Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-06, 07:22   #91
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Är det på hans forum man ska hänga om man vill diskutera picks och grejer? Jag menar om flera som är aktiva här kommer fokusera energin på solobass' forum eller så. För jag vill gärna ha några att diskutera med under den riktiga säsongen iaf ^^
Alltså inte bara folk som nämner sina picks utan de som gärna diskuterar alla de faktorer som rör sporten.

Såvitt jag förstår kan han en hel del, men det blir ju lite svårt för honom att diskutera på sharps eftersom detta är ett svenskt forum.
Lugn Sonadar, jag svarar bara på tidigare frågor så att vi i framtiden slipper den typen av diskussioner och tråden kan fortgå i dess natur.
Kommer att bli samma gamla mlb tugg i år också
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-06, 17:45   #92
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar Yankees, Cardinals och Twins idag. BOL.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-06, 20:55   #93
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Det är numera ingen ingen idè att posta solo's spel, vare sig det är mlb nba eller nhl.
Han vill numera att hans modell inte blir modellerad någon annanstans än hos sig själv då hans spel har blivit såld i 2a hand.
Han har även under en längre tid slitit med forum medlemmar som inte tillför forumet något, varken i text eller donationer.
Iomed att vår sökmotor är så pass optimerad så har han fått många hits från vår sida så rann bägaren över då han trodde sig att allt ont kommer härifrån, utan att han får cred för sitt arbete och det blev en del ordväxlingar på hans forum om oskyldiga medlemmar.

Vi har nu rett ut detta då vi känner varandra sedan innan och han låter sig hälsa att han låter samtliga som har kommit härifrån och från andra platser får fortsätta vara medlem om dem gör sig aktiva i diskussioner, eller om dem donerar och visar sin uppskattning för utfört arbete inom en väldigt kort tid då han kommer att ta bort dem som inte tillför något i varken systemet, tweaks, modeller elr dylikt..

Detta gäller alla hans medlemmar från samtliga länder, så är någon härifrån ombord hos han så har du två val.

Han kommer i framtiden ta in fler, så det är bara att ställa sig i kön isf.


__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jitte (+10), RobinD (+10), Shell Peppe (+5), umebon (+5)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-06, 23:34   #94
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varje sasong ar det nagot nytt...
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-06, 23:44   #95
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Varje sasong ar det nagot nytt...
Som alltid..
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-07, 00:12   #96
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Konstigaste soppa undertecknad varit med om.
Är det tillåtet att snacka baseboll här hädanefter?
Jag menar tänk om man skulle droppa samma vinnare eller förlorare för den delen, som Solo blir man jagad med blåslampa då eller?
Bäst att editera att jag ämnar vara lite ironisk & lätt berusad atm.

Senast redigerad av Shell Peppe den 2011-03-07 klockan 00:30.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-07, 08:54   #97
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Konstigaste soppa undertecknad varit med om.
Är det tillåtet att snacka baseboll här hädanefter?
Jag menar tänk om man skulle droppa samma vinnare eller förlorare för den delen, som Solo blir man jagad med blåslampa då eller?
Bäst att editera att jag ämnar vara lite ironisk & lätt berusad atm.
Nej då, det är bara en missuppfattning, dock så får ni ta solos franchise system hos honom, easy as that!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-07, 09:59   #98
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Nej då, det är bara en missuppfattning, dock så får ni ta solos franchise system hos honom, easy as that!
Han verkar ju fortfarande inte ha släppt det, hans senaste blogguttalande är ju fortfarande anklagande och han visar ju inga tecken på att han inte ser oss som tjuvar.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-03-07, 10:19   #99
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Han verkar ju fortfarande inte ha släppt det, hans senaste blogguttalande är ju fortfarande anklagande och han visar ju inga tecken på att han inte ser oss som tjuvar.
Är bara snack om att hålla sig själv upp inför andras ögon, speciellt då han själv tidigare accepterat att presentera hans modell här och att det var gratis och inga "fight club" regler var dragna öht.
Om han nu vill ändra på det så får man bara acceptera det och jag anser väl personligen att det är den typiska amerikanska överdriften, bara att gå vidare och vara den bättre personen.
Han hörde av sig igår efter den posten och sa att allt var fine så man får ta det med en nypa salt om vad som skrivs.
Dock så mynnar denna tråd nu ut i något annat så jag låser denna så kör vi på en ny springtraining tråd med dagens datum istället, bs klarar vi oss utan
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5), Shell Peppe (+10), umebon (+5)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td