Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-05-28, 17:17   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

V75 Solvalla Söndag


Rank och analys på alla lopp. Nu kör vi gänget!!

LOPP-1 SOLVALLA V4-1


Det börjar med att en italienare som vi kommer få höra framåt.

5 Cash Bank Bigi är en häst som kommer springa fort på söndag. Från stallet säger man en tid runt 1,11 tid och hur ska den här kunna förlora då den dessutom är väldigt kvick ut. Skulle man få runt 2 gånger så är det julafton i spevärde. Så bra är den här häst

6 Global Confession har inlett karriären på bästa sett och det finns utveckling i denna häst. Kan öppna men kommer inte till spets tyvärr men behöver då tur.

3 Seventh Heaven
har visat fin fart men inte att lite på. Man säger att man ska springa fort på söndag så kolla den här i värmningen är ett tips

2 Breeze obesegrad felfri och har tjänat fina pengar så här långt. Blir det körning och Classe få sitta andra utv så kan den bli farlig på slutet.

1 Rose Hall vill nog köra i ryggar och den har ju ändå visat bra styrka. Frågan är bara om hon hinner med på den kort distansen ?

8 Rihanna W.I rycker man skorna på och det är alltid spännande när Nurmos gör det. Läget är ju uselt men utrustningsändringarna är spännande.

Rank Lopp 1

A-HÄST
5 Cash Bank Bigi

B-HÄST
6 Global Confession
3 Seventh Heaven
2 Breeze
1 Rose Hall
8 Rihanna W.I

C-HÄST

7 A Perfect Face
D-HÄST
4 Backwoods Boogie





LOPP-2 SOLVALLA V4-2


Monteéliten och här kommer det gå undan. Många om budet.

2 Upset Face gjorde ett kanonlopp i Frankrike i monté och smäll fin ut. Jag tror man kan sitta kvar i andra spår och sedan ta dom i spurten. Klar tipsetta i ett öppet lopp

8 Linus Boy kommer nog stå i 30-40 gånger och det finns spelvärde här. Den hästen har en enorm kapacitet och skulle klaffa i loppet. Men missa inte den vid gardering

7 Filoe De Jary säger man att man tror att man vinner och man siktar på det. Under 1.10 säger man sig kunna göra. Jaja upp till bevis men risk är att den får mkt spel på det.

4 Dreambreaker är ju stark som få men frågan är om den hinner med på denna distans. Ska givetvis med men frågan är hur distansen är.

3 On Track Piraten vill man ju bara att den ska vinna. Vilken underbar grej det skulle vara. Men många spelar med hjärtat så spelvärdet försvinner tyvärr.

1 Accord Marjacq har ju tjänat fina pengar i monté. Men den åker bara med på stor gardering för den har tappat lite av den speed den haft.

6 Global Undecided är en riktigt fin häst men jag tror faktiskt inte monté är hästen grej. Jag tror hästen är bättre med vagn bakom sig.

Rank Lopp 2

A-HÄST
2 Uppset Face

B-HÄST
8 Linus Boy
7 Filoe De Jary
4 Dreambreaker
3 On Track Piraten
1 Accord Marjacq

C-HÄST
10 Atout Du Hainaut
9 Solclio Z.L
5 Zauni




LOPP-3 SOLVALLA V4-3

Otroligt fina hästar på tillägg men jag tror vinnaren finns på framspår. Det kommer gå så fort att man kommer ha svårt att runda hästarna i spåren än min analys men det kan gå.

8 Chiru tror jag har en riktigt bra chans här då hästen har allt. Det gäller bara att komma ut direkt och sända fram så är tror jag mycket på detta ekipage på Söndag.

6 Rutger B.L kan vara helgens 50 oddsare som skräller. Jag tror man kan köra till spets och jag tror hästen springer en hög 12 tid i morgon och frågan om det räcker.

