Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-04, 10:08   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-05-04 Chennai Super Kings - Rajasthan Royals (IPL)



Datum: 2011-05-04
Tid: 12:00
Sport: Cricket
Land: Indien
Liga: IPL
Match: Chennai Super Kings - Rajasthan Royals
Period: ft

Spel: Rajasthan Royals ML
Insats: 1.00
Odds: 2.520
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Chennai som vann forra arets Champions League T20 tar emot Rajasthan Royals, med returmotet om endast fem dagar. Bada lagen har vunnit sina tre senaste matcher och en streak kommer bli bruten. Super Kings ar riktigt bra hemma, man har vunnit samtliga fyra hemmamatcher (dock inte en bortamatch). Senast var det mot Deccan Chargers men det var inte enligt mig helt overtygande.

Matchen ar intressant pa manga satt. Inte minst handlar det om en slutspelsplats. Vinner Rajasthan har gar laget om Chennai och innehar atminstonde fortillfallet en plats bland de forsta fyra. En annan aspekt ar kapten-kampen. Shane Warne har jag tidigare namnt och det ar som sagt en av varldens basta bowlers genom tiderna. Pa andra sidan star Mahendra Singh Dhoni, Indiens och Super Kings kapten. De tva har helt olika stilar och det ska bli intressant att se hur morgandagens match utspelar sig.

Offensivt har Dhoni inte varit klockren pa slutet. Senast var 21 runs over 22 balls (1/1 Bs), matchen innan dess spelade han inte, mot Pune 26 over 22 (2/1) och mot Mumbai 3 over 6 (0/0). Super Kings har istallet forlitat sig pa Raina, Hussey och Badrinath (varav den sista imponerat mest pa mig). Badrinath har (och lar bli samma sak idag) suttit langt ner i battingordern. Resterande har varit ojamna och mot bra bowlers kan det bli problem. For Rajasthan raddade Taylor showen senast. Annars ar Dravid det stora namnet offensivt. Sydafrikanen Botha har verkligen visat framfotterna och aven Watson och Menaria har spelat bra.

Jag tycker inte det ar nagon diskussion hurvida Chennai bor vara favoriter har. De spelar bra hemma, inget snack om saken. Men detta ar en match som spelas pa tidig eftermiddag och kommer pa manga satt likna forutsattningarna i Jaipur med torrt och sakta underlag. Fansen till trots, Rajasthan lar kanna sig mer som hemma har an i Delhi. Dessutom har Royals momentum med sig nu och det ar mycket mojligt att Warne lyckas halla uppe intensiteten laget visade senast i de sista fem oversen. Kan Dravid spanna musklerna och Royals fa ett par tidiga wickets.. Ja, da ar Chennai inte langre favoriter. Till detta kan vi lagga att ett sakta underlag bor vara bra for manga av Royals off-speed spin bowlers.

Tycker oddset har bor ligga runt 2.35 pa Rajasthan och testar darfor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 10:23   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Interessant & med din nuvarande form är det inget att fundera på... rygg!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 13:08   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rajasthan valde att borja och fick ihop 147 runs pa 20 overs. Kanns lite surt efter en sadan fin borjan. De forsta 10 overs var kanon men forsta bollen efter halvan blev en wicket och sedan gick det nerat darifran.

Tror dock det fortfarande finns en chans har, jag hoppas pa ett par tidiga wickets.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-04, 15:19   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nara skjuter ingen hare.

Kandes ganska hopplost nar de inte far sin andra wicket forrans sa sent. Hade inte varit omojligt om inte over 17 straffade dom hart. Kan bli intressant att se oddsen nasta vecka. Aja, vi tar igen det nasta gang!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td