Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-03, 22:13   #16
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Mycket spännande att se vad han kan prestera med RG III. Den mest spännande grejen under free agency tycker jag dock är Browns kap i RB Ben Tate,där kan det hända grejer Årets sämsta i free agency känns det som Dolphins gjort, RB Knoshown Moreno. Lite skillnad att prestera med Manning som QB jämfört med Tannenhill. Öppnar rejält för Montee Ball i Denver
Haha skönt att du hatar på att moreno går från Manning till Tannehill när Tate går från Schaub till browns som haft den sämsta qb-uppställningen de senaste decenniet.... Moreno är fins klart bästa värvning i FA förutom LT Albert. Ung, billig och klar uppgradering från Thomas/Miller.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-03, 22:58   #17
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Mycket spännande att se vad han kan prestera med RG III. Den mest spännande grejen under free agency tycker jag dock är Browns kap i RB Ben Tate,där kan det hända grejer Årets sämsta i free agency känns det som Dolphins gjort, RB Knoshown Moreno. Lite skillnad att prestera med Manning som QB jämfört med Tannenhill. Öppnar rejält för Montee Ball i Denver
Grejen är ju att Ben Tate nu ska kunna prestera som en nr1 RB i Browns vilket han inte riktigt lyckades med i Texans under tiden Arian Foster var skadad och han var bra ju i Texands som den andre mannen i one-two punch med Foster och Tate med Schaub som bara kastade på play action......

Sen kan man ju inte komma ifrån att O-line är pretty important när det gäller RBs produktion och Dolphins var väl ett av lagen i ligan som släppte mest sacks och gick ju inget vidare för Lamar Miller, men drafar man rätt och får in en OT så ska nog Moreno kunna vara ganska ok, klart bättre än Lamar Miller, bra 3rd down back med har vi ju sett!

Ja Montee Ball kommer bli väldigt intressant om han lyckas hålla i bollen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+1)
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-08, 09:12   #18
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Den mest spännande grejen under free agency tycker jag dock är Browns kap i RB Ben Tate,där kan det hända grejer
Tycker de lag som värvat bäst under free agency är Redskins och Raiders. Ska bli intressant att se om Schaub kan få en nytändning i Oakland och MJD är ju inte heller en dålig signing.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-22, 17:24   #19
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

GUUUDDD!! Kan det inte hända något intressant? Bara en massa mock drafts överallt och då är det ändå över två veckor kvar till draften.

Jag vill också be om ursäkt för detta totalt poänglösa inlägg men behövde få ut lite frustration över stiltjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 19:21   #20
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Tycker de lag som värvat bäst under free agency är Redskins och Raiders. Ska bli intressant att se om Schaub kan få en nytändning i Oakland och MJD är ju inte heller en dålig signing.
Vet inte om du är seriös, men båda de gubbarna är ju "over the hill", inte direkt imponerande nyförvärv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrHansson (+10)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-01, 13:30   #21
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
GUUUDDD!! Kan det inte hända något intressant? Bara en massa mock drafts överallt och då är det ändå över två veckor kvar till draften.

Jag vill också be om ursäkt för detta totalt poänglösa inlägg men behövde få ut lite frustration över stiltjen.
Mocksen är ju det enda som är intressant under denna tid. FA är intressant under 2 veckor max. Sen börjar det roliga, med Mocks och liknande.

Mock tävlingar är bland det bästa som finns, visserligen i omöjliga att ha rätt på när det kommer till trades och idiotiska val (QB's i synnerhet).

Men det kanske beror på att jag är mer intresserad av NCAA än jag är av NFL i slutändan.
Bucs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-01, 13:39   #22
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 70
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vet inte om du är seriös, men båda de gubbarna är ju "over the hill", inte direkt imponerande nyförvärv.
MJD är fortfarande en solid topp 10 RB, Schaub hade det tungt förra året. När det väl börja gå utför så slutade det inte. Visst han är ingen Superbowl QB, men i ärlighetens namn är inte Flacco det heller och han lyckades plocka hem en ring.
Hade Texans gett Schaub chansen till man draftat en ny QB hade det nog bara gått bättre. Och i värsta fall hade man nästa år suttit på ligans bästa Pass Rush i JJ Swatt och Clowney. Samt ett tidigt pick i nästa års draft och kunnat plocka upp någon av Mariota, Winston och Petty. Lägg därtill att det finns 4-5 andra QBs som med ett bra år lär gå i första rundan.

Nu lär man visserligen få både Clowney och Teddy eller Derek om man vill.

Hade jag varit Texans hade jag behållt Schuab, men visst det hade nog kostat mer än det smakat.
Bucs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-01, 15:23   #23
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LOL, MJD är verkligen inte någon topp 10 RB längre. Åldern har kommit ifatt honom, i dagens NFL är det unga och fräscha RBs som gäller. Dessa RBs är bättre än MJD idag imo:

McCoy
Peterson
Jamaal Charles
Marshawn
Forte
Eddie Lacy
CJ Spiller
Ryan Mathews
Doug Martin
Jonathan Stewart
Foster
Zac Stacy
DeAngelo Williams
DeMarco Murray
Reggie Bush
Ridley
Giovani Bernard
Le'Veon Bell
Ray Rice
Blount
Gore
Morris

Schaub har haft ett par helt okej säsonger men har aldrig varit överdrivet imponerande, har AJ att tacka mkt för. Nu senaste säsongen när AJ började visa tecken på att ha blivit gammal så gjorde inte Schaub många rätt, skulle nog bara ha chansen att konkurera om en startplats i 5-10 lag i ligan. Knappast någon jag skulle beteckna som ett imponerande förvärv.

