Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-26, 11:35   #12
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flidab Visa inlägg
Kollade på 13 Melby Hurricanes senaste lopp, blir min chansspik eller en av 2.
Höll ju på att gå. Men att Håkan Wallberg (besöker-vinnarcirkeln-en-gång-per-kvartal) ska få samma smörlöpning igen och att förbättra finish-körningen med ett par hundra procent, så att han äntligen får till det på rikstoton? Nej, jag är minst sagt skeptisk till den. Eller, nä, det tror jag inte ett smack på.

12 Somebody´s Destiny blir mitt drag.4 raka starter på V75. Att han går ner lite i klass är nog ett av dagens understatement. Tyvärr lite många galopper i dom starterna, så ingen klaring. Men 4 vinster på 5 starter under sommaren visar ändå att det här förmodligen är en av de bättre hästarna i fältet. 6% och 3 ggr degen på plats är taget! Rikard är ingen försämring i sulkyn, snarare tvärtom.

Klare streckfavoriten 15 Samson tycker jag är lite svårbedömd, som alla Berghs hästar, när de kommer ut från piss-lägen efter att ha fått övertagit spets i samtliga starter innan, i låga klasser. Det är ju alltid vältränat men det är en annan sak att gå bakifrån med en jävla massa löss i vägen.

1 Excellent Liss kanske är troligast? Snabb ut, Wäjersten kör så otroligt mycket bättre nu för tiden, oftast i form när han tar ut sina. 12% och 5-6 ggr på spelet är ok.

9 West Wind eller 10 Cornerstone kanske, om man garderar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat