|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
2026 - Liga 1 NFL Fantasy
Liga 1
Insats: 1 300 kr / lag. Scoringformat: Half-PPR, Fractional. Typ: H2H. Waiver: FA budget, 100, move to last, efter bud. Drafttyp: Snake. Draftdatum och tid: Snake-draft för Liga 1 kommer genomföras ?. Planen är att genomföra draften mellan 4/9 till 9/9, kväll, omkring 21 och framåt. Draftordning: Sker när samtliga betalat. Rosters/starters : 15 spelare. 7 Offense (QBx1, WRx2, RBx2, TEx1, Flex x 2) 1 DST 1 K 6 Bench 2 IR Sista dag för anmälan: 14/8. Anmälda 1. MonstersOfTheMidway 2. steen 3. mequei 4. viktor_mansson 5. Harletun 6. onilsson 7. fatjake7 8. Lazlo 9. Norsk1 10. FindingDeebo Reserv: 1. janbanan1 2. ExtraCheese Prisfördelning 12lag. 1: 9 500kr. 2: 4 100kr. Vinnare av grundserien: 2 000kr. Prisfördelning 14lag. 1: 10 000kr. 2: 4 000kr. 3: 2 200kr Vinnare av grundserien: 2 000kr. Trejder kommer att godkännas av LM och Co-LM för snabbare hantering. Är den orimlig kommer den diskuteras. Är LM eller Co-LM involverade i trejden får den andre godkänna den. Grundserien spelas under 14 veckor. 6 lag till slutspel. Seed 6 är laget med högst total poäng. Detta korrigeras manuellt så placering 6 är inte automatiskt den som får seed 6. Vinnaren av grundserien samt tvåan får bye w.15. Vecka 18 i NFL används inte pga. reservbetonade uppställningar etc. Något som är galet eller som vi missat? Bara att kommentera eller skicka PM.
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." Senast redigerad av MonstersOfTheMidway den idag klockan 21:15. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Läs igenom ovan och återkom om det är något som är galet. Jag har lagt till alla som visat intresse. Vänligen hör av er om ni inte önskar vara med. janbanan ligger som reserv.
Nu kör vi!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hej,
Signa upp mig oxå. Ser gärna att priserna jämnas ut lite men inte superviktigt. Se mitt förslag i andra tråden. Jag kan drafta närsom iaf. /Deebo Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Anmäler mig som reserv.
Edit: Gick lite fort, tänkte va reserv då det blir en del ligor för mig, och auktion är roligast.
Tennis: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. F1: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) Senast redigerad av ExtraCheese den idag klockan 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ingen fara Osten! Lägger dig som reserv!
4 platser kvar. Ha det!
"Winning is great, sure, but if you are really going to do something in life, the secret is learning how to lose. Nobody goes undefeated all the time. If you can pick up after a crushing defeat, and go on to win again, you are going to be a champion someday." |
|
|
|
|
|
|
|