![]() |
Vajvid Vajs As.. Hultman :lol: :claps:
|
Mmm, alla lopp på V75 har gått på 1,10 eller under. Fantastiska prestationer överlag :)
Vill också passa på att tacka alla på forumet som förgyller tillvaron med trevliga och matnyttiga inlägg. Stämningen har överlag varit riktigt fin tycker jag och det kan man dess värre inte alltid säga :claps: |
Citat:
Blä! :KO: |
Moni Viking otroligt hårt spelad - det är klart, allt kvar i mål och troligtvis den som gynnas mest av två lopp, hmm! Måste nog lägga ett motspel mot Aetos Kronos nu med detta läge på mitt förtidsspel...
|
Citat:
:cheers: |
Tre rader på fem rätt i alla fall, pengarna tillbaka och lite kaffepengar.
Grämer mig rejält över valet av min första spik, stod mellan Odd Herakles och Aetos Kronos. Det blev AK i sista minuten på spelprocent och stallsnack, det kostade mig dryg 8 000 kr. Gardera Odd Herakles... :idiot: Nu blir det galopp på DFZ och Moni Viking vinner Elitloppet. |
Lägger en liten slant nu på Moni Viking från statistik-Jens favoritspår. 6,70 fick jag hos Svenska Spel! Känns som han har allt kvar från försöken och tror det kommer bli tuff körning hela vägen här.
|
Älskar mitt förtidsspel, PLATS, på Gelati Cut, till 4.65... Borde ha en hyfsad chans att gå in - lär söka rygg ledaren på Cocciadoro!
:clap: |
Blir 1 i spets, alt 2 om den tar en längd släpper inte i så fall. Ecurie D i dödens men släpper till DFZ som ligger i tredjespår. Övriga bakom i andra spår. Örjan börjar trycka varvet kvar, Ecurie går ut i tredje när de andra stöter 400 kvar och så vinner DFZ eller Ecurie D. Personligen hoppas jag på skräll men vi får se.
|
Ecurie D. ser ut att vilja explodera - detta får bli mitt motspel!
4ggr på Vivi Wise As är ett bra odds i min värld. Har varit min vinnare sensate månaden.
Jag lägger en slant. |
Citat:
|
Hultman; "loppet måste bli ÖVERPESAT"... Hehe, den mannen!
10 618 000 i omsättning i Elitloppsfinalen i detta nu...
:moneybag: |
VINNARE
Inlämnat: 2021-05-30, 17:57 Solvalla Lopp 12 Söndag 2021-05-30 Start: 18:10 Kostnad: 482,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Ecurie D. 1 x 482,00 kr = 482,00 kr. Totalt: 482,00 kr. |
Vad pratar dom om - Gelati Cut kommer ta rygg ledaren - kommer inte ge sig in i någon tokgörning med Cocciadoro...
|
Citat:
|
Helt galet
|
Vad sa jag ???? DFZ !!!
|
Han satt och finåkte genom slutsvängen Örjan! :)
|
Don F Zet vinner elitloppet. Vilken insats av häst och kusk. Redens framgångar bara fortsätter. Man trodde italienaren skulle ta det då det inte blev alltför tufft tempo.
|
Och nu skall det rövslickas å det grövsta!
|
Vad är det med Goop. Hans hästar galopperar och underpresterar jämt. [B][Likaså ifjol när hon fick den italienska hästen, helt under isen. Är han överskattad?/B]
Inte så rolig vinnare. En skattesmitare som köper dyrgripar. Reden som håller masken Duktig tränare är han dock Nu kommer Skoglund rövslicka ja. |
Haha, så klart!!!! Redén/Kihlström i storlopp, att man någonsin tvivlar!
:claps: :claps: :claps: |
ÖK är för djävligt skickligt men lika förbannat tråkig - inte en min över mållinjen, trots solklar seger!!!
|
Djusepojken körde som en gud och kom 3a
|
Surt med Gealti Cut som missade platsen med ett fitthår - tidigare lucka, tll och med segerfarlig...
|
Citat:
Men segergest ska man inte gör jämt. Tacka vet jag Stig H, ett par ggr i livet. Det är så löjligt med alla ska lipa osv |
Citat:
:gun_bandana: |
1,08,9, en hyfsad segrartid!
Största fenomenet den helgen är ändå varför moni viking startsdes i eliteloppet och inte på Harpers? Kan inte komma på en enda vettig anledning.
|
Imponerande! 08,9! Bästa hästen, bästa tränaren och bästa kusken vann.
Och grattis till olle som fick starka 5,75 ggr pengarna! |
Citat:
men för Ågerups skatteflyktiga pengar kan man naturligtvis välja och vraka bland välstammade unghästar OAVSETT priset. |
Ganska otroligt att detta var DFZ enkom 21;a start - inte många som gör denna korta resa till Elitloppet!
:claps: |
Relativt bra dag ändå men känslan att det kunde blivit så mkt bättre. Dagens bästa spik Night Brodde satt liksom dagens bästa skräll Kali Smart. Men fick tyvärr inte råd med Usain Töll och tog bort Gelati Cut. Femmor, DD och vinnare på Kali ger plus för dagen men blygsamt sådant. Och Moni Viking till 37 ggr räckte inte hela vägen, den hann ju helt enkelt inte med.
|
Citat:
|
Men, vad trött jag blir - tror verkligen Hultman att Gelormini ville ge sig in i körning med Cocciadoro???!!! Gelati Cut hade en sak i ögonen och det var vinnarhålet, inget annat!!!
Experter, my ass!!! |
Citat:
750 tkr för tredjeplatsen är ju fina pengar för ägarna oavsett. Hoppas den syns i startlistorna igen om 3-4 veckor. |
Citat:
Magnus A Djuse körde bra i både försök och final. Han var tvungen att chansa sig fram. Sitter han kvar där i bak är det helkört |
Citat:
|