![]() |
V75 JACPOT,JACKPOT;JACKPOT FAVORITTER:cry: pajas v75
|
Nu lär ju en av de tre favoriterna vinna. Ska bli kul att se om OTP har återfått sin gamla vinterform.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
|
Helt skamlöst citerar jag mig själv
Citat:
|
Suverän utveckling på Zenit.
|
Kevin O på BBS känns inte som en lyckad kombo......
|
Nurmos & Goop, vilken duo.
|
Citat:
|
Citat:
|
jag hann inte lämna in mitt system i dag pga att en bekant som inte spelar i vanliga fall och inte har något konto bad att få lämna genom mig. Gjorde det först och sedan gick inte mitt att lämna, var tvungen att föra över pengar och datorn eller ATG krånglade så när skulle lämna in var spelet stängt.:idiot:
Raden: 1) 1, 5, 7 2) 4, 14 3) 1, 2, 8 4) 4 5) 1 6) 1, 7 7) 4, 8 Hoppas innerligt att det inte ska gå in just i dag... Nu har jag fyra av fyra... |
Riktigt fint lopp som kommer nu, där jag hoppas och tror att Weekend Fun segrar.
|
Citat:
|
Skaplig häst.. W F
|
Proppskåpet brann för Örjan.
|
Citat:
|
Ja 4 av 4 än så länge ... Spik på weekend fun, Indoor Voices och National Prince
Snacka om att jag garderade i fel lopp haha... 8 hästar i första och 7 i andra . Dagens dubbel - Maintainability - Västerbo Exact. |
Citat:
|
Citat:
|
Erik spelar i B-laget nu mera, har tappat all finess
|
Oj, det där gick lite lättare än väntat! 1,82 på toton och här fick man 2,00 på att spöa bara 2 av konkurrenterna!
Örjan borde väl ha backat ner där i näst sista sväng, men samtidigt vore det att ge upp. Blev jävligt fel med facit i hand men sånt händer. Kunde ha blivit bra om han tagit sig förbi eller om någon av de andra pressats i galopp i speedkörningen. Om han varit bra alltså. Men nu stapplade han ju i mål sist så det spelade ju ingen roll. Och vinnaren orubblig. |
Citat:
|
Ser ut som att det är många som kommer att bli glada över alla rätt idag....
Dags för dagens första torskspel: tvilling 6,10 mot 4,5,7,12 - 150kr kombon och en rak tvilling 6-10 ggr 250kr. Lycka till! |
Hejsan! Var är alla ni som skrivit hur usel kusk Rikard Skoglund är?
Och lyft Minnestads Ecuadors och Tentacles' vinstchanser. Nu lyfter vi på hatten:hattenav:och gratulerar ekipaget Weekend Fun med kusk:claps: |
Citat:
|
62 miljoner kronor snor atg idag om ny jackpot. 35,6 i normalt spelavdrag. Och 26,5 från femrättspoolen. Skarplöth har nog redan lagt champagnen på kylning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:evilgrin39: |
Det här är bland de sämsta jag läst på sharps. Dags att inför körkort för inläggen?
Spännande ändå att Rickard N Skoglund är favorit i loppet och att han tillsammans med Stjernström står för över 50% av insatserna. Sällan man ser sådant skräp till kuskar vara så mycket spelade. Det är tydligt att spelarna inte tagit hänsyn till ekipage utan gått rakt ut på hästarnas kapacitet. Dock hade det varit lite paradoxalt att benämna någon annan häst än Weekend Fun som motiverad favorit. Jag är ytterst kluven! ----------------------------- Att kalla Rickard för skräp till kusk anser jag vara på gränsen till förtal. dessutom har han sista åren haft riktigt skapliga framgångar, vunnit med hästar som varit långt ifrån favorittippade. Skämmes |
Citat:
|
Citat:
|
Han var bra, men ME var riktigt bra den ocks�����..
|
Citat:
|
Då steg värdet till 349 kr med två avdelningar kvar. Härligt med jackpotomgångar.
|
Fint att dom släpper ut favoriten när han är inlåst. Nu var det förvisso en dansk inblandad men ändå. :idiot:
|
Åter fick vi se att innerspår för en favorit i princip alltid löser sig. En stor myt bland tipsters o tyckare att det läget är en fälla.
|
Citat:
|