Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-24, 16:34   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NFL w16


Först ska jag önska god Jul till alla som firar, sen blir det spel.

Klassiskt att efter två missade veckor på S. Smith TD gör han en efter en minut helgen då jag flyttar. Bara för det så kommer det att missa idag, men HC har sagt att iom skadan på ordinarie CBn får Ronde Barber mest ansvar med att stoppa Smith och Barber är en av de sämsta CBs i ligan med dryga 65% cmp tillåtna och flest missade tacklingar. Dessutom är inte Smith bara väldigt atletisk han är också den WR som har orsakat flest missade tacklingar, så den matchup-en är helt klar fördel för Panthers. Å andra sidan saknar Panthers försvar på marken och med tanke på hur dåligt/skadat QB Freeman har sett ut, så bör de luta sig mycket på Blount.

En glödhet Reggie Bush borde kunna utnyttja öppningar i Pats svaga run-D som det är, men nu har de även tappat deras bästa försvarare...så...

Boldin borta för Ravens och man bör luta sig mot Ray Rice ordentligt.


KC efter en storvinst, spelat upp sig senaste tiden, hemma i den svåra Arrowhead, gillar läget.

Broncos har inte bara vunnit en hel del (innan förlusten mot Pats senast), men iom att de började springa mycket med bollen har deras O-line vuxit sig mycket tuffare. Bills har varit kalla efter en lysande start och motivationen är inte på topp.

Jets har fått lite bränsle på elden iom uttalanden från Giants WRs och här gillar jag det laget med klart bättre försvar. Stor match och mycket på spel, kommer att smälla hårt. Giants försvar har skador och har inte kunnat stoppa mycket senaste matcherna.

Redskins över - spelar mot ligans sämsta CBs och Rex bör kunna få en mycket fin match. Vikes har sina vapen och här kan båda lagen göra 3 TDs var utan mycket problem.


Jag spelar:

S. Smith TD
Blount TD
Bush TD
Rice TD
KC -2.5
Broncos -3
Jets -3
Skins ö44
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2011-12-24 klockan 16:35.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-24, 21:12   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Mwahahh....Panthers gör 48, men såklart inget till Smith. Blount startar, har en fumble och sen avslutar matchen med 2 carries, typ. Skadad eller coachen som är pissed off, orkar inte kolla. Tampa hade en situation på 1yd linjen som i vanliga fall Blount trycker bara in.

Bush 22 car/113 yds och inget med 2min kvar. MIA hade också de en 1yd situation, men Bush fick inte ta in den.

KC får sig en FG blockad i sista sekunderna och är nu i OT med OAK på KC23, gg.

Tebow kastar bort bollen, varje gång nästan känns det som.



Borde fått minst 3 av dessa med mig...
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td