Avdelning ”underpresterare”.
Härligt att se Cyber Lane tillbaka, i god form. Jag tog bort honom från kupongen, delvis baserat på intrycket näst senast. I dag så finns det några ytterligare hästar som underpresterat i senaste starten, närmast brutalt underpresterat. Och streckade därefter.
Om återhämtning (en gång är ingen gång) så borde det vara bra spelobjekt, de blir definitivt utgångar på nåt eller några av mina system.
V75:2 - 13 Great King Wine
Bra för tre starter sedan men överjävligt näst senast. Och det var inga duvungar han var ute mot (Volnik vann, bl a Västerbo Grosbois fanns med i det slagna fältet). Jag har inte klockat men han gick från sista till andra plats på 300 meter, SS köpte en halv varmkorv special i svängen. Men klappade igenom helt senast. Står nu med springspår på tillägg, 12%.
V75:4 - 14 Mulligan
Gick nåt jävligt på Kalmar, jag trodde iaf inte på vinst 700 kvar men sen small det bara till och ren defilering upploppet ner. Kass senast, helt under isen, men Uhrberg optimistisk. 7%.
V75:7 - 10 Day Or Night In
Behöver ingen närmare beskrivning. Formidabel näst senast, torskade mot montehäst senast, ’lite blek’ kanske är rätt epitet. Har tjänat över en miljon i år, vunnit på Vincennes, startsnabb men går allra bäst bakifrån. Inte värsta motståndet. 11%.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: legolasse (+10)
|