Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 15:30   #1
Banned
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 324
Standard

Mlb 28/4


Några tankar för dagen ?
YOUSAIDWHAT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 21:46   #2
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nationals vs Mets Ö8. Gått över mycket i tidigare möten & respektive pitcher har gått över mycket det senaste.

Blev årets första basebollbet för mig, får hoppas att Mets skänker mig tur även detta året *knacka i trä...*
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 21:57   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

R.Sox RL, tror det blir en tung insats av dem idag.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Snivar (+10)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 22:22   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade tva spel i de tidiga matcherna men har aven:

Ogiltigt spel-ID: 367966


Tva skakiga bullpens men Lester bor kunna ta hand om O's offensiv de forsta fem (har dessutom otroliga stats mot Baltimore) och jag ar inte imponerad av Red Sox motsvarighet. Att de borjat vinna beror inte pa att de spelat bra frammat (.231 mot righties de senaste tio) utan att de inte slapper runs. Bergesen hade det tufft mot Yankees basta offensiva dag men han har ett bra record mot Boston.
-----

Ogiltigt spel-ID: 367995


Att Pujols gar over homeplate minst en gang. Figueroa har haft en dalig inledning pa sasongen och har 8.55 ERA. Senast var det tungt mot Milwaukee och idag moter han en av ligans basta offensiver. Pujols har 18 runs pa 23 spelade matcher och Holliday och Berkman bakom ar bada stekheta.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td