Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-16, 20:31   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NPB (Pro Yakyu) 17/4


Full omgang, alla tidiga matcher.

Tankte samla mina rekar i den har traden. Kanner att det blir plus imorgon. Bankranta anyone?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 20:32   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-17 Fukuoka Softbank Hawks - Seibu Lions (NPB)



Datum: 2011-04-17
Tid: 06:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Fukuoka Softbank Hawks - Seibu Lions
Period: ft

Spel: Under 9.5
Insats: 1.00
Odds: 2.130
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Att spela under har ma kanske vara konstigt om man bara tittar pa forra arets statistik. Jag tankte namna forst de faktorer som spelar emot mitt val. Seibu Lions har inlett starkt offensivt och har gjort 31 runs frammat pa 4 matcher. Imorse vann man mot Hawks med 9-4.

Dagens pitchers var heller inte de skarpaste vapnen forra aret. Masamitsu Hirano gjorde 11 starter forra aret under sin tredje sasong i NPB. 4-4 med 4.39 ERA blev det. For Hawks startar Sho Iwasaki som gjorde 6 starter, 0-3 med 8.06 ERA. Varfor i hela fridens namn skulle man vilja backa dessa tva?

Jo... Iwasaki ar endast 21 ar gammal, han ar ett av de storsta pitching-loftena i japansk baseball. 2008 hade han 1.93 ERA pa 56 innings i japanska minor ligan. Efter det fick han inte mycket speltid uppe i Hawks men det kommer det bli andring pa i ar. Under vintern blev han utvald till MVP i Puerto Rico dar det blev 8-1 med 3.19 ERA. Hans fastball nar upp till 95 mph vilket ar otroligt hogt for en japansk pitcher och han har aven ett antal andra pitches.
Hirano ar aven han pa en uppgaende trend. Forra aret blev det visserligen over 4 i ERA men han har sankt den fran 8.28 (2008) och 5.49 (2009) och dessutom tripplat sina IP. Han gjorde en shutout och spelade betydligt battre i slutet av sasongen.

Seibu har alltsa 31-13 i runs over fyra matcher (11 per match). Hawks har 14-21 over fem matcher (7 per match). Forsta matchen lagen emellan slutade 3-2 till Hawks. Har tror jag vi kommer fa se nagot liknande, tva mycket hungriga pitchers staller upp. Iwasaki har en stor tyngd over sina axlar men han ar ocksa den med de basta "grejerna". Enligt kallor skall han ha blivit betydligt mer aggressiv under forsasongen och chansen ar stor att han overraskar Lions ordentligt. Hirano ar inte av samma kaliber men han moter ocksa en betydligt kallare offensiv.

9.5 runs kanns for hogt har, sarskilt till 2.13 ganger pengarna. Dock kan public mycket val sitta pa andra sidan sa att avvakta kan eventuellt ge er en halv run eller punkter. Jag slar till nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-16, 20:56   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-17 Chunichi Dragons - HANSHIN Tigers (NPB)



Datum: 2011-04-17
Tid: 08:00
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Chunichi Dragons - HANSHIN Tigers
Period: ft

Spel: HANSHIN Tigers ML
Insats: 1.00
Odds: 2.520
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Chunichi Dragons tar emot HANSHIN Tigers i den tredje matchen i serien. Forsta slutade 5-4 till Tigers (som vi hade som bet), dagens match blev 1-1 efter 11 innings. Dragons har inlett sasongen bedrovligt for att vara CL champions. Det blev en vinst och tva forluster i forsta serien mot Yokohama Bay Stars och laget ligger nu nast sist i CL med 1-3-1 och aven delad nast-sista plats i hela ligan. Framst ar det offensiven som inte klickar, man slar .220 fornarvarande. HANSHIN har daremot 3-1-1 och ar i delad ledning med Bay Stars i CL.

Sa, dags att kolla pa dagens starters. For HANSHIN startar en riktig veteran. Tsuyoshi Shimoyanagi ar 43 om mindre an en manad och han gor sin 20:e sasong i NPB. HANSHIN har han spelat i sedan 2003. Forra aret blev det 7-8 med 4.32 ERA men han har sedan 2005 riktigt fina siffror rakt igenom. Kraften i pitchen ar sjalvfallet inte densamma men Shimoyanagi klarar sig med sin erfarenhet och gor det oftast valdigt bra. Att han dessutom backas upp av ligans basta bullpen skadar inte. Kan han halla Dragons till 2-3 runs bor Tigers ha en bra chans har.

For Chunichi startar Maximo Nelson. Gamla MLB-ravar kanner kanske igen namnet. Det ar en riktig ful lirare det har. Nelson ar fran Dominikanska Republiken och blev som het Yankee-prospect utslangd ur USA av ligan ar 2000 efter inblanding i kriminalitet. Efter en session i Israel blev det Japan men han har tydligen inte lart sig att vara pa ratt sida av lagen da han akte dit for vapenbrott fora aret (i Japan). Nelson har spelat relativt bra i NPB men har fa decisions (5-6 totalt). Han gor sin andra match for sasongen, i den forsta slappte han 4 ER pa 6 IP och har alltsa ett ERA pa 6.00 med 1.50 WHIP.

Att fa toppen mot botten av CL till 2.50+ kanns bra i vilket lage som helst. Chunichi ar skakade (hoho) av den troga inledningen och det kommer satta press pa spelarna. Nelson sag enligt rapporterna inte alls komfortabel ut senast och har vinner nog erfarenheten. Jag anser att HANSHIN vinner atminstonde 45% av en matchup under de har forutsattningarna, darfor spelar jag Tigers.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-17, 16:52   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Usch och fy. Det har gick inte alls.

Sag bra ut halvvags men sedan brot helvetet ut i Seibu-matchen. HANSHIN var otur med stryk i 11:e inningen. Men det ar bara att ta igen nasta gang!

Hade forresten Orix privat men jag var inte hundra sa jag lade inte ut den. Kanns ju surt nu sahar i efterhand.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."

Senast redigerad av maddmax den 2011-04-17 klockan 16:54.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td