Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-03, 09:55   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-05-03 Deccan Chargers - Kolkata Knight Riders (IPL)



Datum: 2011-05-03
Tid: 12:30
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Deccan Chargers - Kolkata Knight Riders
Period: ft

Spel: Kolkata Knight Riders ML
Insats: 1.00
Odds: 1.658
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Kolkata Knight Riders moter Deccan Chargers pa bortaplan och jag tror att det bor bli en relativt enkel match for de tillresta. Knight Riders ligger pa tredje plats i poangtabellen efter 5-3 medans Chargers ojamna sasong placerar dom pa 7:e plats med 3-5.

Chargers har vunnit samtliga sina matcher mot samre motstand (Kerala, Delhi och ett tidigt-pa-sasongen Bangalore) och i forgar blev det forlust med 19 runs mot Chennai. Eftersom laget fatt utsta mycket kritik om spelarval tanker jag inte ga in narmare pa uppstallning da vi kanske far se ett par andringar. Oavsett sa har Deccan problem (inte minst med lag produktivitet pa Cameron White) och med skada pa Brad Haddin sa ar laget inte riktigt redo for att vinna fem av de sista sex matcherna (och sarskilt inte mot Kolkata).

Knight Riders har efter ett par forluster (4:e och 5:e matchen kommit tillbaka strongt med en overtygande seger senast mot Kings XI Punjab. Man har ocksa en vinst hemma mot Deccan Chargers (9 runs). Laget har en mycket stark battingorder vilket syntes senast da man endast gav upp tva wickets. I toppen har man en sydafrikan med IPL-rekord i 50's (Kallis) och en engelsman/irlandare (Morgan) men viktigast ar nog nummer tre, indiern Gautam Gambhir, av manga sedd som en av det mest kompletta offensiva spelarna i varlden. I par med Manoj Tiwary, som knackar pa det indiska landslaget, har de en mycket bra kombination av ungdom och erfarenhet vilket ocksa gor att de brukar kunna stanna upp lange. Gambhir och Tiwary slutade matchen pa 45 respektive 34 runs senast (no outs). Gambhir, Tiwary och Kallis ar alla over 220 runs for turneringen och da har anda inte Pathan och Morgon visat framfotterna.

Knight Riders ar mycket riktigt stora favoriter idag. Vinner de denna matchen bor de i princip ha sakrat en slutspelsplats (savida de inte forlorar de resterande fem). Laget ar i form och kommer fran tva vinster medans Chargers minst sagt har haft problem mot battre lag. Jag anser att Kolkata vinner mer an 60% av dessa matcherna, antagligen upp mot 65-66. Det enda riktiga som jag ser som ett orosmoment ar att man tenderar att slappa onodiga runs mot slutet da man inte har 20 fulla overs med bra bowlers.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 10:44   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Tar en tung rygg!
Fråga är oddset ink moneyline?
Du skriver både och i sheetet.

AWASIIIIIIII
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 11:29   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sag precis att matchen inte borjar forrans 16:30, my bad. Forhoppningsvis kan fler intresserade hoppa pa taget.

Forstar inte riktigt din fraga Peppe..
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 11:58   #4
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Glöm vad jag sa är förvirrad & hungrig
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 18:35   #5
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Well Played!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 18:40   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gick mer eller mindre som jag planerat.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td