Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-29, 00:44   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-29 Bangalore Royal Challengers - Pune Warriors (IPL)



Datum: 2011-04-29
Tid: 16:00
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Bangalore Royal Challengers - Pune Warriors
Period: ft

Spel: Bangalore Royal Challengers ML
Insats: 1.00
Odds: 1.746
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Royal Challengers tar emot Pune Warriors idag i attande respektive sjunde matchen for lagen i Indian Premier League. Pune (2-4) ligger pa nionde plats i poangtabellen, av tio lag. Laget inledde med tva vinster (mot Kings XI Punjab och Kochi Tuskers Kerala) men har sedan dess forlorat fyra raka matcher. Nu senast var det tva forluster mot Chennai Super Kings och laget riskerar redan att bli avhangt i racet for slutspel. Bangalore (3-3/1) delar fjardeplatsen fornarvarande.

Royal Challengers har samtliga sju poang pa hemmaplan och ar obesegrade dar. Man har heller inte forlorat pa de senaste tre matcherna. Ett av skalen kan vara Chris Gayle som idag gor sin tredje match for laget. Gayle ar en av Jamaicas basta spelare och han kom verkligen till anvandning mot Dehli senast. Att Gayle acklimatiserat sig sa snabbt betyder mycket, inte bara for Bangalore men aven for detta spelet.

Att Pune forlorat fyra raka matcher beror framst pa offensiven. Laget anvander tva spelare som inte ar landslagsman (Manhas och Mishra) bland de forsta fyra. Av nagot skal har man den australiensiska landslagsmannen Callum Ferguson pa banken vilket knappast hjalper.

Bangalore har nagra av varldens basta spelare i sin trupp och jag tror att de bor vara annu storre favoriter har. Kaptenen Vettori (tillika kapten i den nya zeelandska langslaget) och Kohli (kanske Indiens mest lovande unga spelare) fortsatter hemmalagets obesegrade streak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2), iCash (+2), GianniAgnelli (+10), Boone (+10)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 08:41   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Har endast haft deg 2 ggr på Cricket och igår var väl den första matchen jag kikade på.
Finns det någon stats sida eller går du mer på form/läge när du tar ut ett pk på denna maratonsport?

Hakar på spelet då det låter sunt
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 09:29   #3
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Om jag får lägga mig en till crickettråd (innan maddmax själv får svara) så finns mycket info på http://cricket.yahoo.com/ och även http://www.espncricinfo.com/

För er som följer matchen idag kan nämnas att detta är en T20 dvs 20 overs att jämföra med gårdagens 50 overs mellan PAK-WI. (så matchen är betydligt kortare idag för er som tycker det är "marathonmatcher" )

Senast redigerad av highbury90 den 2011-04-29 klockan 09:32.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 11:51   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

highbury sammanfattar det bra. Anvander bada men ESPNs sida tycker jag bra om.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 12:03   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om nagon skulle befinna sig i UK eller har VPN sa har ITV riktigt bra bild till alla matcher gratis:

http://www.itv.com/sport/indianpremierleague/watchlive/
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 16:38   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jäklar vad cricket får mig att känna mig osmart
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 17:27   #7
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Bangalore smäller till med 181p (RR 9.31)!

Känns minst sagt svårslaget
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 17:36   #8
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

När är den här matchen över då? Imorgon?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 17:44   #9
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Strax efter kl. 20.00 ikväll skulle jag gissa.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 18:02   #10
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Hehe fin rek maddmax, tänkte läsa på lite om Cricket på wikipedia, men gav upp när jag såg denna bilden om positioner.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 18:58   #11
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

many thanks!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 19:33   #12
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

116 runs tillsammans på Gayle och Kohli, snygg rek!

Sonadar: Det där är verkligen inte nödvändig kunskap för att tycka cricket ska vara kul att kolla på. Men detta är fel tråd att gå djupare in på hur spelet funkar
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 20:19   #13
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highbury90 Visa inlägg
116 runs tillsammans på Gayle och Kohli, snygg rek!

Sonadar: Det där är verkligen inte nödvändig kunskap för att tycka cricket ska vara kul att kolla på. Men detta är fel tråd att gå djupare in på hur spelet funkar
Tackar.

Ja, det gick precis som jag hoppats. Eller ja, Pune spelade helt OK offensivt men det rackte inte mot Royal Challengers. Jag tittade ej pa matchen men sag dock hela matchen i dagens forsta omgang och tror mig ha hyffsad koll pa hur linorna BORDE vara pa sondag. Imorgon kan bli svarare men ska kolla igenom anda.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td