Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-30, 13:44   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

[30/6] Philadelphia Phillies @ Cincinnati Reds [18:35]


Då är jag tillbaka från semestern och redo att börja leverera igen. Har tre rekar på gång till kvällen och här är den första:

Ogiltigt spel-ID: 29139



Det sista avgörande mötet i serien mellan Phils och Reds där de båda har knipit en rätt överlägsen seger var. Båda matcherna har gått över och det verkar till synes som om Phillies har gått och värmt upp batsen igen samtidigt som Reds som slog oslagbara ut för några veckor sedan numera spelar som det .500-lag vi är vana att se. Något som jag till stor del gör att jag tror på under i denna match är såklart Phillies ace Halladay. Så fort Phillies är favorit med honom på mounden har det tidigare varit väldigt lönsamt att spela på under (5-1). Ta också det faktum att Reds är usla när de möter bra pitchers (WHIP < 1.15). Harang som ska stå för Reds pitching har inte direkt imponerat hittills denna säsong, men just Phillies brukar han kunna kontrollera rätt bra (4-0 till under och 4-1 i vinster). Kvällens home plate domare är Edding och även detta pekar på under (5-1 till under i Phillies matcher och 10-1-1 till under i Reds matcher). Förutspås inte bli någon vidare vind eller regn ikväll, så vädret ska inte spela någon avgörande faktor.

Edit: Kyliga kan nog vänta på att linan höjs lite. Tror att public kommer hoppa på överspelet efter de senaste två över-matcherna.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 14:31   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Hakar på denna och de andra 2 spelen! Tack
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 14:58   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tack för samtliga rekar
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 17:14   #4
 
Jerpes avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 212

Jerpe
Stats: 85 - 28 - 3
ROI: 116.11%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Jag hoppas du har fel, för här har man redan lirat över.
Jerpe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 17:30   #5
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Då är jag tillbaka från semestern och redo att börja leverera igen. Har tre rekar på gång till kvällen och här är den första:

Ogiltigt spel-ID: 29139



Det sista avgörande mötet i serien mellan Phils och Reds där de båda har knipit en rätt överlägsen seger var. Båda matcherna har gått över och det verkar till synes som om Phillies har gått och värmt upp batsen igen samtidigt som Reds som slog oslagbara ut för några veckor sedan numera spelar som det .500-lag vi är vana att se. Något som jag till stor del gör att jag tror på under i denna match är såklart Phillies ace Halladay. Så fort Phillies är favorit med honom på mounden har det tidigare varit väldigt lönsamt att spela på under (5-1). Ta också det faktum att Reds är usla när de möter bra pitchers (WHIP < 1.15). Harang som ska stå för Reds pitching har inte direkt imponerat hittills denna säsong, men just Phillies brukar han kunna kontrollera rätt bra (4-0 till under och 4-1 i vinster). Kvällens home plate domare är Edding och även detta pekar på under (5-1 till under i Phillies matcher och 10-1-1 till under i Reds matcher). Förutspås inte bli någon vidare vind eller regn ikväll, så vädret ska inte spela någon avgörande faktor.

Edit: Kyliga kan nog vänta på att linan höjs lite. Tror att public kommer hoppa på överspelet efter de senaste två över-matcherna.
tjena,
möjligen off topic men måste fråga. du skriver sista o avgörande mötet i serien. har det nån inverkan på tabellen eller bara prestige att ta serien?
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 18:21   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
tjena,
möjligen off topic men måste fråga. du skriver sista o avgörande mötet i serien. har det nån inverkan på tabellen eller bara prestige att ta serien?
Har ingen påverkan i tabellen annat än +1 vinst, men det ligger alltid lite extra prestige i just avgörande möten som du nämnt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 20:21   #7
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Börjar med en vinst. Skönt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 20:22   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Minsta möjliga marginal, snyggt!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 20:25   #9
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Snyggt

Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td