Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Amerikansk Fotboll (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/)
-   -   NFL Fantasy 2015 (https://www.sharps.se/forums/amerikansk-fotboll/24424-nfl-fantasy-2015-a/)

Arch 2015-09-30 14:39

Cruz är bara huvudvärk och problem efter skadan, ingen som vet. Dåligt med info, måste gräva lite mer ;)

Lazlo 2015-10-01 11:25

Jag har både Colston och Baldwin som är okej WR men troligen inte kommer spela en vecka i mitt lag så dom är till salu om någon är intresserad.

Är det någon som har en okej RB till övers i sitt lag och hellre vill ha dessa WR så trejdar jag gärna!

eddieh 2015-10-01 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 458970)
Jag har både Colston och Baldwin som är okej WR men troligen inte kommer spela en vecka i mitt lag så dom är till salu om någon är intresserad.

Är det någon som har en okej RB till övers i sitt lag och hellre vill ha dessa WR så trejdar jag gärna!

Colston är mer slutkörd än Lill-Babs slidväggar. :lol:

Fan, skulle nappat på ditt erbjudande innan week 1....:hurt:

BroderH 2015-10-01 14:37

Är också på jakt efter RB. Har Cruz, Martavis Bryant eller Golden Tate att erbjuda.

Lazlo 2015-10-01 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 458982)
Colston är mer slutkörd än Lill-Babs slidväggar. :lol:

Fan, skulle nappat på ditt erbjudande innan week 1....:hurt:

Nej nej, han har ju rutin som är guld värt! Hank ommer dominera om nån vecka när alla fjunisar har gått ut för hårt i inledningen på säsongen så dom inte orkar mer.

Haha ja, det är lätt att vara efterklok. När trejden kom så tyckte du säkert jag var galen så det kan vända snabbt! :)

eddieh 2015-10-01 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 459002)
Nej nej, han har ju rutin som är guld värt! Hank ommer dominera om nån vecka när alla fjunisar har gått ut för hårt i inledningen på säsongen så dom inte orkar mer.

Haha ja, det är lätt att vara efterklok. När trejden kom så tyckte du säkert jag var galen så det kan vända snabbt! :)

Som om Lill-Babs skulle dominera liggandet i Paradise Hotel efter några veckor om hon blev inslängd där...Vi närmare eftertanke...du kanske har rätt...:cry:

Lazlo 2015-10-01 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av eddieh (Inlägg 459006)
Som om Lill-Babs skulle dominera liggandet i Paradise Hotel efter några veckor om hon blev inslängd där...Vi närmare eftertanke...du kanske har rätt...:cry:

Ja visst har jag rätt... så gör inte bort dig nu igen precis som du gjorde innan säsongen när jag erbjöd en trejd som du nekade, vilket du nu ångrar rejält.

Här får du chansen att rutinerade Colston ansluter till ditt lag och lyfter dig från bottenskiktet i ligan. Du behöver endast skicka tillbaka en halvtjock Lacy eller Gore som betalning, dom får ju ändå aldrig bollen av sina respektive farsor Rodgers/Luck.

Bättre deal kan du ju inte hitta, tar du inte denna får du säkert ångra dig igen om nån vecka! :evilgrin39:


Har fått mail från ESPN's huvudkontor att vi måste ändra inställningarna i ligan. Vi måste sätta ett tak på hur många acquisitions man får göra per lag. Deras servers håller på att explodera av överhettning när eddie redan har bytt spelare 14 gånger på 3 veckor, det håller inte säger dom.... :hurt:

eddie har tagit FA streaming till en ny nivå, till och med så Vlad ligger i lä! :lol:

:cheers:

eddieh 2015-10-01 21:40

Jag är FA-streamingens svar på Chip Kelly :-)

Lillis 2015-10-02 16:44

Arch - har du funderat klart?

Arch 2015-10-02 17:19

Yeah, litar inte på den skadan och eftersom jag har Rodgers blir det bara mer av den samma. Jag går nog med eddies förslag ( :cry: ) om inte nåt annat händer...några timmar till är linorna öppna

Lillis 2015-10-03 08:06

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 459096)
Yeah, litar inte på den skadan och eftersom jag har Rodgers blir det bara mer av den samma. Jag går nog med eddies förslag ( :cry: ) om inte nåt annat händer...några timmar till är linorna öppna

Attans:p

Jaja, får väl som karma hoppas att min QB står på huvudet den här helgen. Eller att AP springer in en sisådär 27 pinnar, känns skakigt:cry:

BroderH 2015-10-03 09:24

Ge mig en running back! Ett kungarike för en running back (eller åtminstone en bra receiver)

Lazlo 2015-10-03 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av Arch (Inlägg 459096)
Yeah, litar inte på den skadan och eftersom jag har Rodgers blir det bara mer av den samma. Jag går nog med eddies förslag ( :cry: ) om inte nåt annat händer...några timmar till är linorna öppna

Fan vad billigt du fick offra din taktik med att plocka 2 elit QB's. Slutade väl med att du fick släppa ditt 3:e rundan val (Peyton) för ett 7:e rundan val (Wright). :whistling:

Grattis eddie, nu behöver du bara Colston som WR till gamle Peyton så har du en dynamisk rullator duo! :thumbup:

eddieh 2015-10-03 13:29

Hade Colston förra året - aldrig mer...:-P

Arch 2015-10-03 13:38

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 459226)
Fan vad billigt du fick offra din taktik med att plocka 2 elit QB's. Slutade väl med att du fick släppa ditt 3:e rundan val (Peyton) för ett 7:e rundan val (Wright). :whistling:

Yeh whatchagonnado:drunk: Tog Peyton i 3:e för att jag inte hade någon annan som känder bra, fick tom sträcka mig efter Marshall i 4:e...sen har han samma BYE some Rodgers och det är så glest med talanger i 14 lag att ingen vill släppa nåt vettigt.
Wright kommer iaf att göra mer nytta och man kan alltid hoppas att en first-round draft som bara är 25 år fortsätter på samma väg. WRs tar ett par år innan de utvecklas färdigt...har jag försökt att trösta mig med...



edit: Kunde fått Davante Adams...men ingen ide att göra Lillis starkare :p



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved