Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-06, 18:43   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[7/10] MLB Prop (SF-ATL)


Match: San Francisco Giants - Atlanta Braves
Prop: Who will have more total bases? Pat Burrell vs. Jason Heyward
Spel: Pat Burrell (1.962 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 03.30 (8/10)

Att Jason Heyward ar favorit har tycker jag ar lite smatt underligt och jag skulle vardera matchupen lite annorlunda. Heyward har .277 over sasongen med 18 HRs. Under de senaste tio matcherna har han skrapat ihop 6 hits (varav en triple och fem singles) pa 38 ABs vilket ger .158 BA. Mot SF har han .267 BA den har sasongen och mot Tim Lincecum 1 hit (double) pa 5 ABs. 27 TBs (total bases) under september och oktober.

Pat Burrell har haft en mycket bra tid sen han kom till Giants och det kanns som han kommer passa bra in i laget. Hans BA for sasongen ar visserligen endast .254. 20 HRs har det blivit dock. Burrell har under september och oktober 42 TBs och i de tre senaste serierna (Rockies, Diamondbacks och Padres) har han 10 hits varav tva doubles och tva HRs. I sju av de nio matcherna har Burrell minst en hit.

Giants ar favoriter i matchen och aven om Derek Lowe har spelat bra mot slutet (endast 4 ER de senaste fyra matcherna) har han inte pitchat effektivt. P.g.a. mycket foul balls har det endast blivit 5.2 och 5 innings i de senaste tva starterna och pitchcountet har varit 99 respektive 103. Atlantas bullpen har de senaste 19 inningsen ett ERA pa 6.16 medans Giants har 0.99 ERA de senaste 27. Om Lowe gar ut tidigt (och det lar inte Lincecum gora) sa har Burrell annu storre chans. Mot Lowe har Burrell .333 i sin karriar (21 AB).

Det sista skalet for spelet ar rutin. Burrell ar en veteran i de har sammanhangen och att det ar slutspel bor inte paverka honom. Heyward kommer in pa bortaplan och gor sin forsta play-off match nagonsin. Att han dessutom inte kan Lincecum jattebra lar aven det spela in. 5/10 testas pa Burrell.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 22:16   #2
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 328
Standard

Ryggad!

Läste inte så noga så jag tryckte in 8/10 units då det var det jag trodde du menade, så jag hoppas extra mycket på spelet:>
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 23:27   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finns spelet på B365?
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 00:12   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkar inte som de har player-props, nej. Oftast skiljer sig dessa propsen mellan bolagen anda (olika spelare) och anvander ej bet365 langre sa blir inget dar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-08, 13:22   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Push pa denna. Varken Heyward eller Burrell fick nagonting att handa.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td