Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-17, 00:20   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-17 Fukuoka Softbank Hawks - Chiba Lotte Marines (NPB)


Datum: 2010-10-17
Tid: 06:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Fukuoka Softbank Hawks - Chiba Lotte Marines

Spel: Fukuoka Softbank Hawks ML
Insats: 10.00
Odds: 1.719
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Fukuoka spelar sin fjarde match mot Mariners i CS Final Stage. Som de tidigare tre har man fordel av hemmaplan och man har nu vant till 2-1 i matcher. Detta kan alltsa bli den avgorande matchen, vilket jag ocksa tror kommer handa.

I de tidigare matcherna har Hawks varit betydligt storre favoriter an vad dom ar idag. Detta kan delvis bero pa att det ar en avgorande match men ocksa pa dagens starters. For Hawks startar Yang Yao-Hsun, 2-0 med 2.20 ERA. Hawks forlorade Yao-Hsuns senaste start mot just Lotte och det kan nog paverka oddset idag. Yao-Hsun spelade dock inte daligt utan det var errors som kostade laget runs. Det blev 4.2 IP, 5 hits och 0 ER. Nu har han nastan en manads vila och bor kunna skaka av sig denna oturliga match dar han egentligen borde plockat upp en vinst. Matchen innan dess var en 3-0 seger for Hawks dar Yao-Hsun korde 6 IP nastan orord.

Mot honom spelar Syunsuke Watanabe, 8-8 med 4.49 ERA. Watanabe ses nog som battre just p.g.a att han redan har spelat i slutspelet. I den sista matchen mot Lions blev det 3.2 IP relief for Watanabe utan ER och med 2 H, 2 BB. Sin senaste start var mot just Hawks (15:e september) dar Watanabe fick sig en riktig kaftsmall. Det blev endast 2 IP men 4 ER.

Inget av lagens offensiv ar speciellt het for narvarande men i grund och botten ar hemmalaget betydligt battre. I mina ogon borde Marines akt ut redan i forra omgangen och jag tror att det tar stopp redan nu mot Fukuoka. Over 1.70 kanns val generost for Yao-Hsun har faktiskt inte gjort nagon dalig match i den har sasongen och lar dessutom vara mer hungrig an sin motstandare. Maxspel.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:28   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Schysst med ett tidigt lir, dock lär jag inte vara vaken.

Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 00:41   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade hellre haft det vid 11.00 sa man kunnat sitta och folja det. Aja, forhoppningsvis vaknar jag till vinst istallet.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 01:47   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Måste rygga när du kör maxspel.

Snygg rek som alltid,bara hålla tummarna att vi alla vaknar upp till vinst.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 09:18   #5
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

RYYYYYYYYYYYYYYG

Vart så uppspelt att jag missade att spelstoppet var 06,00 & tur var väl kanske det.
Nya tag

Senast redigerad av Shell Peppe den 2010-10-17 klockan 09:23.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-17, 13:28   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gah, det ville sig inte idag, tyvarr.

Far se hur mycket mer spel det blir pa Pro Yakyu i ar, annars far det bli vinter-baseball som galler.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td