2 Brunello Hall vill även den till spets och kommer laddas. Örjan lär nog ställa klockan då men kommer nog släppa om 8an kommer.

14 Gardner Shaw är en riktigt grym häst men volt och långdistans är lite minus även om styrkan finns. Men man lär nog köra offensivt tidigt.

13 Mas Capacity är ju en häst jag gillar. Har ju efter några galopper visat enorma resurser och man trott att nästagångare flera gånger. Jorma lär inte vara blyg här.

9 Mister Donald är inte så dålig som raden visar. Björn kommer smyga med och i det här loppen så gäller det köra smart. Se upp

15 Tony Afrika är bra men gör sina bästa lopp när den är i den främre träffen. Därför kan det bli lite väl tufft härifrån.

Rank Lopp 3

A-HÄST
8 Chiru

B-HÄST
6 Rutger B.L
2 Brunello Hall
14 Gardner Shaw
13 Mas Capacity
9 Mister Donald
15 Tony Afrika

C-HÄST
1 Yankee Blue
3 Rosie Access
11 Madronjo
7 Arno Dellést
5 Zenone Bar
4 Carry Cash

D-HÄSTAR
10 Silver Bulit
12 C.R Nobless


LOPP-4 SOLVALLA V4-4


Tyvärr förmodligen det sämsta 3-åringselit som någonsin körts. 1 Miljon i första och 10 hästar har tjänat under 200k. Bedrövligt när det körts så många Margareta lopp mm

6 Aquarius Face gillar jag verkligen. Med en mille i första lär man satt i ordning hästen och det blir nog full ös fram.

4 Cronos Delgi Dei återigen en fartfull häst från Italien. Men ibland snabb ut och ibland långsam. Har inte råd att ta det jätte lugnt från början.

8 Mellby Jinx har tjänat mer en hela gänget här och även om spåret inte är den bästa så är det hästen som står för hårdheten i gänget.
1 Okira Bo kommer från ett riktigt formstall och här lär man ladda allt vad som går. Tror inte man kör spets men den här kan bli en otrevlig överraskning.

11 Cash Maker Känns spännande trots läget då man rycker skorna och senast sprang man 1,13,5 full väg med halsinfektion. Är det ett nytt italienskt monster?

9 Akilles Face har kapacitet men är snurrig. Skulle den gå felfri så kan det räcka långt.

7 Carloforte Font var hårt spelad emot min tipsetta senast. Man kanske har laddat för det här loppet och är ännu mer påställd idag.

5 Love You Too vet man väldigt lite om men att man gör resan till Sverige så lär man väl ändå tro på hästen. Med på stor gardering.

Rank Lopp 4

A-HÄST
6 Aquarius Face

B-HÄSTAR
4 Cronos Delgi Dei
8 Mellby Jinx
1 Okira Bo
11 Cash Maker
9 Akilles Face
7 Carloforte Front
5 Love You Too

C-HÄSTAR
12 Lilliannes Love
10 Gigi Barosso
2 Lukaku Di Quattro
3 Nette´s Eniso


LOPP-5 SOLVALLA V75-1

Elitkampen alltid en höjdare på Elitloppshelgen. Jag vill fälla favoriten.

4 Tangen Haap 15%
visade senast att man ville bjuda favoriten på match. Dödens hela vägen och var tappar. Jag tror inte man släpper denna gång och då ger man favoriten en match.

8 Odd Herkeles 54% är ju ett fenomen men många gånger har den fått bestämt. Om det blir dödens så kan den bli sårbar även om den är grym

10 B.W Rune 2% tycker jag är spännande här. Första barfota runt på denna 6 åriga hingst. Snacka om att spara på växlarna. Den här kan komma fort på slutet

6 Lome Brage 15% är ju också snabb ut och den har ju speed som få men den är ändå 14 år. Men den ser fortfarande strong ut trots ålder.

5 H.V.Tuuri 8% kommer med en massa ettor i raden. Ev första barfota och jänkarvagn. Snacka om att gå allin så nu när det gäller. Intressant värmning.

2 Kleppe Fanden 2% är intressant på läget och %. Man är lite uppåt från stallet och jag tycker man var strålande senast.

Rank V75-1

A-HÄSTAR
4 Tangen Haap
8 Odd Herkeles

B-HÄSTAR
10 B.W. Rune
6 Lome Brage
5 H.V Tuuri
2 Kleppe Fanden

C-HÄSTAR
3 Don Viking
9 Philip Ess
1 Eld Elvin



LOPP-6 SOLVALLA V75-2

Nu är festen igång. Elitoppsförsöket är alltid nervöst. Hur körs loppet?

1 Vivid Wise As 20% är min första häst här. Jag tror den tar spets och håller den hela vägen in. Får han lugna ner tempot så kommer de andra köra för finalplatsen.

4 Aetos Kronos 19% är en häst som jag tror kommer dominera världstoppen i flera år. Det är väl startsnabbeten som är hans enda brist. Men fort kommer han gå över mål.

7 Cyber Lane 13% tror jag kommer laddas och kommer den ner till plankan så tror jag den här är underskattad här.

8 Don Fanucci Zet 16% har ju ett uselt spår men är det någon kusk som ska fixa det så är det Örjan. Kommer in i matchen om det blir hårt tempo.

3 Milliondollarrhyme 5% tycker jag det är synd att den inte får en toppkusk i sulkyn. Fredrik B Larsson i sulkyn i storlopp känns inte het.

6 Bahia Quesnot 3% 10 årigt sto som fortfarande levererar avslutningar men har även fått gjort grovjobben på slutet. Känns långtsökt att den ska segra.

2 Moni Viking 16% Blir nog Elitloppets mest överspelade häst. Såg att den var favorit till slutsegern. Jag fattar nada. Jag tror inte den tar sig till final

5 Hickothepooh 3% skrällde till seger senast och fick en biljett. Tror inte den har någon chans i detta försök dock.’

Rank V75-2

A-HÄST
1 Vivid Wise As

B-HÄSTAR
4 Aetos Kronos
7 Cyber Lane
8 Don Fanucci Zet
3 Milliondollarrhyme

C-HÄSTAR
6 Bahia Quesnot
2 Moni Viking
5 Hickothepooh

Till final går 1 Vivid Wise AS, 4 Aetos Kronos, 7 Cyber Lane och 8 Don Fanucci Zet


LOPP-7 SOLVALLA V75-3

Andra försöket av Elitloppsförsöket och här är det jämt så det förslår.

6 Ecurie D. 13% håller jag som klar första häst och även om det blev en plump senast så hade hästen en dålig dag. Den tror jag är borta och nu är han på topp igen.

3 Seismic Wave 21%
är en häst som kan speeda som få kan. Den på rulle blir livsfarlig men jag tror man siktar på final och sedan kör man allt vad det går i finalen.

1 Cockstile 14% kommer få ett kanonlopp här och jag tror hästen smyger lite under radarn. Titelförsvare som kommer vara laddad till tusen här

8 Very kronos 15% har ju verkligen oflyt med spåret då man laddat för detta. Men jag tror man siktar först och främst att komma till final och sedan kör man.

2 Heavy Sound 8% är ju riktigt snabb ut och den lär ju sitta i spets men lär nog släppa och då kommer nog 6an få ta över. Ändå lite svårt att se den kämpa i rygg.

4 Gelati Cut 5% skriker man lite om från Frankrike att den här har bra chans. Men jag vill nog se han i försöket för jag tror inte den gynnas av kort

5 Gareth Boko 20% tycker jag är överspelad. Hur den ska kunna orka med två heat samma dag med sina glasbitar till ben är över mitt förstånd. Men det är en fin häst.

[B]7 Click Bait 4%[/B] är lite ute på djupt vatten här. Fin häst men från spår 7 räcker den inte.

