Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-16, 17:42   #1
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

16/10 Dagens MLB (Playoffs)


Yankees gästar Rangers
Giants gästar Phillies

Once again försöker jag mig på att betta Philliesmatcher, jag är 1-25 på mina philliesbets på detta sheet. Smått anmärkningsvärt. I dag har jag Phillies ML+RL så det är bara att fadea på antar jag!
Motivationen är väl att Halladay har varit en jävla maskin och visst, jag säger inte att det inte kan komma grus i maskineriet, men att spekulera i när en stjärna faller brukar ofta vara mindre vinstgivande än att falla med den. Tyckte inte alls att Lincecum imponerade _i början_ av sin första slutspelsinsats i år. Visst kom han in i det, men Phillies är också ett helt annat lag än Giants. Tror att Phillies kommer racka upp en 4-6 runs iallafall vilket förhoppningsvis räcker för Halladay.

Stod i valet och kvalet igår, mitt slutgiltiga argument blev "Nä fan alltså, Yankees är för farliga över nio innings." Har knappt fadeat Yankees någon gång under min relativt korta bettingkarriär och har gått plus på det hittills så fortsätter på det spåret idag med. Tror Yankees offensiv kommer vara rätt rejäl idag, och att Lewis får det tungt. Gissar 8-3 till Yankees.

Har verkligen börjat älska baseball nu så här i slutspelstider PLAY BALL!!!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td