Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-30, 02:17   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[30/9] NPB (Pro Yakyu)


Match: HANSHIN Tigers - Yokohama Bay Stars
Spel: Over 7.5 run (1.893 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11.00 (30/9)

Denna match ar den 22:a i ordningen mellan Bay Stars och Tigers. 15 av de 21 matcherna har HANSHIN vunnit och de ar stora favoriter idag. Jag tycker dock att overspelet ar mer intressant an ett eventuellt handikapp pa hemmalaget.

Bay Stars fick (som de som ryggar mig vet) stryk med hela 12-4 mot Carps tidigare idag. Innan dess har man varit mycket hackiga med antingen valdigt laga totaler eller valdigt hoga. For laget startar Tomokazu Ohka som ar 7-9 med 4.59 ERA. Ohka gjorde en hyffsad start senast mot Giants dar han slappte 2 ER pa 7 IP. Matchen slutade 5-2 till Yokohama. Innan dess har han dock tre matcher som slutat betydligt over 7.5 runs. Ohka har startat tva matcher mot HANSHIN och bada har slutat med 3-7 forluster och han har ett hogt ERA i sin karriar mot Tigers.

Mot sig startar Yasutomo Kubo som forvantas fylla pa sitt 13-5 med annu en forlust. Kubo har 3.50 ERA och har gjort flera bra starter i foljd. Dock har alla hans matcher mot Yokohama gatt over den har sasongen.

Trots Kubos fina siffror mot slutet tror jag inte att HANSHIN kommer kunna nolla bortalaget. Bay Stars har momentum och skapar trots forluster en ganska bra offensiv. Igar forlorade man men hade 9 hits och var i en 4-0 ledning. Samtliga non-pitchers forutom Castillo (som ar en mycket bra batter for ovrigt) hade hits i matchen och kan detta goras aven i denna match sa lar laget fa in minst 3-4 runs.

Over 7.5 runs ar 9-1 i de senaste 10 motena de har lagen emellan. Jag kan inte lata bli att spela da totalen ar lag och pitcherna inte overtygar. Aven om Kuba spelar bra sa kommer Ohka slappa runs. Det ar vad jag tror. Maxspel och 10 units.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 03:28   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Den tar vi sa polisen. Tack!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 07:35   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Givet som Sivert och fint som snus med lite tidig action
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 08:02   #4
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

oddset har stigit, fast väldigt liiite.. men spännande kommer de bli iaf! BOL!

----

nu efter jag la mitt spel så steg den desto mer, uppe i 1.952 nu..
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 13:17   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 328
Sharp$: 4893

USA
Stats: 11 - 9 - 0
ROI: 128.10%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

den dära jobbiga hooken.
Men nästa gång sitter den i våran fördel
laban1982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-30, 15:15   #6
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

0.5 är inte möe :(
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td