Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-23, 16:20   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-24 Naranjeros de Hermosillo - Tomateros de Culiacan (LMP)


Datum: 2010-10-24
Tid: 01:00
Sport: Baseball
Land: Mexico
Liga: LMP
Match: Naranjeros de Hermosillo - Tomateros de Culiacan

Spel: Under 9.5
Insats: 6.00
Odds: 1.885
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Gardagens match slutade 9-1 till Naranjeros till min stora frustration. Linan var 9.5 aven da och tva errors gjorde att det gick at skogen. Ser man ERs sa hade det varit betydligt mindre an 10 runs och 14 hits bor inte skapa sa har mycket. Hursomhelst, idag tycker jag det ar dags for oss att fa tillbaka pengarna fran gardagens miss och jag har valt samma spel an en gang.

Francisco Felix startar for Tomateros. Felix gjorde en mycket bra match mot Navajoa for en vecka sedan, det blev 6 IP och 1 ER. Tidigare i ar spelade han bade i Mexikanska AAA och PCL och trots en dalig inledning blev det battre nar han kom till Isotopes. Den enda run han tillat mot Navajoa var en solo-HR och hans WHIP for matchen var under 1.00.

Mot honom skickar Naranjeros fram Travis Blackley. Australiensiske Blackley har redan hunnit med tva starter i ar och ar 1-1 med 3.00 ERA och han har gjort ett bra jobb i bada matcherna. Senast blev det visserligen 3 ER men det var pa 7 IP, varav tva HRs. Har precis over 1 i WHIP under dessa tva matcher. Precis som Felix sa avslutade Blackley 2010 sasongen i PCL och han var 2-1 med 2.52 ERA dar.

Tomateros har .284 i BA i snitt men flertalet av de som hojer BA:et har valdigt fa ABs och de som har flest matcher i laget har lagre snitt an .270. Laget har snittat 4.66 runs framat och slappt i snitt 4.06 bakat.
Naranjeros har .274 i BA och har haft betydligt battre utdelning an bortalaget. Man snittar over 5.50 framat men slapper 4.37 bakat.

Bada dagens starters gar garna djupt och det ar viktigt for att fa ett underspel att ga in. Gardagens match borde ha varit en betydligt snalare tillstallning och jag tror inte vi kan forvanta oss samma skord av runs inatt. Under 9.5 kanns som ett mycket bra spel har.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+1), Fuzzy Dunlop (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 18:03   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har aven lagt till det har spelet:

Ogiltigt spel-ID: 128882


Cardenales pitcher Harvey Garcia har inte slappt en enda run hittills den har sasongen och har tva starter bakom sig (9 IP). Deras BP har 2.01 ERA efter 40 IP. Ryan Vogelsong slappte inte nagon run under sina 3 IP den har sasongen. Det har varit FOR manga runs per hit hittills i Venezuela men det slapper forr eller senare. Har kanns under mycket intressant.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 18:12   #3
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Tack. Hoppas på samma goda resultat som tidigare.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 18:17   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Har också hängt på,nu jävlar.

Förhoppningsvis så kan det gå bra idag utan att jag jinxar dina spel som jag annars brukar göra
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 19:56   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Whoop, whoop! Jag vill också vara med.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 21:19   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir ett tredje och sista spel infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 129071


Oddset idag ar helt obegripligt. Igar vann Guasave med 3-1 och de ar 7-2 efter 9 matcher. Mexicale ar efter forlusten 2-7. Idag staller hemma laget upp med Brian Mazzone som ar 0-2 med 11.74 ERA. I AAA var han 7-13 under sasongen och jag tror han far sitt 16:e L inatt. Mot honom har vi Daniel Guerrera. 1-0 med 1.59 ERA. I sin premiar slappte han endast 1 H och 1 walk (dock HR) och spelade 5.2 innings. Att fa sa har hogt odds pa bortalaget gor att jag testar 8/10.

Lycka till alla ni som ryggar.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-23, 21:22   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tar den också, man tackar för ditt gedigna arbete max!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 12:06   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Usel utdelning. Algodonores ledde och an en gang sa hade man fler hits an motstandarna men det blir anda forlust. Underspelet i Venezuela sag bra ut efter 6 innings med endast tre runs men det kommer totalt 8 i 7:e och 8:e. Ett exempel pa Laras bullpen som varit fantastiskt hittills:

Top 8:e
- Walk
- Walk
- Balk
- Out
- Wild pitch (run)
- Walk
- Out
- Walk
- Single

Helt sjukt.. 1-2 blev det iallafall. Nya tag ikvall.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 12:19   #9
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Yepp, nya tag.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td