Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-08, 21:04   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[9/9] NPB (Pro Yakyu)


7-1 i Japan sedan uppehallet och maxspelet gick in i morse. Hoppas kunna rida pa vagen ett tag till. Har kommer ett spel infor morgondagen.

Match: Yomiuri Giants - Yokohama Bay Stars
Spel: Under 10 runs (1.901 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11.00 (9/9)

Yokohama har haft en tung sasong med 41-79 for tillfallet. Deras starter for morgondagen har fatt en del av sleven med 3-8. Shigeru Kaga har dock spelat bra i mina ogon och har ett stabilt ERA for sasongen, 3.46. I sin senaste match blev det visserligen en forlust (3-6 mot HANSHIN) men Kaga spelade anda hyffsat. 6 innings och 3 ER (och 5 K's) blev resultatet mot ett mycket bra motstand. Matchen innan dess borde han fatt en vinst efter 7.1 innings och endast 2 ER. Matchen slutade 3-2 till Yokohama (da mot Chunichi) och Kaga har visat mot tva av Japans basta lag att han kan pitcha riktigt bra. Innan dess var det 5 innings och 3 ER mot Hiroshima.

Yomiuri skickar fram Tetsuya Utsumi. Utsumi har 8-7 med 4.13 ERA. I sin senaste match forlorade Yomiuri mot Chunichi med 3-2 och Utsumi slappte 3 ER pa 5 innings. Innan dess blev det vinst mot just Chunichi och Utsumi korde alla nio innings (4 ER), och den tredje matchen blev det 1 ER efter 7 innings (forlust med 3-0).

Forsta matchen i serien slutade 6-4 till Yomiuri men da fick anda Bay Stars ganska bra utdelning (4 runs pa 6 hits). Med en dags vila och Giants mycket kompetenta bullpen tror jag att det kan bli mindre. Kaga har spelat mycket bra mot slutet mot motstand som bor raknas minst lika hogt som Yomiuri. Han har inte fatt den runsupport han behovt och jag kan inte se nagot skal for att han kommer fa det imorgon heller.

10 runs ar absolut for hogt har i mitt tycke, nar jag sag SP for vardera lag tankte jag att linan skulle ligga pa 9. Oddset pa 1.90 kanns minst sagt spelbart och jag spelar lite mer an medel pa denna matchen.

----
Kan eventuellt komma ett spel till.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-08, 21:28   #2
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Gillar inte att jag somnade innan du skickade ut förra P Y spelet men detta har jag huggit!
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 12:27   #3
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Torsk där :/ synd
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 12:27   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 997
Standard

Hur går/gick denna?
superduffy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 12:39   #5
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Flashscore.com kan man kolla Pro Yakyu scores på, oftast är respektive lags hemsidor snabbare med uppdatering men kan vara svårnavigerade för icke-nippe-kunniga :P
Om jag förstått det rätt kunde man kolla live sändningar på en del matcher på japanska Yahoo gratis, men dem har gjort det till betaltjänst nyligen sedan deras sändningar blev stabilare.
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 13:01   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

8-4
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-09, 15:00   #7
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte ens nara tyvarr..

Nya tag imorgon.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td