Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-07, 11:54   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 7/5


Ohyggligt daligt gick det igar, 1-4. Sadana dagar man bara vill glomma. Hursomhelst, tankte starta den har traden tidigt da jag skall ut pa middag ikvall men kommer forhoppningsvis hem till 01.00 matcherna. Jag har redan hittat en spel som jag tror valdigt mycket pa:

Ogiltigt spel-ID: 377568


Romero har tva raka QS och han ser ut att ha fatt kontroll igen (17 Ks vs 4 BB i dessa). Han ar nu riktigt utvilad efter 9 dagar utan match. Detta ar en riktig hemmapitcher och Jays som lag brukar ocksa spela battre. Igar vann dom med 7-4 (15-8 i hits) och man straffade an en gang Detroits bullpen som nu borjar bli ett stort problem for Tigers. Verlander har visserligen bara QS den har sasongen (vilket i sig ar imponerande) men oftast har det varit 6IP/3ER och Tigers har forlorat fyra av hans fem senaste starter. Dessutom har han 6.60+ ERA mot Toronto i sin karriar.
Bautista saknas men Torontos offensiv ar anda intressant. De har betydligt mer fart an forra aret med Patterson, Davis och McDonald och kraften finns fortfarande dar i form av Lind och Encarnacion. Samtliga nio spelare fick igar minst en hit och det brukar vara ett tecken som badar gott. Att Jays ar underdogs pa hemmaplan mot ett Tigers som faktiskt ar 3-8 de senaste 11 matcherna kanns mycket underligt. Sarskilt nar Jays har sitt ace.

Lar komma mer nar 1st5 och liknande slapps. Nagon annan som har nagra tidiga tankar?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-07, 23:42   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 87
Sharp$: 455
Standard

Wow, a no-no for Verlander..
Unshaved är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td