Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-01, 09:11   #1
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

NFL Week 4


Snabba analyser av de i min mening intressanta matcherna.

Colts -2.5
Man har vunnit 5 av 6 senaste mot Jaguars så när handikappet ligger på mindre än 3 känns det givet.

Jets +2.5
Även om livet var skit för Fitzpatrick förra veckan så spelar man hemma mot ett skadedrabbat Seahawks. Deckers frånvaro blir jobbig men jag lutar ändå åt Jets här.

Patriots -7.5
Man har för vana att slå Bills ganska enkelt och nu saknar de även Sammy Watkins. Avvaktar spel tills jag vet vem som startat som QB för Patriots.

Broncos -3
Med tanke på lagen man slagit hittills så bör man kunna vinna med mer än 3 mot Buccaneers.


Matcher jag funderar på:
Chiefs @ Steelers. Chiefs +4.5. Två bra lag men Steelers plockades verkligen sönder förra veckan, kan Chiefs ha snappat upp en bra game plan genom att studera tape? Funderar också här på underspel, Steelers får tillbaka sin bästa RB vilket borda nöta lite extra på klockan och Alex SMith är inte direkt känd för att kasta bomber.

Giants @ Vikings: Hur bra är egentligen Vikings med Sam Bradford och utan Adrian Peterson? Linan ligger på -4.5 för Vikings och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilket som är det bästa spelet här.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-01, 12:38   #2
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Mike Zimmer är en defensiv coach som det är och nu utan AD och med andra problem kommer Vikes att fokusera på försvaret ännu mer. Eli är tillräckligt osäker att han kan ge upp bollen några gånger om han har en dålig dag, vilket gör mig inte direkt sugen för ett underspel, men det är det enda riktningen jag lutar mot i den här matchen. Giants har ok rush D, så det kan bli ganska ensidigt från Vikes sida

Sen tittar jag på lag med dålig pass D, typ Saints och Chargers kan jag se som ett överspel även om Saints fokuserade mer på Ingram och deras rushing förra matchen för det är bara bra för Brees.

IND är mot JAX vilket kan kanske ge lyft till Jags pass game, OAK mot BAL, men Flacco har varit skakig i början, DET mot CHI, tyvärr har Bears ingen bra pass O och sen CAR @ATL ser ganska ok ut, men jag vet inte om jag gillar det. Alla dessa har veckans högsta total som är runt 50

Colts som under FG fav är skumt i mitt tycke, men tror inte att jag orkar hålla på med Jags. Kanske ett spel på TEN då HOU har inte imponerat, känns som om det finns lite värde i +FG, SEA @NYJ känns som ett underspel med runt 16-9 score och specialbet på över FG, ARI som -8 whatever, vad är Rams bra för, Broncos och Lions bör nog ta sina matcher. Men det som jag gillar mest just nu är överspelet mellan OAK och BAL....pass D som inte riktigt funkar på båda sidorna, ostabila QB...kan bli ganska hawaii
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+10)

Senast redigerad av Arch den 2016-10-01 klockan 12:40.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td