Rank V75-3

A-HÄST
6 Ecurie D.

B-HÄSTAR
3 Seismic Wave
1 Cockstile
8 Very kronos
2 Heavy Sound
4 Gelati Cut

C-HÄSTAR
5 Gareth Boko
7 Click Bait

Till final 6 Ecurie D, 3 Seismic Wave, 1 Cockstile samt 8 Very Kronos.


LOPP-8 SOLVALLA V75-4

Det här sprinterloppet ser jag fram emot för jag har en rolig tipsetta!

4 Darkroadster 9% tycker jag är en av helgens roligaste spel. Barfota bak och jänkarvagn på och full laddning. Jag tror man leder hela vägen och jag tror till och med vi får se en 1.10,5 på segertiden. Hela vägen Ida

6 Amornero Roc 63% är ju megafavorit och visst ska den vara det. Men den här gången kommer den tas emot tror jag för i ungdomseliten ger man inte bort något.

10 Upper Face 7% kan få det serverat om man kör fort där framme. Spurta kan den verkligen göra och även här siktar man på första barfota runt om och blinkers.

5 The Bald Eagle 11%
har ju bästa kusken och i såna här lopp kan det vara avgörande. Räkna inte bort hästen om man garderar.

7 Usian Töll 2%
borde nog vara lite mer streckad då den förra året kvalade in till derbyt och nu fått två lopp i kroppen. Varning för denna skräll.

9 Frodo S 2% är en underskattad häst som tävlat hårt på V75 under en längre period. Kusken kan passa på hästen och den kommer få ett fint lopp

1 Big Shot 2% tror jag inte kommer hålla spets men kommer få ett riktigt fint lopp här. Skulle bli sesam öppna sig då kan den faktiskt speeda sista biten.

Rank- V75-4


A-HÄST
4 Darkroadster 9%

B-HÄSTAR
6 Amornero Roc
10 Upper Face
5 The Bald Eagle
7 Usain Töll
9 Frodo S
1 Big Shot

C-HÄSTAR
11 Showtimejackflower
12 Mellby Hoffa
3 Namanga Bo
8 Te Amo Corazon
2 Dynamite Light


LOPP-9 SOLVALLA V75-5

Det här blev ett bra 4åringslopp och många som utmanar favoriten.

4 Fifty Cent Piece 51% får bli klar första häst efter uppvisningen senast. Hästen har ju gått på kort i USA innan och gjort det bra. Lär få respekt med sig när den kommer fram.

2 Marion Fouty Bon 8% är en häst jag tror kommer kunna utvecklas till elitsto om något år. Frågan är om hon är mogen att vinna redan. Jag håller henne högt i alla fall.

1 Balsam Font 27% är snabb ut men frågan är om den kan hålla upp spets. Barfota runt om är jätteintressant denna gång. Den måste med om man garderar i alla fall

3 Saynora 2% Kommer mer och mer och växer in klassen bland de här stona. Hon är en sån där häst som kan skrälla till när som.

5 Hilarious AM 0% Tror faktiskt jag är den bättre av Kolgjinis här. Barfota runt om och jänkarvagn tycker jag är intressant. Snabb ut

10 Beautiful Colibri 4% är i mycket bra form säger man från stallet. Svårt att sätta in henne på denna distans men ryktet säger att hon är bra

Rank V75-5

A-HÄST
4 Fifty Cent Piece

B-HÄSTAR
2 Marion Fouty Bon
1 Balsam Font
3 Saynora
5 Hilarious AM
10 Beautiful Colibri

C-HÄSTAR
9 Fasination D.K
6 Bank Wise AS
7 M.T. Perette
8 Kali Smart




LOPP-10 SOLVALLA V75-6

En av dagens bästa spel kommer här. Och ni som följer mig kommer nog inte tro detta

