Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-30, 12:19   #1
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

NFL Week 4


Några tankar om dagens matcher? Själv tror jag stenhårt på Atlanta, New England och Green Bay idag.

Atlanta har vart suveräna samtidigt som Carolina inte ens klara av ett skadat Giants senast utan fick storpisk.

New England blir väl piskade att vinna idag känns det som och man ska väl klara av Bills tycker jag.

Green Bay får chansen att ta ut allt idag då senaste matchen sluta i katastrof då man möter ett riktigt sketet försvar i New Orleans.

Någon som har andra tankar?
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 12:45   #2
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Packers vs Saints lär bli en offensiv shootout då inget av lagens försvar är något att hänga i julgranen. Saints +7.5 känns absolut lockande.

Oavsett vem som springer med bollen i Bills (antagligen Choice/Jackson) tror jag New England får problem, precis som mot Ravens. Varje gång Pats ställde upp i Cover 2 blastade Rice förbi upp i mitten. Visst, Bills O-line är inte lika bra som Ravens men jag tror ändå de kan skapa luckor.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 17:35   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Sen kan man inte direkt jämföra Rice/Leach med halvskadade RBs i Bills (vem/vilka det blir nu som spelar - Jackson och Spiller och båda har varit limited i prac hela veckan) och McIntyre

Bills front bör kunna stoppa Pats run game och om de lyckas komma åt Brady, då har de en chans. Men till en låg spread så tar jag hellre det lag med mycket bättre playmakers, coach och dessutom ett skakat ego. Tror vi ser kliniskt precisa Pats här, typ 41-17


Grundläggande situation fav Pats (om man då antar att linemakers är korrekta i sin bedöming av styrkan hos lagen):

Senaste 15 år
-Lag som kommer från en liten bortaförlust som dog [NE] och spelar borta som 3+ fav: 22-3 SU (avg vinst 9pts) 13-10-2 ATS
-Lag som kommer från en borta(ATS)vinst som 3+ fav [BUF] och spelar hemma som 3+ dog: 8-17 SU (avg förlust 4.5pts) 12-13 ATS
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 22:36   #4
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

Saints försvar har iaf vart sjukt dåligt i inledningen.

Fattar inte alls hur dåliga Atlanta var idag. Ändå lyckades man vinna. Sick.

New England gjorde väl mer än väl vad man skulle och vann övertygande.
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td