Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-13, 12:54   #1
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Portugisen spelar 2010/2011

Ny säsong, nya drömmar, nya idéer, ännu en chans (?).
Nu har jag ännu en färsk gul bakom mig med fonden, samt mitt vardagsspel som gick riktigt bra.
Har lagt ner båda till förmån för denna dagbok.

Har endast en regel:

Alla spel måste vara "att vinna 5 units".

Har endast ett mål:

Att gå plus.

Börjar tidigt med 1x2-spel på favoriter, då jag misstänker att en del av dem kommer att sänkas.

Southhampton @ 1.75

Southhampton var som bekant straffade förra säsongen, men ångade ändå på bra. Hör hemma i toppen och denna öppningsmatch bara ska vinnas enkelt.

Charlton @ 1.50

Cardiff @ 2.00

Craig Bellamy ryktas till Cardiff, vilket vore riktigt kul. De föll på mållinjen förra året i en galen playoffmatch. Premiär hemma till dubbla pengarna spelas.

QPR @ 1.70

QPR var alldeles för ojämnt förra året, och öppning hemma för 1.70 spelas absolut. Har intressant lag i år och kan komma att utmana på övre fjärdeldelen i tabellen.

Chesterfield - M'boro 2.00

Carling Cup är knapast högprio för Boro, men dubbla pengarna för vinst mot Chesterfield är ett överodds.

Wolves @ 1.64 +0

Wolves har gjort intressanta värvningar och storspelade stundtals på Molineaux förra säsongen. DNB till 1.64 spelas, trots bra motstånd.

Blackburn +0 @ 1.95

Sett till hela förra säsongen är Blackburn hemma ingen enkel match, ser pigga ut nu och draw no bet till 1.95 är bra spel.

Aston Villa 1H -0.25 @ 1.94

Villa villa, starka hemma, hög högstanivå, ganska ojämna. Ska bli kul att se deras slutgiltiga lag, men detta spel känns starkt.

Manchester United 1H mot Newcastle @ 1.73

Man City +0.5

Riktigt kul öppningsmatch för båda lagen och det ska bli enormt kul att se City och vad deras plånbok har fått ihop. David Silva känns ordentligt intressant. Yaya Touré känns som ett idiotköp. Men men. Bröderna kanske blir bra tillsammans.

Observera att öppningsmatchernas insatser kan vara något fel här och där pga att jag inte fått fart på excelarket än. Men det kommer
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat