Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-20, 14:29   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spring Training 20/3


Riktigt pissig dag igar, trots 1-1-1. Yankees slapper en javla massa onodiga runs och det blir push. Texas har 6-2 men slapper tre (!) HRs irad utan att byta pitcher. Sedan leder man med 8-6 infor 9:e men sjalvklart slapper man tva runs och sen annu en i 10:e. Twins vann dock med 9-2.

Idag gillar jag fyra underdogs, valdigt korta forklaringar:

Ogiltigt spel-ID: 327560


Baker ar battre an Litsch och trots att Blue Jays antagligen kommer satta in Bautista och grabbarna tycker jag oddsen borde vara jamna har. Twins borjar cutta sin lineup och battre spelare kommer gora fler matcher. Morneau gjorde en minor league match igar som DH och kan starta aven idag for Twins.

Ogiltigt spel-ID: 327570


Verlander ser ruskigt bra ut (nastan oroande) och Nationals ar inte fantastiskt bra. 16-9 under varen for Tigers, 10-11 for Nats.

Ogiltigt spel-ID: 327575


Har lar asikterna ga isar men Yankees startar CC som lar fa ga minst 5 innings och man har i princip toppat sin lineup: Gardner, Jeter, Teixeira, A-Rod, Cano, Swisher, Granderson, Chavez, Martin (meh). Phillies startar Blanton (d v s inte ens topp 2 hoho).

Ogiltigt spel-ID: 327603


Sanchez far alldeles for mycket respekt har. Young har spelat riktigt bra under ST och dessutom nollat Marlins en gang redan. Sanchez hade senast stora problem mot just Mets och ja. Jag tycker 2.16 ar alldeles for hogt har.

Hoppas sjalvklart pa 4-0 eller 3-1 men tror inte att det blir samre an 2-2. BOL idag.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 14:43   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 662
Standard

Vart hittar du starting lineups och pitcher nu under ST? Tycker mig ha letat men kanske inte nog bra :P
Lillens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 15:15   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pitcher finns under MLB->News->Game Notes.

Starting lineups ar lite klurigare, oftast ar det fans som bloggar om sitt lag som lagger upp. Finns inte att tillga for alla.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillens (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 15:26   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

hakar på Tigers, och väljer samma sida som dig i yankees matchen, fin line up nästan deras starkaste?.

Lean på Brewers i kvälls matcherna men inte tryckt av än, vill gärna höra fler åsikter
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 15:46   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, Yankees ar val i princip toppad. Skulle garna se Romero istallet for Martin som catcher. Och skulle garna se Jeter i nagon flod nagonstans. Men men.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 16:55   #6
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Cardinals till 2,2 idag ser jag som ett riktigt saftodds. Dice-K har minst sagt varit vek hittills i ST, medan McClellan har imponerat. Likvärdiga uppställningar. Dice-K ska batta men Cardinals har DH.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 20:11   #7
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

http://baseballpress.com/lineup.php Här finns lineups!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td