![]() |
Citat:
Ha det fortsatt gott. |
Faan, vad fult sopan Fredde B. kör - kunde orsakat karambolage och galopper och i värsta fall en olycka när han tar upp! Idiotfaan!!!
:gun_bandana: |
Citat:
|
Citat:
|
Om Haugstad kan få för sig att ladda nudå....
Cokstile är sjua på ranken. Är spelarkollektivet rätt ute? |
Seriöst, TV4/Kanal 75 förstör verkligen hela upplevelsen av Elitloppet med TV-produktionen. De gör våld på travsporten, tyvärr. Jag vet att man kan kolla på ATG Live, men de allra flesta som tittar gör det rimligen på TV och att man på travets största dag reducerar sporten till en underhållning som inte klarar av stå på egna ben är sjukt.
Jag förutsätter att ingen kommit på tanken att börja köra housemusik under tilläggstiden när TV4 sänder EM i fotboll och tycker det är mycket tråkigt att man inte kan behandla travet med samma allvar. Jag märkte knappt vem som gick vidare pga det här haveriet. |
Citat:
|
Citat:
Skulle aldrig få för mig att kolla TV-sändningen då jag vet vilka stolpskott som finns där, särskilt Herr Stropp! :cheers: |
Tycker atg live sändningen är väldigt bra precis som igår. Idag är även Hultman med.
|
Haha, inte så glada miner ifrån Magnus A Djuse där inte. Tävlingskalle.
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Don Fanucci Zet ska tydligen vara "klar" i finalen, enligt studion.
Jag har ett vinnarspel på Vivid Wise As till 8 ggr pengarna. Nån som vill köpa in sig?:evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Seismic Wave favorit i försök 2. Rekord på 10,4 så den måste nog sänka det en del för att infria favoritskapet. Det borde den kunna göra men ändå något svårbedömt om den verkligen räcker mot yppersta eliten redan.
Undrar om dom rycker alla skor i försöket på Equire D i någon slags desperation eller om det kommer vara en ny häst jämfört med senast. Ruggigt spännande lopp där det till skillnad mot i försök 1 känns som alla är kapabla att ta sig till final. |
Tyvärr, tror jag på fortsatt flopp på Ecurie D.!!!
:cry: |
Fått för mig att det är spets och slut på Gelati Cut nu i försöket....
|
Man förstår att det är öppet när man kollar ATGs vinnarodds. Sju av hästarna står mellan 3 och 9 i odds :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ecuire D. Nu. |
Hoppas på nurmos vinst i finalen
|
Citat:
|
Citat:
|
Ingen nurmos i finalen :sad44:
|
Gööötttt mossss!!!!!
Och flopp på Ecurie D, som sagt!!! :claps: |
Hakade fast hjulet såg det ut som.
|
Ajdå! Blir väl diskad - faan oxå!!!
|
Båda Djuse-bröderna i final!
|
Citat:
|
Seismic Wave visade att han fortfarande är en silverdivisions-häst och Very Kronos fick ett helt omöjligt lopp. Kul dock att se Ecurie D i full form igen :)
|
Trams. Så här ser du ut i varje lopp. Ulf Ohlsson får ha lite marginal dessutom bryter han in. Men så fort det är en utländsk häst så ska det vara stenhårt.
Sen förstår jag inte att det blir exstas för att det körs 1.10 på varvet. Normalt tycker jag. |
Citat:
|
[QUOTE=Nobleflash;749716]Hakade fast hjulet såg det ut som.[/QUOTE
Tror dem stämmer i bäcken. |
Det är elitloppsförsök!!! Sluta larva er domarjävlar! Ska dom reagera och agera på det där får dom jobbigt i framtiden!
|
Citat:
|
Yeeees! Blev orolig ett tag!
|
Yeeesssss!!!!!
|
Rätt domslut
|