Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Fantasy 2015 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/24424-nfl-fantasy-2015-a/)

Lillis 2015-12-15 10:02

Heja Underdogs!!!!!

Ja det står väl utom allt rimligt tvivel att jag haft mest flyt so far. Gynnsamma match-ups osv. Samtidigt så har man slitit sitt hår då man, som alla, blivit drabbad av dessa jävla skador. Romo skadad tidigt, stafford ett såll under tiden. Mina WR gick sönder på löpande band. Räddningen blev 2 RBs som producerade, när sedan Ingram försvann va jag säker på att säsongen va över. Nu ser jag att Mcluster är körd också..... Men bäst va när jag trejdade för Graham och han blev skadad direkt.....

Sen det klart, Dalton skadad på första driven och Fitz/Calvin kombinerar för 5 poäng. Sånt finns inte och jag lider lite muskel-hamstern. Men bara lite

fatjake7 2015-12-23 12:34

Tippa vinnare!
Jag tror lazlo tar hem det! Han har sjukt bra matchups medan bobo ist har sjukt dåliga.
Dessutom tycker jag nog att han har lite bättre lag.

BroderH 2015-12-23 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av fatjake7 (Inlägg 471225)
Tippa vinnare!
Jag tror lazlo tar hem det! Han har sjukt bra matchups medan bobo ist har sjukt dåliga.
Dessutom tycker jag nog att han har lite bättre lag.

Har inte kollat. Sjukt besviken över att alla mina spelare underpresterade när det gäller som mest...Men å andra sidan går det inte att slå ett lag som har Cam. Så därför tippar jag Laz den här veckan :)

fatjake7 2015-12-28 07:58

Grattis Bobo! Två år på raken är imponerande!

Juret 2015-12-29 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av fatjake7 (Inlägg 471914)
Grattis Bobo! Två år på raken är imponerande!

Tack, Hoppas på PPR nästa år!

Lazlo 2015-12-29 14:12

Ja, Grattis Juret! Starkt att försvara titeln även om det inte var lika dominant denna säsongen men det var väl kanske bara roligt det så det fanns lite spänning. :)

Pristagarna får maila mig och tala om hur ni vill ha pengarna skickade så löser jag det direkt.

[email protected]

Håller med om att vi borde köra PPR nästa år, bara vi får ihop en liga om sisådär 8 månader. Jag är på iaf :)

Juret 2015-12-29 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 472025)
Ja, Grattis Juret! Starkt att försvara titeln även om det inte var lika dominant denna säsongen men det var väl kanske bara roligt det så det fanns lite spänning. :)

Pristagarna får maila mig och tala om hur ni vill ha pengarna skickade så löser jag det direkt.

[email protected]

Håller med om att vi borde köra PPR nästa år, bara vi får ihop en liga om sisådär 8 månader. Jag är på iaf :)

Tack, ja det var onekligen spännande.

Med 14 lag är det ju ont om spelare så då kan PPR göra fler spelbara. Om inte alla vill så kan man ju alltid köra 2 ligor, en med PPR och en utan, och samtidigt då jämna ut variansen något :lol:

eddieh 2016-01-01 16:20

Grattis till alla vinnare. Vi syns till hösten ��

Lillis 2016-01-02 11:09

Grattis alla pristagare!!!

Sjukt besviken att man va bäst av topp4 sista veckan när det gällde minst, men sämst veckan innan när det gällde mest:D

Men jag ska nog vara nöjd arr jag gick till slutspel



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved