![]() |
Citat:
|
Ja, släppte de Billie igår så var de ju mer eller mindre tvungna att släppa den här också!
|
Citat:
:cheers: |
Känner en riksdomare och han dömde fel på Åby när fransosen diskades
|
Citat:
|
Citat:
:skamsen: |
Det hade varit stor humor ifall de diskade idag för det de släppte igår....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Måste vara guld att sitta i vinnarhålet på upploppet när en fransos leder och tappar lite mark på att flytta ut sin häst över hela upploppet. Blir ju alltid open stretch och den som sitter utanpå ledaren blir samtidigt störd och tvingas också springa längre på upploppet :D
|
Någon som vet vilken tid som spåren väljs till finalen?
|
Nu jobbar vi. Hela vägen idag!
V75 Inlämnat: 2021-05-30, 14:55 Pressbyrån Karlstad, Big City Boys V75s andelsspel Solvalla Söndag 2021-05-30 Start: 15:00 Vadet gäller startnummer Avd 1: 8 Odd Herakles (6, 4) 2: 1 Vivid Wise As (4, 8) 3: 3, 4, 5, 6, 8 (2, 1) 4: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (3, 2) 5: 1, 4, 10 (2, 7) 6: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 10 (5, 7) 7: 4, 5, 6, 8, 10 (2, 3) :KO: |
Citat:
|
Blir ta mig fan galen!!!! :innocent::idiot::idiot::idiot::rant::rant::rant:
|
The Bald Eagle - vilket förbannat lopp denne gör, från dödens och tredjespår... Nästagångare, de luxe!!!
:claps: |
En tapper Dark Roadster släpper rygg ledaren förbi sig och jag kliver av på V75 :(
|
Citat:
|
Töll Töll Töll!
:clap: |
PLATS
Inlämnat: 2021-05-30, 16:15 Solvalla Lopp 8 Söndag 2021-05-30 Start: 16:25 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer 7 Usain Töll 1 x 50,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: MVH RTT PZK Hade med den på 3 streck på mitt system också, hann ej posta innan. Åkte dessvärre i förra. Men kanske kan bli något på 6 nu :) |
Jajemensan!! Härligt!
|
Citat:
|
Citat:
|
Skoglund ska alltid hänga utländska kuskar. Alltid!!! Svenska toppkuskar polerar han skorna åt i alla väder
|
Citat:
:cheers: |
Ecurie D är nog vinnaren efter lotten och försöken!
|
Jag tror DFZ tar det
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Solberg,Gocciadoro,Gelormini,Cracchiolo - vinnarna av de fyra första. Inte ett svenskt namn så långt öga... Duktiga kuskar med m. bra hästar.Inget mer att tillägga. Dags för Goop nu att bryta "trenden" |
Jag säger DFZ tack vare spåret. Men blir det lite tempo och Aetos får bra drag kanske
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Testade 100 v till 5,75 på DFZ hos unibet.
|
Körde Dante snävt mot Goop?
Nu med facit i hand - stallkörning? |
Det är så härligt att se när det är tävling. Det är mycket mera skrällar. Man förstår hur mycket segrar som bar ges bort annars
|
Alla lopp utom elitloppet går i elitloppsfart :p
|