Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-26, 01:32   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[26/9] NPB (Pro Yakyu)


Det blir ett/tva spel i den sista riktiga omgangen av Pro Yakyus "regular season". Kan eventuellt bli flera spel nar slutspel drar igang och de overblivna matcherna spelas nu i borjan av oktober men annars tackar jag for den tid som varit och aterkommer kanske nasta ar.

Match: Tokyo Yakult Swallows - Chunichi Dragons
Spel: Chunichi Dragons ML (1.893 @ PinnacleSports) 6.5 units
Spelstopp: 11:00 (26/9)

Match: Tokyo Yakult Swallows - Chunichi Dragons
Spel: Chunichi Dragons RL -1.5 (2.58 @ PinnacleSports) 3.5 units
Spelstopp: 11:00 (26/9)

Yakult tar emot Chunichi i den 23:e matchen lagen emellan. Swallows har visserligen 13-8-1 mot Central Leagues ledare (battre an nagot annat lag) men sa har i slutet av sasongen har laget inte riktigt kunnat halla ut. Man ar nu 9 matcher efter Dragons och har bade Yomiuri och HANSHIN fore sig i tabellen.

Chunichi ar i teorin vinnare av CL det har aret och gor sin sista match pa en hel vecka (man moter just Swallows hemma nasta lordag). Man har gjort en stark september manad och ar 15-5-1. Igar blev det seger hemma mot Yokohama efter en spannande match (9-7).

For bortalaget startar Kenichi Nakata som ar 7-3 och har 2.79 ERA. Nakatas senaste insats paminner mycket om morgondagens. Pa bortaplan mot just Yakult och det slutade med en 6-2 vinst till Chunichi. Nakata slappte 2 ER men det var pa en HR och annars holls hemmalaget valdigt kort. Innan dess var det 5-2 vinst mot Bay Stars och innan dess 3-1 vinst mot Giants. Varenda start Nakata har gjort i september och augusti har varit QS och han har inte slappt mer an 2 ER i nagon av dessa. Detta ar otroligt fin statistik och jag forvantar mig att han kommer fortsatta sa imorgon.

Swallows, som har fler matcher kvar i veckan, startar Yoshinori Sato. Sato kommer senast fran en 5-2 forlust mot Hiroshima dar han slappte 2 ER pa 6 IP. Aven matchen innan dess blev det en 5-2 forlust, da mot Yomiuri, och 4 ER pa 6.2 IP. En 9-2 forlust, aven den mot Hiroshima, kom den 9:e september, aven da 6.2 IP men med 6 ER. En positiv kurva kanske man kan saga men faktum ar att hans tre senaste starter har slutat i RL-forluster. Sato ar 1-1 mot Dragons det har aret och jag tror och tippar pa en till forlust i protokollet.

Chunichi har som sagt farre matcher framfor sig och jag tror att, precis som igar, kommer man kunna anvanda duktiga SPs i sin bullpen. Nelson spelade lite igar och aven om jag hoppas att det inte behovs ar det en bra backup. Offensiven sag vi fina tecken pa igar och deras fina facit i september ljuger ej. 11 av deras 15 vinster den har manaden har varit med minst 2 runs marginal och av de andra 4 sa har 3 varit pa hemmaplan. Nu far de spela alla nio innings och jag tror Sato ar for svag att halla emot.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 08:19   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ryggar utan att blinka.
Tack som fan för all tid & expertis du lagt ner mycke uppskattat.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 09:03   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Hoppar på Dragons idag! Vill oxå ställa mig i hyllningskören och hoppas att du återkommer med nya fräsha tag!

// En tacksam Ryggsäck
Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 09:55   #4
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Hänger på jag med, tack
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 09:58   #5
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 24
Sharp$: 2442
Standard

tack
jockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 10:17   #6
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rygg här med!
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 13:36   #7
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Torsk i dag me :(
Detta om något borde sporra dig att fortsätta någon de te ialaf
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-26, 23:18   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tack för denna säsongen
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td