Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-28, 22:03   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[29/9] NPB (Pro Yakyu)


Tankt halla mig borta men det ar ganska manga rest-matcher kvar. Blev vinst inatt men lade den endast i spreadsheetet. Trogna foljare har val mig pa RSS.

Lagger ut lite tankar om morgondagens omgang istallet.

Ogiltigt spel-ID: 101624


8,5 runs har kanns som nagot i overkant. Det som drar upp linan ar framst Yuki Saito och hans 4-6 och 5.87 ERA for Hiroshima. Saito gjorde dock en otroligt fin insats senast med 9 IP och endast 1 ER mot just Bay Stars. Saito har innan dess akt pa tva forluster (5-1 och 5-11) men da har det varit mot tva av ligans basta lag (HANSHIN och Yomiuri). Men mycket vila for bade Saito och bullpen tror jag Hiroshima kan halla Bay Stars kort aven imorgon. Imorse lyckades Yokohama inte fa in en run och det kan mycket val bli samma resultat om 12 timmar.
Mot Saito startar Bay Stars en pitcher med betydligt battre siffror. Shigeru Kaga har visserligen 3-10 men ett mycket fint ERA pa 3.33. Kaga kommer fran tre raka forluster men ingen av dessa har gatt over 8.5 och han har precis som sina siffror for sasongen sett bra ut (rent teoretiskt).

Pitchers som battar i CL och jag tippar 4-1 hemmavinst.

Ogiltigt spel-ID: 101629


Gillar detta under annu mer. Yasunori Kikuchi gjorde visserligen endast 5 IP senast men det rackte till ett W mot just Lions. Kikuchi slappte endast 2 hits bor sagas. Som med de andra matcherna brukar lagen ha bullpens som har manga innings i sig vid den har tiden pa sasongen (ironiskt nog). Eftersom det ar fler dagar mellan matcherna och man tar upp starters sa vags sasongens langa slit mer an val upp.
Seibu har spelat trakig offensiv baseball den senaste veckan och har varit valdigt streakigt hela sasongen. Defensivt skickar man fram Takayuhi Kishi som ar 9-6 med 3.43 ERA. Kishi har inte spelat manga starter efter skada i mitten av sommaren men gjorde 3 IP relief for 4-5 dagar sedan. Har aven en 6 IP vinst mot Rakuten i sitt senaste mote mot motstandaren (5-3 vinst). Med en mycket bra bullpen bakom sig tror jag inte han kommer behova spela sarskilt lange for att underspelet anda ska kanna bra.

Slutet av sasongen och lagen vill ha de har matcherna fardiga. Kommer inte vara de mest intresserade spelare och jag gillar som sagt under aven har.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 22:47   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Hakar på båda spelen som vanligt, god lycka!
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 23:39   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Du låter rätt säker så jag provar med ett par U jag också. Ingen favorit att lägga på ligor jag har dålig koll på men jag litar på ditt facit.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 10:31   #4
 
velpelles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 46
Sharp$: 670
Standard

Ryggat!

Tackar för dessa.
velpelle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-29, 17:54   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-1 och 0.45+. Forlusten var tyvarr inte ens nara.

Eventuellt nagot spel i en av morgondagens tre matcher.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td