Desto intressantare adds är Dansby, Tuck, Ware, Houston, Verner, Revis och Talib
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-02, 15:45   #24
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Vet inte om du är seriös, men båda de gubbarna är ju "over the hill", inte direkt imponerande nyförvärv.
Schaub har väl, bortsett från förra säsongen, alltid varit högst duglig så jag tänker att han gärna vill visa alla tvivlare och haters från förra säsongen att det fortfarande är krut i honom. Lite samma sak med MJD som (väl?) spelade lite mindre förra säsongen men som nu får komma till ett nytt lag och få en potentiell nytändning.
Jag kanske uttryckte mig klumpigt, för nä, Raiders har kanske inte varit bland de som värvat bäst, men gillar det de har gjort. Båda spelarna är i mitt tycke mid-tier och eftersom Raiders är Raiders så är det ju rätt bra presterat från deras sida
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 10:49   #25
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Linorna för första omgången släpptes ju för ett tag sedan, är det inte lite anmärkningsvärt att Saints är +1,5 mot Falcons även om det är bortamatch med tanke på respektive lags prestation förra året? Om den linan står sig efter helgens draft ska jag nog hugga ett tidigt spel där.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-10, 10:50   #26
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Eftersom det inte händer så mycket annat kan vi väl snacka lite om draften som varit och pågår.

Jag recenserar lite Eagles val hittills, även om jag vill betona att jag har noll koll på collegefootball utan bara går utefter det jag läst.

Jag är nöjd med förstavalet, en OLB med pass rush skills, något som verkligen behövs i försvaret. Sen tog vi en WR i andra som sitter inne på bra fart och som jobbar vertikalt, med andra ord uppenbarligen tänkt att ersätta DeSean Jackson. I tredje rundan valdes ytterligare en WR, Huff, som verkar vara lite av en dark horse och inte så välkänd men han spelade college i Oregon så jag är säker på att Chip Kelly, som brukade coacha där, har koll på honom och vet vad han gör.

Det som oroar mest är att vi definitivt fortfarande hade behövt en riktigt bra Safety. Vet att Eagles var rätt sugna på Ha Ha Clinton-Dix som togs precis innan Eagles skulle välja i första rundan så det är ju surt.

Det jag känner just nu är att det kan bli lite som förra säsongen, ett lag som gör väldigt mycket poäng men som också släpper till mycket bakåt.

Andra tankar och kommentarer kring era lag?
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 18:05   #27
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

Vad tror folket om Chiefs regular season wins över 8.5? Ger 2.37 på William Hill medan under på samma spel ger 1.57. Man hade 11-5 förra säsongen men har dålig koll på spelare som tillkommit/försvunnit?
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-08, 19:35   #28
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Vad tror folket om Chiefs regular season wins över 8.5? Ger 2.37 på William Hill medan under på samma spel ger 1.57. Man hade 11-5 förra säsongen men har dålig koll på spelare som tillkommit/försvunnit?
Läste att de tappat mycket på Offensive Line.
__________________
"Different mission, different school, I only have one rule: stay cool, like a swimming pool"
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-09, 19:53   #29
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Serj Visa inlägg
Vad tror folket om Chiefs regular season wins över 8.5? Ger 2.37 på William Hill medan under på samma spel ger 1.57. Man hade 11-5 förra säsongen men har dålig koll på spelare som tillkommit/försvunnit?
11-5 ifjol var en glädjesiffra då man hade ett väldigt lätt spelprogram. Endast 4 av deras motståndare gick till playoff ifjol. Schemat i år är mycket tuffare! Dessutom ser inte O-line särskilt vass ut i år, och då Jaamal Charles är deras stora hot så ser det svårt ut.

Känns mycket osannolikt att de ska fixa 9 segrar i år anser jag.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-10, 21:09   #30
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5964


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2133450



Plockade en fin fyrling med divisionsvinnare hos Bet365.

Broncos: Bästa laget i AFC som dessutom förstärkt defense med Talib och Ware. Chiefs som var närmast ifjol är som sagt försvagat i år.

Patriots: Näst bästa laget i AFC. Hårt skadedrabbat ifjol. Spelar i en medioker division och bör vinna den med en gäspning.

Colts: Har ett grymt offense som leds av nya superstjärnan (?) Andy Luck. Inte lika bra defense men de andra lagen i divisionen är tämligen usla.

Saints: Hade en del skador på offense ifjol. Ändå passade Brees för över 5000 yards. Har ett av ligans bästa försvar som dessutom förstärkts i år. Är en allvarlig Super Bowl-kandidat. Panthers som vann divisionen ifjol är rejält försvagade och får svårt att nå slutspel.

6.99 på fyrling känns som riktigt bra ränta som vi kvitterar ut till jul!

Kan även rekommendera att spela Saints som singel till 2.50 hos Marathon.

Senast redigerad av BroderH den 2014-07-14 klockan 13:42.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td