Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-02, 16:59   #1
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 2/4


Lite färre matcher idag och en som börjar 21:35

San Fransisco Giants inledde som dog men är nu nere i 1.935 hos pinnen. Giants har stora problem med offensiven och ser inte ljusare ut nu när Pandan är borta minst 1 månad.
Jag nämnde igår att Giants lever mestadels på sin pitching, idag har de Bumgarner på kullen som är deras svagaste kort imo. Han har inlett säsongen 0-4 6.17 och WHIP på 1.76, 1 quality start och det var senast mot Pittsburgh. Har varit på Nats hela denna serien, lär bli så idag igen, kanske 1st 5 då Giants har stabilare bullpen.

Weaver som dog kommer ju alltid dra åt sig spelarnas uppmärksamhet(6-0 0.99 och en WHIP på 0.79). Weaver har haft problem med magvirus och har dessutom kastat en del pitches i början av säsongen, 2 raka CG.
Boston vann i bot 9th igår med en 2 out basehit och kanske kan de starta en streak nu? För på pappret har de kanske de bästa batsen.
Buchholz har inte inlett säsongen övertygande(1-3 5.33 och en WHIP på 1.87!) och har även haft problem med något virus.
Känns ju onekligen som att det är fel dog här.

NYY som underdog mot värdelösa Detroit? Även om de möter Verlander känns de som oddsen ska vara de omvända. Colon har varit bra.

Chicago White Sox fortsätter spela förjävligt, även om de såg bättre ut igår. Borde egentligen satsa på Baltimore för tredje gången i rad men det känns inte helt rätt. Spelet känns så uppenbart. Chicago White Sox ska spela mot Baltimores ace och med Buehrle som inte inlett övertygande på kullen.
Public har ju varit på CWS i denna serien(iaf de 2 jag spelet på Baltimore), nu är det rätt jämnt. Kanske dags att byta sida.

Milwaukee, Florida, Houston och Pittsburgh ser alla ut som levande dogs. Kanske blir en favorit betonad natt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1)
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 17:18   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanns som man borde halla sig borta fran den har matchen men jag kan faktiskt inte, jag foljer min dumma hjarna:

Ogiltigt spel-ID: 372681


Angels motte Boston precis nar Red Sox kom ut ur sin slump och forlorade alla fyra matcher pa hemmaplan. Laget har dock varit betydligt battre "on the road" med 10-5 och dessutom fick inte Boston se Weaver. Mot Seattle har batsen sett betydligt svalare ut for Red Sox och jag tror att Weaver kan klarar att halla motstandet i schack i iallafall 5 innings. Anaheims offensiv har varit en berg-o-dal-bana men pa Fenway tror jag det slapper los.

BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 17:21   #3
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska dock sägas att Boston är 13-1 mot LAA om man räknar denna och förra säsongen. Därav är oddset kanske inte så konstigt som jag trodde först.
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 21:59   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nonetheless..

Har aven lagt till O7.5 i DET-NYY och ATL 1ST5.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 09:54   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Suck, avreageringstraden next.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td