelat i tipsintervjuer men skriver på twitter idag att det ska bestämmas efter värmningen. Gått med vanlig vagn på slutet.
|
Citat:
|
”Okej på 1 Zenit Brick och 2 Västerboonthenews (V75-3) i rätvarven. Fortsätter hävda 8 On Track Piraten är dagens bästa värmning, kom ut igen i rätvarv. Smällfin i avslutning, bland det bästa jag sett utav honom i värmning! Allt väl på 5 Minnestads Equador (V75-4).”
Från twitter |
Citat:
|
Där passerade V75 omsättningen 100 miljoner. Bara att lyfta på hatten för Hans Skarplöth.
|
Jäklar vad bra Justice Ås var efter den rejäla gungan! Skit att den skulle hoppa bort sig. Kan inte tro annat än att den vunnit annars.
|
Favoritseger i avd 1. Härligt jobb Jocke Lövgren gjort med sin nya megastjärna Jairo. Men nu är den uppe i guld.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Noterar att ingen av betaltjänsterna rankat Jairo etta så där hade spelarkollektivet bättre koll.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vissa dagar, som idag, funderar man på om man inte skulle ta och fria till Statistik-Jens! |
Citat:
|
Justice Ås har aldrig hoppat tidigare, självklart skulle den göra det idag.
|
Vinner Ready Ribb nu som storfavorit så dör omgången rätt rejält spelmässigt.
|
Citat:
|
11,7/1900 m gick Justice Ås efter galoppen!
|
Citat:
|
Det var en idiotisk helgardering efter spiken på Jairo i första :idiot:
|
Usch . Två favoritvinster. Nu måste nog 1 och 2 falla i guld om det inte ska bli jackpot igen är känslan.
|
Ready Ribb borde ha stått i 70%. Bara att tacka. :hattenav:
|
Nu vinner Goop igen , blir instängd?:lol: inte en chans..Goop är ute i andra spår efter 100m.
|