Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-07, 08:43   #1
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack till alla


Vill bara ge ett stort vråltack till alla på denna sida,som har gjort att det känns kul att betta.Man går och drar i hängslena,väntar på dagens Basket,Baseboll tips,Jag kan tyvär inte bidra med mycke,Då jag tycker det är så jävla tråkigt att sitta vid data.Så det blir ryggdunkar istället.
SÅ ETT STORT TACK FRÅN EN GLAD BAJARE..
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 08:47   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Skål för det!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 08:55   #3
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 08:55   #4
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tack för förtroendet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-07, 09:12   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 77
Sharp$: 141
Standard

Ställer mig i ledet som en mycket tacksam amatör som inte kan tillföra mycket mer än ryggdunkar och uppskattning.
dbrasco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td