4 Disco Valante 29% tror jag är helgens säkraste vinnare. Nu är det hemmaplan, banan är kanon och passar Disco perfekt. Jag tror att det är spets och spel emot ett mål. Den här rår dom inte på en snabb bana. Bra spik, vinnare samt DD spik

Skulle jag mot all förmodan gardera så är det 9 Guzz Mearas 8% som är första motbud. Men det här loppet kan vi lika bra spika och gå vidare

Rank V75-6

A-HÄST
4 Disco Valante

B-HÄSTAR
9 Guzz Mearas
3 Bill´s Man
8 Digne et Droit

C-HÄSTAR
10 Zaccaria Bar
1 Night Brodda
7 Chapuy
5 Mindyouvalue W.F
2 Chief Orlando
6 Valkoja Hindö










LOPP-11 SOLVALLA V75-7


Här är stor chans att nästa års Elitloppsdeltagare vinner från spets!!

4 Sister Sledge 36% tror jag är något utöver det extra. 1,06 sista 500m senast och kolla hur hästen ser ut. Om han kan springa det över 2140 sista 500 hur snabbt ska hon inte springa här då på fin bana. Jag tycker även detta är ett spikförslag.

6 Chestnut Hill 13% är värst emot och mycket intressanta utrustningsändringar. Melander kör själv så han kanske vill glänsa här. Först motbud som sagt emot min tipsetta

10 Bebi Bi 19% hade blivit farlig med ett framspår. Visst kan hästen vinna härifrån men det är mycket svårare. Men kapacitet finns men då måste de köra eller göra bort sig där framme

5 Hell Patrol 8%
ser ut och ha bra fart bara han får ordning på sina ben. Senaste starten imponerade den efter gunga. Kolla värmning säger jag bara
2 Henry Flyer Sisu 3% är underskattad och gör alltid sitt. 3a i Kriteriet så det finns fart så det räcker. Bra spår att smyga.

Rank V75-7

A-HÄST
4 Sister Sledge

B-HÄSTAR

6 Chestnut Hill
10 Bebi Bi
5 Hell Patrol
2 Henry Flyer Sisu

C-HÄSTAR
8 Roms Pays Off
1 Hector Sisu
7 Synergy
3 Vegan Face
9 Kate Baldwin


Phu nu är jobbet gjort. Nu ska det festat i 48 timmar i sträck.. Skååål

/jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+10), Gotland (+10), Nollkollolisten (+10), Liisa (+10), znipstern (+7), asgaya3141 (+10), SistaStallskriket (+10), DIF (+10), Salkin (+50), Trinity (+10), viroid12 (+10), Difsteve (+5), korpo (+5), heddari (+10)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-28, 18:27   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Jäklar vilket jobb du lägger ner på dina analyser Jiwa. Härligt att läsa.
Jag håller med om det mesta.
Här kommer mina tidiga fredags funderingar och måstestreck.

V75 1) 4 Tangen Haap. Jag tror hästen är lite distansgynnad.

V75 2) 1 Wivid Wise As. Trolig finalvinnare oxå.
7 Cybern är grym om Lillunter får en kanonträff i starten. Svårslagen i spets men blir nog över i startrusningen och då är det kört att vinna men tar nog en finalplats.

V75 3) 1 Cockstile. 3 Seismic Wave och Gareth Boko måste bevakas.
Gareth glasbit i nuläget ? Nja du får förklara för en som int begrip ? Försöket är väl nemas Problemas för Gareth ?

V75 4) 6 Amornero Roc. Bästa hästen och bra kusk. Smack.

V75 5) 4 Fifty Cent Piece. Tredje raka ! Hästen är grym men har Robban mist körlicensen oxå ? Inte bara körkortet. He,he. Ser helst Robban som kusk på sina hästar.

V75 6) 3 Bill’s Man. Måste streck.
10 Zaccaria Bar. Ok tufft läge men Allesandro trycker på gasen direkt och hästen tål en Goccidore resa.
Disco har nog passerat zenit och dansat färdigt i eliten. Hm inte visat rätt vinnarskalle i senaste loppen efter många tuffa lopp.

