Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-04, 14:10   #1
 
Serjs avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Växjö
Inlägg: 407
Sharp$: 5152

NFL 2019
Stats: 79 - 82 - 4
ROI: 98.72%
Vinstprocent: 49.07%

Standard

NFL Week 1


Det känns svårt att beta på första omgången (vilket bookiesen verkar hålla med om med tanke på alla -/+3 handikapp) eftersom försäsongen ger en så himla lite att gå på i fråga om hur bra laget faktiskt är, men här är spel jag gillar rent spontant med korta kommentarer.


Eagles
Falcons -3.5 @ 2.92
Markerar detta oddset då ordinarie lina ligger på +2.5, men jag tror tyvärr inte på Philly här, och det kommer från en person som håller på laget. Utan Wentz och Jeffrey så tror jag att Falcons tyvärr tar hem premiärmatchen.

Jaguars -3
Giants
Hur bra är Giants i år verkar vara frågan många ställer sig. Jag vet inte, men jag gillade Jacksonville starkt förra året så vi rullar med det.

Steelers -3.5
Browns
Öppningsmatch borta mot en divisionsrival är inget drömscenario men det här SKA väl ändå Steelers ta eller vad tror ni? Håll dock ett öga på om ifall Bell ska spela eller inte, hittills har han inte rapporterat sig för säsongen och Steelers.

Bengals +3
Colts
Hur bra är Luck efter att inte spelat football på länge? Kan Bengals vara bättre än mediokra? Jag vet inte, men går på magkänsla här.

Bucs +9.5
Saints
Bucs är utan sin QB Winston i början av säsongen och jag tror själv att Saints kan gå hela vägen till Super Bowl, men jag gillar inte att ta underdogen med så stora siffror i en öppningsmatch. Kan Fitzpatrick hålla nere fortet för Bucs?

Chiefs +3
Chargers
Många tror att Chargers ska vinna en svag AFC West. Jag är inte en av dom.

Seattle +3
Broncos
Många tror att Seattles storhetstid är över, men de har fortfarande Russell Wilson. Jag tror att Broncos kommer sist i sin division och betar därefter.

Bears +7.5
Packers
Här är resonemanget liknande det om Bucs @ Saints. Överhuvudtaget ska det bli intressant att se om Bears kan hänga med i en tuff division i år.

Senast redigerad av Serj den 2018-09-05 klockan 08:26.
Serj är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td