V75 7) 10 Bepi Bi. Här har vi nästa års elitlopps kandidat om han får var frisk och kry.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-28, 18:45   #3
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jäklar vilket jobb du lägger ner på dina analyser Jiwa. Härligt att läsa.
Jag håller med om det mesta.
Här kommer mina tidiga fredags funderingar och måstestreck.

V75 1) 4 Tangen Haap. Jag tror hästen är lite distansgynnad.

V75 2) 1 Wivid Wise As. Trolig finalvinnare oxå.
7 Cybern är grym om Lillunter får en kanonträff i starten. Svårslagen i spets men blir nog över i startrusningen och då är det kört att vinna men tar nog en finalplats.

V75 3) 1 Cockstile. 3 Seismic Wave och Gareth Boko måste bevakas.
Gareth glasbit i nuläget ? Nja du får förklara för en som int begrip ? Försöket är väl nemas Problemas för Gareth ?

V75 4) 6 Amornero Roc. Bästa hästen och bra kusk. Smack.

V75 5) 4 Fifty Cent Piece. Tredje raka ! Hästen är grym men har Robban mist körlicensen oxå ? Inte bara körkortet. He,he. Ser helst Robban som kusk på sina hästar.

V75 6) 3 Bill’s Man. Måste streck.
10 Zaccaria Bar. Ok tufft läge men Allesandro trycker på gasen direkt och hästen tål en Goccidore resa.
Disco har nog passerat zenit och dansat färdigt i eliten. Hm inte visat rätt vinnarskalle i senaste loppen efter många tuffa lopp.

V75 7) 10 Bepi Bi. Här har vi nästa års elitlopps kandidat om han får var frisk och kry.
Har vi lika tankar så bådar det gott

Gareth Boko har känslig ben och därför gott sönder då och då. Jag är livrädd att den kommer gå sönder av två lopp men redan i försöket tror det finns risk då den måste laddas.
Ingen mer än jag önskar framgång på hästen men jag tror tyvärr att Elitloppet är fel upplägg för hästen. Visst kan den vara med i försöket men jag tror tyvärr inte det. Bena kan spöka.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-29, 18:00   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Usain Töll i fjärde kanske kan vara något, Cracchiolo duger väl som kusk i det här sällskapet! Gjorde ju en del skapliga insatser som 3/4-åring.

Bill´s Man i sjätte satt väl fast med mycket sparat senast såg ut att kunna putsa lite på tiden om det blivit fritt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-29, 19:18   #5
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3608
Standard

Bra där JIWA bra genomgång. Enda som jag går emot är att du rankar VALOKAJA HINDÖ sist, funderar alvarligt att spika. Ok Disco får väl sitt Travoltagolv imorgon. Kommer iaf dubbla med Valokajo
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 08:26   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

V75an ser ju betydligt enklare ut idag än igår på förhand . De senaste 5 åren har 7 rätt betalat mellan 1100 - 5500 kr förutom 2019 när det blev över en halv miljon. Men den som har gott minne kommer ihåg att det just 2019 var riktigt ruskväder och en bana som fällde många hästar.

Svårt att tro att Odd Herakles inte vinner inledningen när man nu äntligen i nya regin ska plocka av skorna igen som är plusplus trots att Björn Karlsson lämnar klart på Tangen Haap och H.V Tuuri ska tävla barfota runt om ffg och med bike ffg.

Elitloppsförsöken svårare än vanligt. De flesta betalar nog för ungefär hälften av hästarna i resp försök.

I avd 4 med gasglada kuskar skulle det kunna skrälla till. Upper Face lopp i kroppen och barfota runt om för första gången given vid överpace.

Fyraårseliten för ston mycket fint lopp men känslan är att tre streck bör räcka. 1,4,10 med A på Björn Goops på barfota runt om nu , lopp i kroppen och läget.

Barfota runt om ffg på Night Brodde i avdelning 6 ruggigt intressant. Skulle kunna ge ruggig effekt på en äldre häst men man undrar samtidigt varför det inte testats innan. Loppets fattigaste häst. Nyss gått ur silverdivisionen.

Sister Sledge kom inte med i stoloppet och möter hingstarna . Intressant med barfota runt om ffg. Stallets hästar sådär igår. Loppets roliga spel Stefan Melanders Chestnut Hill som han verkar hålla mycket högt. Verkar som att det blir barfota runt om ffg och skygglappar ffg och den komben på hans hästar brukar innebära kraftigt förbättrad prestation. Men sen finns det alltid en risk med det stallet att anmäld utrustning ändras en kvart innan loppet.

En härlig eftermiddag som väntar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 08:45   #7
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V75 Solvalla Söndag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), Henkezan (+5), hubbabubba347 (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 10:18   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tre av de värst överskattade kommer idag i början.

Tangen Haap 16% lirade jag när han var ospelad för två år sedan, det gick bra med klaff. Nu är det övermakten, Björn tror han kan hålla ut dem och det är väl kul att det tävlas. Men en önskedröm att det både ska lyckas och att han då ska hålla hela vägen. Några i sammanhanget billiga segrar i höstas, före och efter det inga vinster. Och nu nästan värsta moståndet som man kan åka på.

Don F 15% kan vinna om de flesta andra kör bort sig totalt men inte annars. Örjan kommer krama ur så lite det bara går i försöket och då ska det enormt mycket till att han ska segla in som etta.

Very K 14% av exakt samma anledning som föregående.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 10:35   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Man kan väl undra vem som dog och gjorde Seismic till favorit i sitt försök också. Känns bara fel i hela kroppen att en silverhäst är favoritspelad i ett sånt lopp. Segerstaplare eller ej.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 11:16   #10
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

V75:1 H.V Tuuri ska enligt Goop gå barfota för första gången samt med jänkarvagn. Dom säger han kommer gå en låg 19tid. Hästen är ju segervan så denna ska man nog ta med resepkt.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 11:23   #11
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
V75:1 H.V Tuuri ska enligt Goop gå barfota för första gången samt med jänkarvagn. Dom säger han kommer gå en låg 19tid. Hästen är ju segervan så denna ska man nog ta med resepkt.
Ja det är en oskriven man mycket hellre streckar än Tangen, finnarna har visat sig omutliga när de mött grannarna många gånger förr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 11:32   #12
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter en ingivelse tar jag alla med helröda fötter i kallblodsloppet.

Dagens enda spik får bli Heavy Sound (kan bli en obehaglig överraskning för många, säger Daniel).

Men först ett litet vinnarspel på OTP...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 11:48   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

TV lappen med miljonchansen, KUL med elitloppet, jag tror moni viking vinner, den orkar två heat lätt. LYCKA TILL ALLIHOPA OCH NJUUUUT!
V75
Inlämnat: 2021-05-30, 12:47
Solvalla
Söndag 2021-05-30
Start: 15:00
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (8, 4)
2: 1, 2, 4 (8, 3)
3: 2, 3, 5 (6, 8)
4: 6, 7, 8, 9 (5, 4)
5: 2, 3, 4, 7 (1, 10)
6: 9 Guzz Mearas (4, 3)
7: 10 Bepi Bi (4, 6)

10x3x3x4x4x1x1 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Rättningskod: HSM XTV QTG
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 12:03   #14
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Hur fan kan Magnus Djuse släppa spetsen och ge bort loppet???
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-30, 12:05   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Grym insats av Allesandro G världsstjärna Cash Bank Bigi i dagens första lopp.

Idag känns det som en dag där man mer ska fokusera på den fantastiska sporten än på spelet. Vilka lopp att se fram emot.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td